İncinin anlatımı
Yatakta hareketsiz yatan Denizin üzerindeki bakışlarımı çekerek ayağa kalktım. Yarım saat sessiz bir şekilde bakıyordum. Arada hızlı hızlı düzensiz nefes alıp veriyordu iki dakika sonra tekrar ölü gibi uyuyordu. Şans verecektim yavaş yavaş.
Giyinme odasına girip beyaz bir t-shirt alarak odaya geri döndüm. Sessiz olmaya özen göstererek Denizin yanına yaklaştım. Üstündeki örtüyü açtım. Yırtık T-shirtini Denizi rahatsız etmeden gerisini yırtarak çıkardım.
Elimdeki beyaz T-shirti üzerine giydirip örtüyü üstüne tekrar çekerek yanına oturdum. Yüzünde hiçbir ifade bulunmuyordu. Elimi siyah saçlarına götürerek oynamaya başladım. Saçlarıyla oynadığımda burnuma karanfil kokusu geliyordu.
Boynumun yana düşmesiyle gözlerimi hızla aralayıp diklendim. Denizin saçlarıyla oynarken uyumuşum. Denize baktığımda hala uyuyordu. Yataktan kalkarak vücudumu gerdim. Boynum tutulmuştu. Lavaboya gitsem iyi olacaktı. Sessiz adımlarla odadan çıkarak aşağıya indim.
Yavuz salondaki koltukta üstünü örtmüş uyuyordu. O da anlaşılan Denizle uğraşmaktan yorulmuştu. Sessiz adımlarla lavaboya ilerleyerek girdim. İşimi hallettikten sonra yüzümü soğuk suyla yıkadım. Yukarıdan bağırış ve kırılma sesinin gelmesiyle kaşlarımı çattım.
"Bırak beni dokunma herkes nefret ediyor benden"
Denizin bağırmasıyla hızla lavabodan çıktığım da Yavuz yattığı yerde yoktu. Hızlı adımlarla merdivenleri tırmandım.
"Annem beni sevsin ben ona bir şey yapmadım Yavuz o mezardan çıksın sevsin beni HADİ!"
Deniz tekrar bağırdığında kırılma sesi gelmişti. Odanın kapısına geldiğimde kapı açıktı. Yavuz kapının ağzında durmuş deli gibi etrafa saldıran Denize yalvarıyordu.
"Abi sakin ol kendine zarar verme hadi"
Denize baktığımda elindeki yastığı makyaj aynasına fırlattı. Bir adım attığımda Yavuz beni fark ederek kolumu tuttu. Deniz öfkeyle Yavuz'a döndüğünde beni fark etmişti. Şaşkınlıkla yüzüme bakarak gülmeye başladı.
"Bak yine bir hayal bu sefer İncim gelmiş annem nerde İnci"
Deniz bir adım attığında korkuyla bir adım geri attım. Deniz şuan deli gibi gülüyordu.
"Sende benden nefret ediyorsun gidiyorsun gitme İnci annemde gelsin sende gitme"
Deniz ağlayarak dizlerinin üstüne çöktüğünde gözlerim dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
Romanzi rosa / ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.