24.

442 29 0
                                    

Po čase

Harry se soustředil na léčení své zraněné duše, zároveň k tomu ještě řešil vše kolem své tranzice. Do toho se doma připravoval na OVCE. Severus mu hojně pomáhal se vším. Když se Harry vydal do banky s novými doklady stal mu po boku.
Sezení s Miriam probíhalo občas se Severusem, ale většinou bez něj. Harry se nakonec naučil vycházet mimo severusovy komnaty beze strachu ale chtělo to mnoho hodin cvičení a ovládání. Ovšem místu, kde se mu to stalo, se Harry vyhýbal jako čert kříži. Alespoň že mohl v klidu odejít ze Severusova bytu a trávit čas s přáteli. Zdálo se že jen pouhá přítomnost těch dvou pomalu udzravovala jeho duši.

Jeho tělo se  také postupně měnilo a tak mohl Harry ještě před vánočními prázdninami odložit stahovací tílko. Byl tomu strašně rád. To si tak dlouho přál, že tomu skoro nevěřil.

Jednoho rána, když si ho chtěl obléknout s letmo podíval do zrcadla. Vracelo mu odraz kluka. Skutečného kluka. Harry se rozzářil jako sluníčko. Tílko zahodil a oblékl do tričko. Vypadalo to dobře a tak vyšel z koupelny. Na pohovce seděl Severus a upíjeli ranní kávu. Byl víkend tak nemuseli nikam spěchat.
" Co ti tak zvedlo náladu?" zeptal s muž a Harry zrudl.  Čímž Severuse navnadil.

" No...už nepotřebuju to tílko,"  řekl Harry tiše a zavrtal pohled do země. Severus si ho zkoumavě prohlížel. Skrz tričko se mu rýsovaly ztvrdlé bradavky. Ve sklepení bylo po ránu trochu chladno. Severusovi z toho vyschlo v krku.

" Musíš být nadšený," pousmál se Severus a snažil se najít ztracenou rovnováhu.

" Ani netušíš, jak moc," zubil se mladík.

" Vidím to, Harry," ujistil ho Severus.

V duchu si říkal jaká je to škoda, že díky Harryho problémům nemůžou tento milník oslavit jak se patří. Skvělou jazykovou stimulací skvostných bradavek, která povede k vzájemné frotáži a ke konečnému uspokojení ústy. Severus si povzdechl. Na tyto okamžiky si bude muset ještě nějakou dobu nechat zajít chuť.

Harry bohužel zatím nesnesl i aby si za něj těsně stoupl. Natož, aby se k němu tiskl svou tvrdou erekcí.

" Budeš potřebovat dnes něco procvičovat?" zeptal se Severus.

" Jo něco na obranu. Potřebuju druhýho na kom si to zkoušet."

" Mohli bychom se tomu věnovat odpoledne. Teď bych rád šel vařit nějaké lektvary."

" Jasně, já asi půjdu za Ronem a Hermionou, " přikývl Harry.

***

Procházeli se společně u zamrzlého černého jezera. Někteří studenti bruslili jiní se okukovali. Brzy měli nastat vánoční prázdniny.

" Tak jak se vůbec máš? Nějakou dobu jsme te zas neviděli," řekla Hermiona.

" Jo je toho teď nějak hodně," přikývl Harry.

" Mohli bychom se proletět," nabídl Ron.

" Je docela zima i bez létání na koštěti," zachechtali se Harry.

" Hmm to máš pravdu," poškrábal se Ron na hlavě.

" A co učení jak to jde?"

" Pro Merlina Hermiono, umíš taky myslet i na něco jinýho než na učení?" protočil zrzek oči.

" Ty víš že jo," zamumlala a zrzkovi zrudly uši.

Harry pozvedl obočí s otevřenou pusou na ty dva koukal.

" No jo, chodíme spolu," protočila Hermiona oči.

" Měl bych s vámi trávit víc času. Člověk vás spustí z dohledu a pak tohle," dobíral si je Harry se smíchem.

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat