Protože jsou Vánoce, tak tu máte další nadílku 😉
Varování: 18+
Po měsíci...
Sice to nějakou dobu trvalo, ale nakonec Harry Severusovi odpustil. Muž se ho později pokoušel přemluvit, ať trochu posunou jejich vztah, ale Harry byl zatím neoblomný. A mezitím vším se Harry krůček po krůčku pomalu měnil.
Byl pyšný, že nabírá svalovou hmotu a tak začal nejen létat na koštěti, ale i posilovat. Což Severus jen vítal.***
Procházeli se společně po pozemcích a povídali si. Trávili takto spoustu času. Občas zapomněli na celý svět a líbali se tak vroucně, že se Harrymu z toho až točila hlava.
Když Severus Harryho pustil, mladík měl naběhlé rty a přerývaně dýchal.
" Měli bychom vyrazit. Za chvíli dorazí doktor Green," připomněl mu Severus a rozešel se k hradu.
" Pravda," přikývl Harry a přidal se k muži.
" Myslíš, že je sem ze školy vidět?" řekl najednou Harry.
" Nemyslím," zavrtěl Severus hlavou.To ovšem nevěděl, že ten den šla Minerva navštívit Hagrida do jeho domu na kraji Zapovězeného lesa a všechno viděla. Šokovaně tam stála několik minut. Pak zavrtěla hlavou a šla dál. Ještě netušila, jak s touto informací naložit.
***
"Dobrý večer doktore," přivítal Harry muže, jež vylezl z krbu.
" Dobrý večer pane Pottere," usmál se muž.
" Tak jak se vám vede?" zeptal se Green a pohledem zhodnotil Harryho zjev.
" Skvěle," usmál se Harry.
"To rád slyším. Hádám, že pro mě máte nějaké dokumenty," řekl doktor.
" Ano," řekl Harry zrudl a podával mu tabulku a dopis od Poppy. Muž si vše důkladně přečetl.
" Výborně. Zdá se, že lektvar tranzice s vámi dělá hotové divy. Teď mi povezte, jak to všechno na vás působí psychicky." No radši bych se přeměnil najednou. Jako u mnoholičného lektvaru," přiznal Harry.
" To že lektvar tranzice působí pomaleji má svůj důvod. Vaše mysl si zvykne lépe, pokud je proces pomalejší. U mudlů to trvá dokonce mnohem déle, než transgender lidem dovolí projít operacemi. Celé je to proto, aby nedošlo k omylu. Musíme si být my i vy jistí. Kdybychom dovolili změnu hned a šlo by jen o zdánlivou transexualitu, mohlo by to mít nedozírné důsledky. Nebyl byste spokojen ani s novým tělem a trpěl depresemi. Jistě v magické tranzici jde ještě vše vrátit zpátky, ale trvá to stejně dlouho jako první proces."
" Aha... no jsem rád, že jsem kouzelník a netrvá to tak dlouho jako u mudlů," řekl Harry.
" Ani nevíte, co by mudlovská trangender populace dala za takový zázračný lektvar," řekl Green
" To chápu..." přikývl Harry.
Green Harryho zpovídal ještě docela dlouho. Domluvili se že se sejdou opět za další dva měsíce aby viděl větší změny a pak odcestoval krbem.***
Severus byl mezitím v koupelně. Snažil se uvolnit tělo v horké lázni. Když Harry skončil se svým sezením, zapomněl na to, že je Severus v tam a vběhnul do koupelny. Chtěl si opláchnout obličej. Býval při sezení s doktorem vynervovaný a často plakal.
Když ale uviděl uvolněného Severuse ve vaně, ztuhl na místě. Ta tam byla jeho původní nálada. Muž otevřel oči a uviděl Harryho jak zírá na Snapeův rozkrok a rychle rudne." Ehm pro... promiň..." zakoktal Harry a Severus se pousmál.
" Pokud tobě nevadí pohled na mé nahého tělo, já jsem s tím srovnán," řekl Severus.
" No... nevadí mi to... ale"
" Ale?"
" Já nevím...," povzdechl si Harry.
" Děsí tě to?"
" Možná trochu..." přiznal Harry
" Není k tomu relevantní důvod,"
" Hmm, to jen... Je to něco nového..."
" Pojď sem," natáhl Severus ruku a Harry nervózně pokl.
" Já tě nekousnu," uchechtl se Severus a Harry se nervózně pousmál. Poté vyrazil k muži a chytil ho za ruku. Ten mu ji políbil na hřbet ruky.
" Vykouzli si židli,"
Harrymu vystřelilo obočí vzhůru.
" Budeme si povídat. Za chvíli zvykneš na mou nahoru, nebude to takový problém," odpověděl Severus.
Harry přikývl a za chvilku už seděl u okraje vany snažíc se co možná nejméně koukat Severusovi do klína. Jenže jakoby ho ten pohled přitahoval. Chvilku si povídali o nedůležitých věcech a pak Harryho něco napadlo.
" Ehm, nechceš umít záda, když už jsem tady?" zeptal se Harry po chvíli
"To bych rád," řekl Severus a podal Harrymu houbu a mýdlo. Harry začal drhnout Severusova záda. Byl rád, že se může zabavit něčím jiným, než zíráním na Severusův klín. Ta věc byla obří i v klidu. Nebo to Harrymu aspoň tak přišlo.
Po chvíli Harry houbu zahodil a použil jen své ruce. Trochu přitom Severuse masíroval.
" Hmm," zamručel muž spokojeně a uvolnil se. Harry viděl, jak mu tvrdnou nejen penis, ale i bradavky.Tohle s ním dělám já?
A tak se Harry sklonil a Severuse políbil. Severus rozevřel rty, aby mohl polibek prohloubit. Pak Severus chytil Harryho hlavu. Přišlo mu že tentokrát byl jejich polibek jiný, více vášnivý. Když se odtrhli, Harry dýchal zhluboka a cítil podivné chvění po celém těle. Dech se mu zkracoval a měl husí kůži. Tiskl stehna k sobě.
" Severusi..."
" Copak?"
" To je tak... zvláštní... cítím... já nevím," zrudl Harry. Připadal si jako pitomec. Ani neuměl pojmenovat co cítí.
" Jsi vzrušený," řekl Severus věcně a pousmál se.
" Ale..." zrudl Harry.
" Je to příjemné, ne?" zašeptal Severus a políbil Harryho na krk. Mladík zavzdychal.
" A... ano," pípl Harry. Pak ho znovu políbil.Oba se do polibku tak položili až ho Severus stáhl k sobě do vany. Když se Harry ocitl ve vodě jakoby ho to probralo a začal se smát. Vypadal jak zmoklé kuře.
" Co tu dělám?" zubil se Harry.
" Zjevně ses ke mě přidal v koupeli," řekl pobaveně Severus. A pak Harryho znovu políbil stáhl si ho do klína. Líbal ho tak vášnivě, že se k němu začal brzy tisknout celým tělem. A Harry Merline kupodivu odpovídal. Jejich klíny se o sebe třely až do úplného vyvrcholení. Harry vytřeštil oči a celý se v Severusově náručí třásl.
" Severusi..." vydechl Harry. A svýma zářivýma očima se podíval na svého milého.
" Dobré, hmm?" hladil ho Severus po zádech dokud se neuklidnil.
" Asi bychom už měli vylíst," řekl Harry po chvíli. Když z vany vyšli Severus ji kouzlem zbavil vody a vyčistil. Harrymu usušil oblečení a přeměnil na pyžamo a sám se zabalil do županu." Půjdeš ke mě?" zeptal se ho Severus. Harry pozvedl obočí v očích trochu strach.
"Jen chci být s tebou," vysvětlil Severus a Harry vložil svou dlaň do jeho a následoval ho do jeho pokoje.
Položili se společně na postel a Harry se k Severusovi přitulil. Muž ho sevřel v náručí a nehodlal pustit.
" Tak už trochu chápeš, proč je sex důležitou součástí života?" Zeptal se ho po chvíli Severus. Harry se pousmál.
" Hm asi jo," zašeptal Harry a zrudl.
" To jsem rád. Časem si budeme moci dovolit víc," políbil ho Severus do vlasů. A Harry přikývl. Byl najednou docela unavený a tak po chvilce usnul. Severus se pousmál a přitáhl si Harryho ještě blíž k sobě a sám se ukolébalo ke spánku.Během noci se Harry přetočil na druhou stranu a Severus si lehl za něj. Spali takto až do rána, kdy Harryho vzbudilo něco tvrdého co se mu tlačilo k zadku. Zprudka otevřel oči. Severusovy paže ovinuté kolem jeho těla mu daly jasně najevo, co ho tam vzadu asi tak šťouchá.
" Dobré ráno Harry," zašeptal mu Severus do ucha a políbil ho na krk. Mladík zavzdychal. Muž přitiskl svou tvrdou erekci k Harryho zadečku.
" Severusi," zajíkl se Harry.
" Vadí ti to?" zašeptal muž chraptivě, ten zvuk byl velmi vzrušující.
" Ehm nevím..."
Severus tedy přetočil Harryho na záda na a políbil ho. Pak začal líbat jeho krk a postupně se dostával ke klíční kosti, kde ho Harry rukou zarazil. Cítil se docela nepohodlně. Neměl na sobě své stahovací tílko.
" Prosím, dál ne," Severus tedy přeskočil oblast hrudníku. Vyhrnul mu trochu horní díl pyžama a začal jej líbat na břiše." Severusi to lechtá..." Smál se Harry s muž na chvíli přestal. Položil ho na bok. Pak jednou rukou hladil Harryho po hlavě a druhou jel po vnější straně stehna nahoru k zadku a tam jej stiskl. Přitom ho celou dobu líbal na břiše. Harrymu se to líbilo, bylo to velmi vzrušující.
Pak se Harry osmělil. Chtěl muži oplatit jeho péči, akorát on si mohl dovolit víc doteků a tak vzpomínal, co vše se dočetl v knize, kterou od Severuse dostal. Pak povalil Severuse na záda a muž vyčkával, co mladík udělá...
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...