İncinin anlatımı
"Ee toplantıda ne yaptınız"
Merakla karşımda uzanan Denizin gözlerine baktım. Az önce çete liderleri toplantısı olmuştu. Denizde toplantıya gitmiş gelmişti. Yüz hatları gerildiğinde elimi yanağına uzatarak okşamaya başladım. Yanağındaki elimi tutarak avuç içime öpücük kondurduğunda karnım kasıldı.
"Her zaman konuşulan konulardı. Akrep canımı sıkmaya başladı."
Yatakta ileriye doğru uzanarak karşımda uzanan Denizin gözünün altında olan benine öpücük kondurdum.
"Her zamanki akrepçik. Korkmuyorum ondan"
Deniz sıkıntılı soluk aldığında yanağında duran elimle yüzünün her santimi okşamaya başkadım. İşaret parmağım ilk olarak gözlerine dokundu. Dokunmamın etkisiyle Deniz gözlerini yumduğunda gülümseyerek kirpiklerine dokundum.
"Bu sefer farklı olacak"
Usulca parmağımı kaşlarında gezdirdim.
"Nasıl farklı olacak Denizim"
Bu sefere gözünün altındaki bene dokundum. Ordan burnuna burnundan ise son olarak dudaklarına geçtim. Uyuşuk hareketle parmağımı dudaklarında gezdirdim.
"Akrebin öfkesi çok İncim. Senin yaptığın vurgundan sonra birde baban büyük bir vurgun yaptı. Şuan akrep çetesi iç karışıklığa sürüklendi."
Gözlerini açtığında göz göze geldik. Son kez dudağını okşayıp yaklaşarak bir öpücük kondurdum dudağına.
"Ne güzel işte içten içe kendilerini bitirecekler"
Deniz belimde duran elini yanağıma çıkardığında yüzümdeki gülümseme büyüdü. Benim gibi işaret parmağını yüzümde gezdirdiğinde gözlerimi huzurla kapattım.
"Umarım. Ama Çınar buna izin vermemek için büyük bir şey planlar. O yüzden daha dikkatli ol İncim"
Gözlerimi hafif araladım. Denizin ciddi bakan yüzüne karşın gülümsedim. Başımı usulca sallayıp Denizin boynuna sokuldum.
"Dikkatli olurum hadi uyuyalım"
Deniz daha sıkı sarmaladığında derin nefes aldım. Eli saçlarımda usulca gezdiğinde yüzümdeki gülümsemeyle gözlerimi kapattım.
"İncim"
Denizin sesiyle kapattığım gözlerimi açtım. Başımı boyun girintisinden çıkararak yakından gözlerine baktım.
"Annemin bu hayatı gönlünce yaşayabilmesini o kadar çok isterdim ki"
Bir anda annesinin konusunu açmasıyla yutkundum. Geçti geride bırakmış gibi dursada yapamıyordu içten içe hep düşünüp sorguluyordu. Annesi Denizin kapanmayan yarasıydı.
"Bende isterdim. Annenle senin bu hayatı istediğiniz gibi yaşamanızı çok isterdim."
Fısıltılı sesimle Deniz gözlerini yumduğunda gözünden bir damla yaş usulca süzüldüğünde sildim. Gözyaşı akan gözünü öperek geri çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.