Medya:İnci'nin silahı(F.J yazan yerde LK&İ yazdığını düşünün)
Liderin kadını ailesi olarak 2K yükseldik herkese desteklediği için çok teşekkür ediyorum sayenizde gittikçe büyüyüp geniş bir aile kitlesi oluşturuyoruz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. ⚕️⚕️⚕️
İnci'nin anlatımı
Bütün bakışların bizde olmasından dolayı huzursuz olmuştum. Kalabalığın arasında babamı ve Narin hanımı ve Nazlı'yı görmemle rahatlamıştım. Narin hanım kocaman gülümsemeyle bana bakıyordu. Bende yüzümde ufak bir tebessüm yerleştirdim. Babam yüzünde huzursun bir ifadeyle bakıyordu bana.
Deniz'le kalabalığın arasında ilerlemeye başladığımızda fısıltılar artıyordu. Kimi güzel olduğumu kimi Deniz'in bir kadın seçeceğini düşünmediğini söylüyordu. Olumsuz yorumlar kadar olumlu yorumlarda vardı. Sahne gibi ayarlanmış yere geldiğimizde durduk. Yavuz da hemen yan tarafımdaydı. Deniz elimi bırakıp mikrofonu eline aldı.
"Sayın davetliler öncelikle hoşgeldiniz"
Kalabalık Deniz'i alkışlayıp Hoşbulduk diyordu. Kalabalıkta gözümü gezdirdiğimde çete liderlerini de görmüştüm. Hemen babamların olduğu masadaydılar. Etrafta bakışlarımı tekrar gezdirdiğimde Naze hanımda şık giyinmiş bir şekilde bana bakıyordu.
"Burda Kral kobranın yuvasında toplanma amacımız Kadınımı sizlere takdim etmem işte karşınızda Kral Kobranın Kadını. Liderinizin Kadını İNCİ"
Elimi tutup bir adım önüme çıkmamı sağladığında alkışlar tekrar başladı. Herkes farklı yorumlar yapıyor hakkımda konuşuyordular.
"Kaptan çetesinin kızı artık Kral Kobra Liderinin Kadınıdır"
Bakışlarım babamı bulduğunda gözlerini sıkıca yummuştu. 'Babam lütfen dik dur sen dik dur ki ben senden güç alayım' Deniz sol bileğimi havaya kaldırıp açtı. Herkes dövmeye bakıp tekrar alkışlamaya başladı.
"Bundan sonra herkes bilsin İnci benim kadınımdır. Ona yapılan bir hata tüm Kral Kobra çetesine yapılmıştır. Kral Kobra çetesi Kadınıma sahip çıkıp koruyup saygı duyacaktır ben sizin için neysem kadınım da o dur sizin için"
Herkes Deniz'i onaylar anlamada sesler çıkardığında Deniz kulağıma yaklaşarak fısıldadı.
"Gülümse ve benim dedikleri benden sonra de"
Deniz yüzünü uzaklaştırdığında başımı ona çevirdim. Yüzünde korkusuz bir ifadeyle kalabalığa bakıyordu. Bakışlarımı ondan çekip babama çevirdim. Vücudunu dikleştirmiş bana bakıyordu. Ondan güç alarak tebessüm ettim sahte tebessümü bir tek babamlar anlamıştı.
"Ben Kral Kobranın Lideri Deniz KARAYILAN kral Kobra Kadını İnci KAPTA'na bağlı olacağıma burda Kral Kobranın Yuvasında yemin ediyorum."
Deniz annemin soyadını değilde babamın soyadını kullanmıştı. Bu sefer alkış sesleri olmamıştı. Herkes sessiz ve pür dikkat bana bakıyordu. Deniz elimi sıktığında konuşmam gerektiğini anladım. Sahte tebessümümle mikrofona konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.