Severus se od Harryho s námahou odtrhl.
" Co to děláme?" zadíval se mu do očí.
" To co chceme," zubil se Harry.
" Víš skutečne, že tohle chceš? Nebude to jednoduché," zeptal se ho Severus.
" Chci, už nad tím nejakou chvíli přemýšlím. Vím, že to bude těžké,"
"Budeš muset lhát svým přátelům, vymýšlet různé důvody, proč s nimi netrávit čas... Jsi si jistý, že ti to za to stojí?" zeptal se muž pochybovačně.
" Myslíš, že to nezvládnu? Nebo pochybujes o tom, že k sobě budeme pasovat?" mračil se Harry.
" Ty se domníváš, že mi vadí, že jsi transexuál? Je mi jedno jak vypadáš, přitahuje mne tvá osoba. I kdybys měl na zádech hrb, kulhal a měl hrozný předkus...." pokusil se Severus o žert a Harry vyprskl smíchy." No dobrá, to jsem poněkud přehnal," ušklíbl se Severus, "ale chápeš doufám, co se tím snažím říci."
Harryho oči se rozzářily štěstím a přikývl. Poté si znovu přitáhl Severuse k polibku.
" Půjdeme zítra na Příčnou?" zeptal se Harry.
" Ano, ale teď už se pojď najíst," vytáhnul jo Severus z postele a ruku v ruce spolu došli do obýváku. Večer už proběhl více v klidu. Jen s tím rozdílem, že po jídle se k sobě tiskli a sem tam se políbili.
***
" Zdravím, copak bys potřeboval?" zeptala se madam Malkinová, když Harry druhý den vstoupil do jejího obchodu.
" Ehm... potřeboval bych asi něco ušít," řekl Harry nesměle a zrudl. Připadal si blbě. Nevěděl, jak to říct. Žena se usmála a kritickým okem zhodnotila Harryho vzhled.
" Hádám, že máš na mysli takové speciální tílko, několik hotových tu mám," mrkla na něj a zašla dozadu, odkud přinesla několik tílek v různých barvách a velikostech. Harry ani nestačil vydat hlásku.
" Potřebuji tě změřit, ať ti dám správnou velikost, mohu?" zeptala se madam. Harry na nejistě přikývl a žena kouzlem poslala krejčovský metr. Ten Harrymu vklouzl pod tričko a omotal se mu kolem hrudníku.
" Hej, to lechtá," uskočil Harry.
Metr se poté odplazil přes jeho záda zpět. Pak cosi zašeptal ženě do ucha." Výborně, takže velikost M," usmála se madam a vybrala mu z připravených tílek požadovanou velikost.
Harry si vybral z nabízených barev černou, tělovou a tmavě modrou. Žena mu ukázala zkušební kabinky a Harry zapadl dovnitř. Tam si svlékl své věci a natáhl tílko. Ten rozdíl byl docela velký.
"Páni," vykřikl Harry a natáhl si rovnou své tričko. Bylo to perfektní. Staré spodní prádlo zmenšil a strčil do kapsy kalhot. Pak vyšel z kabinky, oči navrch hlavy, obličej rozzářeny štěstím.
" Asi si to rovnou necháš na sobě že?"
" Jestli můžu," přikývl Harry.
" Jistěže," přikývla žena a zbytek tílek mu vložila do papírové tašky.
"Tak deset galeonů, sedm srpců a dva svrčky prosím."
Harry a vytáhl měšec a odpočítal mince.
" Hezký den," loučila se s ním madam a Harry s úsměvem zamával a vyšel na Příčnou.
Tam se setkal se Severusem, který šel pomalým krokem k němu.Má takovou radost.
" Spokojen?"
" Jo super! Nedáme si zmrzlinu?" zeptal se Harry.
" To nemyslíš vážně," zamračil se Severus.
" No tak. Vždyť pan Florean má nejlepší zmrzlinu na světě,"
" Nikdy jsem neholdoval sladkému,"
" Jste hrozný suchar, profesore," odfrkl si Harry se smíchem a zaběhl do cukrárny sám. Poručil si obří kornout a tam si nechal naložit snad od každé příchutě kopeček. Když došel k Severusovi, ten se zhrozil.
" Bude ti zle," varoval ho.
" Je výborná," vypláznul na něj Harry jazyk. A dál se věnoval svému kornoutu dobrot. Severus se musel něčím zaměstnat, protože vidět Pottera lízat zmrzlinu bylo velmi vzrušující. Sedli si tedy před cukrárnu a Severus si objednal kávu. Když Harry všechno snědl, cítil se neuvěřitelně plný.
" Půjdeme již? Měl bych ještě vařit zásoby," řekl Severus poněkud rozmrzele.
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...