4.

561 34 5
                                    

Když se Harry vrátil do hradu, vystoupal do nebelvírské věže a sebral svůj kufr. Byl ale docela těžký a tak jej odlevitoval kouzlem až do sklepení.

Člověk by neřekl, kolik je to schodů až dolů...

Zastavil se před dveřmi do Snapeova kabinetu, a když zaklepal, dveře se automaticky otevřely. Harry vešel dovnitř, ale Snapea nikde neviděl. Pouze spojovací dveře byly otevřené a za nimi se ozvalo dále. Harry tedy hlas následoval.  Za dveřmi jej uvítal příjemný prostor. Harry očima přelétl obývací pokoj. teplý krb vévodící celé místnosti u něhož stály pohodlně vyhlížející černé pohovky a křeslo tmavě zelené barvy. Vedle krbu sousedily zavřené dveře a o kousek dál další dvoje. Na druhé straně pokoje byla vybudována malá kuchyňka.

"Pane Pottere," pozdravil ho Severus když vyšel z jedněch zavřených dveří.
" Pane profesore," řekl Harry obdobně.
" Dejte si kufr se svými věcmi do tohoto pokoje a vybalte si. Tento prostor vám bude zapůjčen po dobu nezbytně nutnou do vaší kompletní přeměny," řekl Severus.

" Díky," řekl Harry trochu nejistě a vešel do pokoje. Byl to útulný pokojík velmi stroze zařízen.  Nejspíš proto, aby si zde Harry mohl vybudovat svůj domov na následující školní rok. Když si Harry vybalil, ještě chvíli přeměňoval některé věci do nebelvírskych barev a pak vyšel opatrně ven.

" Posaďte se," řekl Severus, sám pohodlně usazen v křesle. Harry si tedy sedl na pohovku naproti a upřeně se podíval na profesora.

" Pokud tu budete pobývat, budete dodržovat má pravidla." Řekl Severus a Harry přikývl.
" Pokud si budete chtít cokoli půjčit, musíte se nejdříve zeptat. Pokud nebudu v dosahu, předpokládejte, že jsem řekl ne. Do laboratoře smíte vejít jen pokud vám to výslovně dovolím. Po desáté večer nechci z vašeho pokoje slyšet hluk. V době od sedmi do osmi večerní se budete věnovat studiu a domácím úkolům. Nebudete zde dělat zbytečný nepořádek i když tu máme skřítky, kteří by to uklidili. Nezvěte laskavě své přátele sem. Můžete zajít za nimi. Berte na vědomí, že nebudete vynášet jakékoli informace o tomto místě. Svého soukromí si velice cením a chci, aby zůstalo nadále soukromé. Pokud se dozvím, že studenti o něm cokoli vědí, poletíme odsud jako ten váš Kulový blesk. Snad jsem se vyjádřili jasně."
" Ehm jo," vzdychl Harry odevzdaně.
" Žádné hádky jak nespravedlivý jsem? To je snad poprvé," řekl Snape trochu zklamaně.
" Co by mi to pomohlo. Jsem rád, že tu vůbec můžu být," povzdechl si Harry a chystal se zalést do svého pokoje.
" Kam ten spěch Pottere? To že tu spolu musíme nějak koexistovat neznamená, že se k sobě musíme chovat jako nepřátelé. Jistě nalezneme nějaká témata, o kterých spolu budeme moci  diskutovat. Případně vám mohu být nápomocen při studiu. Nicméně nečekejte, že vám vše naservíruji na stříbrném podnose."
Harry se pousmál. Představa že se Snapem mluví třeba o Famfrpálu byla fakt zábavná.
" Děkuji."
" Dnes večer přicestuje krbem  doktor Green a pohovoříte si o vašem problému. Jsem si jistý, že vám doporučí projít tranzicí a třeba hned zítra se budeme moci pustit si přípravy lektvaru, o kterém jsem vám říkal. Jeho příprava je složitější, trvá tři dny. Budu od vás chtít, abyste se tento lektvar naučil, ačkoli jeho složitost převyšuje vaše dovednosti."
" Dobře," řekl Harry.
" Umíte i něco jiného než jednoslovné odpovědi? Já jen že doktor z vás bude potřebovat dostat potřebné informace," rýpl si Severus. Tohle podivné chování se mu moc nelíbilo.
" Nemám co bych říkal. Jen je mi trochu líto, že tu nikdo z kamarádů není. Některý už asi nikdy neuvidím.
" Jste dospělý a pokud budete trpět osamělostí, smíte samozřejmě své přátele navštívit. Nejste tu ve vězení pane Pottere,"
"Já vím..."
" Dobrá, vaše sezení začíná kolem sedmé. Po večeři zajdu do laboratoře, takže budete mít dostatek soukromí. Nemusíte se obávat, že něco zaskechnu, použijte kouzlo soukromí."

***

"Jak jste se zabydlel, pane Pottere?" zeptala se Minerva u večeře. Snape po ní a pak po Harrym střelil pohledem.
" Dobře, děkuji," řekl Harry.
" Minervo pokud se snažíte na panu Potterovi vyzvídat..." spražil jí pohledem.
" O nic takového se nepokuším, jak tě něco takového mohlo napadnout," bránila se čelá rudá a Harry se uchechtl.
" Vskutku, jak?" povytáhl Severus obočí.
" Nech si to, Severusi," ušklíbla se Minerva. Harry ty dva sledoval s pobavením. Bylo zábavné sledovat, jak se špičkují.
" Chtěla jsem vám nabídnout, pokud byste si chtěl někdy popovídat, víte kde mě najdete,"
" Děkuju," usmál se Harry a Severus si odfrkl. Harry po něm střelil pohledem a Snape mu ho blahoskloně vracel.

***

Když se Harry po večeři usadil u krbu s doktorem Greenem, Severus odešel do své laboratoře. Ještě než zavřel dveře uslyšel inkantaci pro soukromí a pak už nic. V laboratoři byl docela dlouho. Připravoval na stůl ingredience, které budou zítra potřebovat pro tvorbu lektvaru tranzice. Tento lektvar již v minulosti jednou vařil. Ze smutného chlapce, se díky němu stala šťastná, mladá slečna. Věřil že i Harrymu lektvar povolí a on díky tomu bude moci žít tak jak celou dobu měl.

Jak moc se změní jeho rysy? Teď je hodně podobný Lily. Dostanou se díky lektvaru do popředí Jamesovy geny? Bude nakonec vypadat jako on? To bych byl dost nerad. Nechce se mi dívat na jeho kopii. Ale syn je kombinací obou. Bude si chtít Potter ostříhat vlasy? Teď je nosí v drdolu. Překážejí mu nebo je nechce mít dlouhé? Mohl bych mu nabídnout, že ho ostříhám...

***

"Pane Pottere, myslím, že mám jasno. Po všech těch testech, které jsem vám dal vyplnit a díky lékařské složce, kterou mi zde nechala vaše ošetřovatelka, mohu s jistotou říci, že jste vhodným kandidátem pro zahájení léčby lektvarem," řekl doktor Green. Harry se štěstím rozplakal.
" Děkuju,"
" Nemáte zač. Zde máte doporučení a také tabulku. Do které budete zapisovat vše, co je tam vypsané. Až se uvidíme příště, tabulku zkontroluji. Ještě zde máte dokumenty, které budete potřebovat," řekl Green
" A kdy to bude?"
" Za dva měsíce," zase takto k večeru. Budeme se teď vídat  pravidelně. Popovídáme si o tom jak tranzice probíhá a také jak to všechno na vás psychicky působí,"
" Dobře," přikývl Harry.
" Mějte se, pane Pottere,"
" Hezký večer," popřál mu Harry.

Cítil se tak šťastný. Musel to někomu říct. Zrušil kouzlo soukromí a rozeběhl se k laboratoři. Zaklepal na dveře a když ho Severus vpustil dál, Harry mu nechtěně vletěl přímo do náruče. Chechtal se u toho, jak blázen. Severus se zarazil, když mu Potter přistál v náručí.
" Co se děje, Pottere?" řekl a podezřívavě si ho změřil.
" Mám to! Potvrzení, že můžu užívat lektvar. A taky potvrzení, že si můžu oficiálně změnit jméno," mával Harry papírem Snapeovi před nosem. Severus se pousmál.
" Výtečně," přikývl Severus.
" Já jsem tak šťastnej," vydechl Harry oči mu zářili jako dva obří smaragdy.
" To je vidno," utrousil Severus.
" No tak, copak by nikdy nemáte z ničeho radost?" zamračil se Harry trochu.
" Jistěže, nicméně si ji užívám vnitřně, Pottere. Někteří z nás se totiž dokáží ovládat," řekl a na to Harryho konečně pustil z náruče. Kupodivu mu to bylo skoro líto.

***

Obvykle to takhle rychle u doktorů nechodí. A ke stanovení diagnózy vede dlouhá cesta, ale pro potřeby povídky nám to takhle stačí. My potřebujeme, aby se Harry přeměnil co nejdřív 😜

Pokud by měl někdo zájem, může se podívat na odkaz, kde se dočtete vše potřebné, jak taková tranzice probíhá v ČR.

https://jsmetransparent.cz/jak-probiha-oficialni-tranzice-v-cr/

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat