Silah

5.3K 167 21
                                    

Sevgili Liderin Kadını okuyucuları  koyduğum oy ve yorum sınırına ulaşılmıyor  maalesef ama bölüm paylaşmaya devam edeceğim  oy veren iki okuyucum için bölümleri atmaya devam edeceğim.

Medya:Deniz'in silahı

İnci'nin anlatımı

Gözlerime vuran güneş ışığıyla açtığımda yatakta gerindim. Dün yemek yedikten sonra Deniz kutuyu almıştı. İlk başta yatmamak için direnen göz kapaklarıma karşı koyamayıp yatmıştım. Ama hep diken üstünde yatmıştım rahat bir uyku geçirdiğim söylenemezdi. Acaba Deniz odaya gelip bana dokunur mu korkusu vardı üstümde her ne kadar dokunmayacağım desede güvenmiyordum. Lavabo ihtiyacımı gidermek için ayağa kalktığımda ağzımdan bir inleme kaçtı.

"Ah ayağımı unuttum"

Yatağa tekrar oturup ayağımı kendime çekip baktığımda kanıyordu. Lanet olasıca sinirli bir soluk verip geri ayağa kalktım. Ayağımın üstüne çok basmadan odanın kapısına geldim kapıyı açıp çıktığımda koridorun sağ kapısı açıldı. İçinden çıkan Deniz beni ayakta görerek kaşlarını çattı.

"Doktoru duymadın mı sen ayağının üstüne basmayacaksın"

Beni çok düşünürmüş hallerine göz devirdim ayağım sızlıyordu ama umursamadım.

"Sana ne benden lavaboya gideceğim"

Gözlerimi üstümde  gezdirip başıyla merdivenleri işaret etti.

"Merdivenlerin aşağısında lavabo gel kucağıma"

Dediği şeyle kaşlarımı çattım. Kucağına alacakmış ayağımın ağrısından ölsem bile kucağına gitmezdim bile istiye. Hem merdivenlerin aşağısında nerdeydi lavabo ben niye dün görmedim.

"İstemiyorum kucağına almanı kendim giderim"

Merdivenlere yaklaştığımda kolumdan tutuğunda sinirle kolumu elinden kurtarıp bağırdım.

"Dokunma bana kendim hallederim"

Öfkeyle yüzü kasıldığında dişlerini sıkarak konuştu.

"Sakın seni tekrar uyarmayacağım sesini alçalt"

Arkamı Deniz'e dönüp tek ayağıma tüm gücümü verip yavaş yavaş merdivenleri inmeye başladım. Dağ ayısı ise arkamdan geliyordu.

Merdivenleri nihayet sonuna geldiğimde derin bir soluk çektim. Ayağım çok kötü ağrıyordu sızısı tüm vücuduma yayılmıştı. Küçük bir merdivende inene kadar terlemiştim. Deniz yan taraftan eliyle merdivenin arkasında kalan iki kapıdan sağı gösterip söze girdi.

"Lavabo orası yan tarafıda banyo"

Yaptığı açıklamayla yüzüne bakmadan gösterdiği kapıyı açıp girdim kapıyı arkamdan kilitleyip klozetin üstüne oturup dişlerimi sıktım. Ayağım feci bir şekilde ağrıyordu. Ayağımda ki büyük ağrı vücuduma yayılıyordu. Sağ gözümden bir damla yaş düştüğünde ellerimi sıktım. Ruhen yıpranmıştım dengesiz davranıyordum.

Liderin  KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin