Güç

1.3K 55 6
                                    

İncinin anlatımı

Kıyafetlerime son kez göz gezdirerek odadan çıkarak merdivenleri indim. Sabah uyanmış kahvaltı yaptıktan sonra Deniz Akrepten aldığımız mekana önden gitmişti. Bana da kahvaltıdan sonra gel demişti.

Evden çıktığımda hazır olan arabaya ilerleyerek korumanın açtığı kapıdan arabaya bindim. Korumalar diğer araçlara bindikten sonra araba yola çıktığında dışarıdaki ağaçlara baktım.

Zehirin tadilatı yapılacaktı. Akrepe ait her şey değiştirilecekti. Ve Zehiri baştan sona ben yaratacaktım. Deniz istemişti. Artık o mekan bana ait olmuştu.

Araba son hızda ilerlerken telefonumun çalmasıyla çantamdan çıkararak arayana baktım. Deniz arıyordu.

Deniz arıyor...
Deniz:İncim çıktın mı evden

Denizin sorusuyla gözlerimi devirdim. Emin ki korumalar çoktan haber vermiştir.

Ben:Evet çıktım yoldayım gerçi sen önceden biliyorsun neden soruyorsun ki

Deniz:Evet evet haberim var ama yinede arayıp sesini duymak için bahane işte

Dediğiyle yüzümde istemsiz bir şekilde tebessüm belirdi.

Ben:Öyle mi iyi o zaman yoldayız geliyorum

Deniz:Tamam dikkatli ol yinede silahın yanında mı

Ben:Evet yanımda

Deniz:İyi yanında dursun

Tam Deniz'e cevap vereceğim esnada araba ani fren yaparak durduğundan öne savrularak elimdeki telefon düşmüştü. Panikle başımı kaldırdığımda önümüzde bir sürü araba duruyordu. Yere düşen telefonu alarak kulağıma yasladığımda Deniz'in panik dolu sesi ulaştı.

Deniz:İncim ne ne oldu o seste ne

Ben:Deniz yolumuzu kestiler bir şey olacak

Panik ve korku karışımı sesimle konuştuğumda Denizin arkasından bir kaç hışırtı sonrası adamlarına emir vererek bağırıyordu. Başım dertteydi. Arkamızdaki araçtan korumaların hepsi ağır silahlarla inerek içinde bulunduğum aracın etrafını sarmıştılar.

Hala yolumuzu kesen araçlardan ne bir hamle ne de bir ses vardı. Şöför ve önde oturan koruma silahlarını çıkararak tetikte bekliyorlar.

"Efendim olası bir çatışma için başınızı eğin ve kaldırmayın sizi koruyacağız birazdan yardım ekibi gelecek"

Önde oturan korumanın dediğiyle başımı sallayarak eğdiğimde Denizin sesi kulaklarıma ulaştı. Korkudan dolayı Denizle konuştuğumu unutmuştum bir an.

Deniz:Korkma İnci silahını al ve eğil ben gelene kadar kendini koru

Bir şey demeden yolumuzu kesen araçlardan birsinin kapısının açılmasıyla etrafımı saran korumaların silahlarının emliyetlerini açmaları bir olmuştu.

Araçtan Çınarın çıkmasıyla şaşkınlıkla telefonu kulağımdan çekip Çınara baktım. Telefondan Deniz'in sesi geliyordu ama şaşkınlıktan ötürü ne dediğini anlayamıyordum. Telefonu kapatarak koltuğun üstüne koydum. Çantamın fermuarını açarak içindeki silahımı çıkardığımda Çınar bağırarak konuşmaya başladı.

"İnci çık dışarıya konuşacağım sadece"

Kaşlarımı çatarak ilerde rahat bir şekilde duran Çınara baktım. Olduğum araca bakıyordu ama içini göremediği aşikardı. Elimi kapı kulpuna attığımda kilitli olmasından dolayı açamadım.

Liderin  KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin