10.

522 36 1
                                    

Když Harry vypadl z krbu u Weasleyových. Všichni ho přišli přivítat. Sice od Rona a Ginny už věděli, co se stalo, ale nikdo z nich nečekal tak velkou změnu.

"Ehm... zdravím," usmál se Harry nejistě a hledal oporu u svého kamaráda. A našel jí.

" Tý jo, skoro bych tě nepoznal. hustý," zubil se na něj Ron a Harry si oddechl. Ginny si Harryho prohlížela se zájmem.

" Ten účes ti moc sluší," řekla a objala ho.

" Pořád jsi čestný Weasley," objala ho Molly a Artur mu potřásl rukou. Pak se Harry otočil na Georgeovi.

No... tohle bude trochu divný.

" Ahoj," pípl Harry.
" Ahoj.... No nebudu to lhát, dost mě to překvapilo..." řekl George trochu poťouchle.
" No nejvíc asi mě samotného... Netušil jsem, že tohle vůbec jde. Myslel jsem, že jsem blázen..."
" Aspoň že už teď víš, co chceš," mrkl na něj George.
" Ehm no mám rád kluky pořád..."  zrudl Harry.
" Počkej... Takže ty budeš pak gay?" Podivil se Ron
" Asi jsem gay už teď... hm je to asi trochu matoucí, dokud se úplně nepřeměním," pokrčil rameny Harry.
"Takže asi nemám žádnou šanci co?" chechtala se Ginny a Harry na ní vykulil oči.
" Cože?"
" No vypadáš fakt dobře a sluší ti to už teď. Co bude pak, až se změníš? Víš kolik holek po tobě bude toužit?" upozornila ho Ginny.
" U Merlinovy křivé hnáty, Harry to je fakt. Ty jsi celebrita, počkej co to udělá s lidma. Holoubková tohle rozmázne, to si piš."
" Uff to bude asi perný poslední školní rok," zatvářil se Harry zděšeně.
" Víš co, pojď si sfouknout svíčky na dortu a rozbalit dárky," objal ho Ron kolem ramen.
" A co Hermiona?" vzpomněl si Harry.
" Hrozně moc se omlouvá, ale rodiče na poslední chvíli koupili zájezd někam do Itálie, tak jela s nimi. Ale dárek ti poslala," ukázal Ron má balíček, který vyhlížel jako zabalená knihá. Co jiného taky čekat od Hermiony.

Potom šli hrát ven upravenou verzi Famfrpálu. Byla to fakt zábava. Molly mezitím nachystala vše na oslavu a když dohráli, mohl jít Harry sfouknout svíčky na dortu.

Poslední rok v tomhle těle.

Zubil se Harry a přál si, aby se už nikdy nemusel cítit jako dřív.

***

Po oslavě se Harry uchýlil k do pokoje, který tu zbyl po Charliem. Tam si v klidu večer dovolil zvětšit a otevřít knihu, kterou dostal od Severuse.
Celou dobu se u toho červenal, ale byl také velmi zvědavý, takže se pustil do pátrání. Byl si jistý, že Severus mu ji dal z nějakého důvodu. Nejspíš chtěl, aby Harry nepůsobil úplně jako nejistý panic, i když jím byl.

Co po mě bude Severus chtít? Nebo spíš, co vůbec budeme schopni spolu dělat? Nejsem ochotný se před ním svléknout. Nechci, aby se na mě díval. Připadám si odporný. On sice tvrdil, že mu je jedno jak vypadám... Ale mě to jedno není. Ne s tímhle musíme ještě počkat. Musím se změnit aspoň částečně. Rozhodně dokud budu mít prsa, tak se před ním svlíkat vůbec nebudu. A když vidím co všechno se dá dělat... Uff do zadku to přeci musí bolet, ne? Ale zas proč by to lidi dělali, kdyby je to bolelo? Sakra, proč tohle musí být tak složitý?

***

Druhý den ráno se Ron staral o Harryho zábavu. Bylo to fajn dopoledne.
Po obědě se ho Ginny rozhodla vyzpovídat, protože byla vážně zvědavá. Harry jí popravdě odpovídal, ale byly i situace, kdy si raději nechal něco pro sebe. Opravdu nepotřebovala vědět nic o ponižující tabulce, kde měl Harry vypisovat pro sexuologa všechny možné míry a změny, které se mu už udály.

Netěšil se na to, až tabulku bude muset odevzdat. Na druhou stranu ale chápal, že je potřeba zjistit, jak přesně jeho magická tranzice probíhá. Což mu připomnělo, že by měl skočit za madam Pomfreyovou a nechat si udělat diagnostické kouzlo, jak jsou na tom vnitřní orgány a do tabulky to dopsat.

Proč člověk musí podstupovat tak potupné vyšetření?

A byl ještě rád, že mu madam nemusí provést klasické gynekologické vyšetření, o kterém se doktor Green také zmiňoval.
Nedovedl si představit nic víc ponižujícího, než před někým roztáhnout nohy a nechat ho tam sahat.

Musí to být hrozně divné i pro ženu natožpak pro lidi jako já.

***

"Budu muset zpátky," řekl Harry v neděli ráno.

"Cože?" vyhrkl Ron až mu zaskočil kousek rohlíku, který snídal.

" Jo, zapomněl jsem, že mám zítra sezení s doktorem Greenem," vymlouval se Harry.

" Tak se potom vrátíš ne?"

" Spíš ne. Snape po něm chtěl pomoct s vařením lektvaru," lhal Harry.

" Počkej, on chce po tobě tohle, za to že tě tam nechá bydlet?" rozčílil se Ron.

" No je to lektvar pro mě, no ne? Měl bych se ho naučit vařit. Nemůžu pořád spoléhat na to, že mi ho někdo připraví, a taky musím udělat domácí úkoly." kroutil se Harry. Bylo mu na nic z toho, že Ronovi lže.

" Těšil jsem se, že spolu podnikneme spoustu věcí... Ani jsme se nebyli koupat v rybníce..." namítl Ron.
" Promiň, ale to bych nešel ani tak," zavrtěl Harry hlavou.
" Jo... Aha... No ale stejně.. chtěl jsem s tebou zkusit různý věci, který mě dřív nenapadly protože...  no však víš."
" Rone, však se uvidíme ve škole a vynahradíme si to..."
" Ach jo," pozvdychl si Ron a přestal i jíst. Tohle mu zkazilo náladu.

Promiň kamaráde.

***

Harry vyběhl z krbu Severusovi přímo do náruče. Muž jo okamžitě hladově líbal a pevně sevřel v náručí.

"Chyběl jsi mi," zamumlal Harry.
" Vidím," pousmál se Severus.
" Už tu zůstanu," vzdychl mu do rtů.
" Měl jsi s tím problémy?"
" Ehm...jo výmluvil jsem se na tebe, že ti musím pomoct s vařeným svého lektvaru," Severus pozvedl obočí.

" To nebude zas taková výmluva... Už to brzy budou zase čtyři týdny."
" Aha no vidíš," poškrábal se Harry na hlavě.
" Říkal jsem, že si to máš sám hlídat," povzdechl si Severus.
" Jo, já to mám napsané v kalendáři. Jenom jsem ještě neotočil stránku."
" Dobrá, pověz mi cos dostal k narozeninám," řekl Severus a vedl Harryho na pohovku. Harry se uvelebil Severusovi na klíně a vyprávěl jakou měl oslavu.

***

"Musím na ošetřovnu," řekl Harry druhý den ráno.

" Není to dobře?" podivil se Severus.

" Ne, musím si nechat udělat nějaké vyšetření kvůli doktorovi Greenovi. Severus pozvedl obočí.

" Ne Severusi, neřeknu ti to, už tak je to trapný říkat madam Pomfreyové," zrudl Harry.

" Víš, že mi můžeš říct všechno,"
" Já myslím, že se o své tranzici s tebou už bavit nechci," zavrtěl Harry hlavou. Severus se zamračil.
" Předtím jsi s tím problém neměl. Domníval jsem se, že jsme partneři a ti sdílejí věci dobré i zlé," odfrkl si Severus. Nechtěl si přiznat, že ho zasáhlo že mu Harry nevěří.
" Předtím jsi byl jediný, kdo mi mohl něco říct...A navíc ty mi taky určitě neříkáš úplně všechno, co se ti událo," zavrtěl Harry hlavou.
" Pokud ti dělá takový problém se mi svěřit, neřeš to. Jen mi slib, že před doktorem Greenem nebudeš mít tajnosti a pokud bys měl něco k řešení, budeš to probírat s ním," řekl Severus.

" Slibuji," řekl Harry, ale stejně měl pocit, že to Severusovi vadí. Jenže jsou věci, které prostě Harry nechce, aby Severus věděl. Třeba jestli se mu už postupně uzavřela vagína. A o kolik vyrostl klitoris, který se časem změní v penis.

Ne, tohle ani náhodou se Severusem probírat nebudu!

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat