Tak poslední díl je tu, snad se bude líbit 😉
***
Od Vánoc uběhlo několik měsíců Harry se připravoval na zkoušky jako všichni ostatní. Měl ovšem tu výhodu, že mu Severus při učení pomáhal, což se samozřejmě odrazilo i při zkoušení.
Během chvil, kdy se Harry neučil, nebo nebyl s přáteli, trávili se Severusem podstatou část v jeho ložnici, kde experimentovali v posteli. Jejich milování bylo prostě dokonalé. Harry netušil, jak moc se mu to může zamlouvat.
Stále častěji se mu ovšem vkradla do mysli představa, že jednou si vezme Severuse on. Že on bude ten navrchu. Jenže nějak se to zdráhal Severusovi říct.***
Když bylo jasné, že lektvar tranzice již žádné změny na Harryho tělem neprovede, domluvil se Harry s doktorem Greenem, že je na čase provést fixační kouzlo, které znemožní tělu návrat do předchozího vzhledu, i přestože lektvar přestane brát.
"Půjdeš se mnou?" podivil se Harry, když uviděl, že se Severus obléká cestovní hábit.
" Přeci sis nemyslel, že tě nechám jít samotného," řekl Severus.
" Děkuji ti. Doktor Green tvrdil, že mi potom může být špatně."
" Ano četl jsem o tom kouzlu. Působí na buněčné úrovni a zcela tě vyčerpá. Je poté obtížné se přemístit. Měl bys spíš odpočívat. Ale jak tě znám v nemocnici nebudeš chtít zůstat."
" To opravdu nechci," ušklíbl se Harry. A vešli společně do krbu, aby se vzápětí ocitli u svatého Munga.
Došli společně do kanceláře lékouzelníka Harrise, který měl Harryho na starosti. Když se přivítali, Harris mu ještě jednou vysvětlil, jak to bude probíhat a pak se společně vydali na sál, kde se prováděla nebezpečná kouzla. Ta místnost byla dobře izolovaná od všeho ostatního.
Když Harry procházel dovnitř, ucítil mnoho ochranných bariér, které byly vytvořené několika kouzelníky. Byla to kruhová místnost s prosklenou kukaní, za kterou se schoval Severus i Harris. Zkrz kukaň muž prostrčil svou hůlku a utěsnil její okolí. Harry si stoupl doprostřed místnosti s čekal.
Harris začal pomalu odříkávat kouzelnou inkantaci. Bylo to velmi složité kouzlo, které si vyžadovalo velké soustředění a sílu. Zaříkávání trvalo minimálně deset minut. Po celou dobu muž kontroloval proud magie směřující k Harrymu. Kouzlo kolem něj vířilo ve spirálách a připomínalo tak trochu tornádo. Mladík se v průběhu kouzla musel posadit, jaký to byl nápor. Cítil, jak magie vibruje v každé buňce a přetváří jeho DNA. Bylo to tak zvláštní a hlavně dost bolestivé. Ztěžka s mu dýchalo, srdce běželo jak o závod, střeva se mu kroutila, každý sval a nerv bolel jakoby schytal salvu cruciatů a když už si myslel, že to nevydrží najednou to přestalo.Harry ležel zhroucený na podlaze a ztěžka oddechoval. Harris a Severus vyšli z kukaně zkontrolovat, jak na tom je. Lékouzelník poslal několik diagnostických kouzel. Vše se zdálo v pořádku.
"Vezměte pana Pottera na nosítka. Potřebuje teď klid. Dostane lektvary, odpočine si u nás aspoň hodinu a poté si ho můžete vzít domů," řekl ztěžka Harris. Sám byl dost vyčerpaný.
Severus přikývl a Harryho kouzlem na nosítka, které poté levitoval směrem k pokojům pacientů. Tam už na něj čekala ošetřovatelka s několika lektvary, které donutila Harryho postupně vypít. Mladík se úlevně svalil na postel a během chvilky usnul. Severus se posadil na židli vedle. Nezbývalo nic než čekat.
Harry se probral zhruba po dvou hodinách. Celé tělo ho brnělo a bolelo.
" Severusi!" zašeptal Harry a muž ho chytil za ruku.
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...