İnci'nin anlatımı
Üç günün sonunda nihayet Zehiri istediğim gibi dizayn etmiştim. İç tasarımını yeşil tonlarından yana kullandım. İsim değişikliği yaparaktan yeni mekanımın adını ESPOİR koydum.
Ümit etmek ne çok insan isterdi ümit etmek. Bende çok ümit etmiştim. Babama kavuşmayı, mutlu bir ailem olmasını hep ümit etmiştim. Mekana gelen insanlarından ümitlerinden vazgeçmemesini ümit etmesini istiyorum. Kimse ümidini kaybetmemeliydi. Son kez aynadan kendimi kontrol ettikten sonra odadan çıkıp aşağıya indim. Merdivenlerin sonunda duran Denizle göz göze geldiğimde gülümsedim.
Bugün ESPOİR'in açılışı olacaktı. Babamlar diğer çete üyeleri hatta özel davetiye ile ilk çağırdığım kişi olarak akrepte gelecekti. Eminim sinirden kuduruyordur. Ve benim tanımadığım Yurt dışından bir kaç çete daha olacaktı."Heyecanlı mısın mekanının açılışı olacak birazdan"
Merdivenleri bitirip Denizin koluna girip kapıya doğru çekiştirerek cevap verdim. Geç kalmak istemiyordum.
"Hem de çok heyecanlıyım. Hadi geç kalmak istemiyorum."
Deniz heyecanlı halime gülümseyip kapıyı açtı. hazır olan araca bindiğimizde yola çıktık. Gökyüzündeki yıldızlara bakarak düşündüm. Çok şey değişmişti hayatımda. Annem beni kumar borcuna karşılık vermişti. Babam ölmemiş yaşıyordu. Bir kardeşim vardı. Denize alışmıştım sevmeye başladım hatta. Denizinde kötü geçmişi vardı anlattı. Annesi tecavüze uğramıştı Denize hamile kaldığında nefret etmişti Denizden. Acaba annesini kim tecavüz etmişti. Deniz o kişiyi bulmuş mudur? en yakın zamanda soracağım.
Araba mekanın önünde durduğunda araçtan indim. Deniz yanıma gelerek elimi tuttuğunda önü süslenmiş mekanıma baktım. Herkes içeride açılış yapmamı bekliyordu. Açılışı yaptığımda içki servisleri başlayacak. İçeri girdiğimizde büyük bir kalabalık karşıladı. Bütün bakışlar bana ve Denize döndüğünde alkışlamaya başladılar. Bar tezgahının önüne gelip durduğumuzda alkışlar durmuştu. Açılış konuşması yapacaktım. Deniz mikrofonu elime verdiğinde heyecanla gülümsedim.
"Değerli konuklarımız bugün ESPOİR'in açılışına hoşgeldiniz. Bu mekanı bir çetenin elinden alarak düzenleyip yeniden farklı bir ambiyansla açıyoruz. Bu mekanda bana yardım eden Liderim Deniz KARAYILAN'a herkesin içinde teşekkürlerimi iletiyorum"
Denize gülümseyerek baktığımda başını eğerek gülümsediğinde önüme tekrar döndüm.
"ESPOİR tüm Kral Kobra çetesine hayırlı olsun. Eğlencemiz daim olsun."
Yavuzun tuttuğu tepsideki makası alarak önümde duran kırmızı kurdaleyi kestiğimde kalabalıktan tekrar alkış sesleri yükseldi. Kalabalıkta bir çift öfkeli gözle göz göze geldiğimde inada kocaman gülümsedim akrebe. Babamın yanıma gelmesiyle bakışlarımı akrepten çekip babama çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.