İnci'nin anlatımı
Odada oluşan takırtı sesleriyle gözlerimi açtığımda boynum her tarafım ağrıyordu tekli koltukta uyuduğum için çok doğaldı. Aniden kapı açılınca korkuyla kapıya baktım Yavuz endişeli bir şekilde odaya girmişti. Bir şey olmuştu.
"Abi iyi misin yerler neden kan için de dün bir şey mi oldu"
Yavuz'un sorusuyla yanımda olduğunu yeni fark ettiğim Deniz'e döndüm elinde dün ayağıma yaptığım pansuman malzemeleri vardı. Ne zaman üstüme örtüldüğünü bilmediğim pikeyi açtım.
"Yavuz bir daha şu sikik kapıyı çalmadan açarsan kapıyı söker seni kapı yerine monte ederim"
Denizin ettiği küfürle Yavuz bana bakıp tekrar Deniz'e çevirdi bakışlarını sargılı omzuna bakıyordu. Dün akşam kanları silmediğim için Deniz'in kanı sanmıştı.
"Ayrıca kanlar bana ait değil. İnci'ye ait"
Yavuz'un gözleri bir sefer beni bulmuştu. Deniz yere çöküp ayağımı kendine çekti. Bu yaptığı hareketle ağzımdan inleme kaçmıştı.
"Ayağının kanaması fazla Yavuz doktoru çağır"
Bakışlarımı ayağıma çevirdiğimde dün bağladığım sargı bezi hep kan olmuştu kanaması durmamıştı Yavuz hızla odadan çıktığında gözlerim karardı. Başım tekrar koltuğa düştüğünde Deniz'in sesini duydum.
"Kendini bırakma İnci ayağın bütün gece kanamış kan kaybın fazla ama kendini tut"
Gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum. Ama başım dönmeye başlamıştı. Gözlerimin önüne siyah lekeler gelip kayboluyordu. Üç güne iyileşecek ayağımı kendi inadımla iyileşmesine izin vermemiştim.
On dakika sonra odaya Yavuz ve doktor girdiğinde Deniz ayağa kalktı. Dayanacak gücüm yoktu artık.
"Yavuz çabuk yatağa al kanaması var doktor sende çabuk ol"
Yavuz hızla beni kucağına alıp yatağa yatırdı doktor sargı bezini kesip açtığında ayağıma bakıyordu kendimi tutamıyordum bırakmamam gerekiyordu ama çok bile dayanmıştım.
"Çok kan kaybetmiş Deniz bey acil kan lazım ve dikiş atmalıyım narkoz verip dikişe başlıyacağım"
Doktun dediklerini yarı duyuyordum. Narkozu duymuştum ve kan demişti.
"Narkoza alerjim var kan grubum a rh pozitif"
Daha fazla kendimi tutamayıp bıraktım.
Yazar'dan devam
İnci'nin gözünü kapatmasıyla doktor Deniz beye dönüp konuştu.
"Efendim narkozsuz diksem canı çok acıyacak bilinci şu an tam kapalı değil acıyı hissedecek"
Doktorun yaptığı açıklamayla Deniz çenesini sıvazladı kanaması fazlaydı çok düşünmesine gerek yoktu.
"Dikiş gerekiyorsa yap narkozsuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ЧиклитAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.