Sıkıntı

1.5K 57 1
                                    

İnci'nin anlatımı

Bir hafta geçmişti. Her gün düzenli olarak yuvaya gidiyorduk. Beş saat çalışıp geri dönüyorduk. Deniz bu bir hafta içerisinde iki kere benimle yuvaya gelmişti. Onun dışında işleriyle ilgileniyordu. Düzenli olarak sürekli Yavuzla gidip çalışıyorduk.

Güzel bir ilerleme kaydetmiştim. Bu bir haftada. İki kere de babamın yanına gitmiştim. Deniz olmadan. Artık alışıyordum. İnsan artık bir durumdan sonra alışıyordu. Yataktan çıktığım esnada kasıklarıma sancının girmesiyle tekrar yatağa oturdum.

Regl oldum galiba. Günüm gelmişti. Dişlerimi sıkarak ayağa kalkıp odanın kapısına ilerledim. Bir elimle kasıklarıma baskı uygulayarak odadan çıktım. Deniz yoktu galiba evde. Merdivenleri ağır ağır inerek lavaboya girdim. Dolapları tek tek kurcaladığımda bir dolapta ped bularak elime aldım.

Lavabodan çıkıp merdivenlere göz attığımda kasıklarıma aniden giren sancıyla yere çöktüm. Acıyla dişlerimi dudaklarıma geçirdim. Nefret ediyordum bu ağrıdan. Bir ay ağrısı fazla olan regl görüyordum. Bir ay ise hiç ağrı olmadan.

"İnci ne oldu"

Denizin sesini duymamla başımı kaldırdım. Merdivenlerin ilerisinde bana bakıyordu.

"Kasıklarım ağrıyor"

Diyerek dişlerimi birbirine kenetledim. Elimle daha fazla baskı uygulamaya devam ettiğimde Deniz yanıma geldi.

"Neden ağrıyor"

Dediğinde tekrar kasıklarıma giren sancıyla kendimi tutamayıp inledim.

"Regl oldum"

Dediğim şeyle Deniz bir süre kaşları çatık bir şekilde yüzüme baktı. Ne dediğimi anlamış olacak ki yüz ifadesi anında değişti.

"Pekala regl dan dolayı ağrın var hadi seni yatağa götüreyim"

Dediğinde bir şey demeden başımı salladım. Yavaş bir şekilde çöktüğüm yerden kalktığımda belimi ağrıdan dolayı dikleştiremeyordum. Deniz beni kucağına aldığı gibi merdivenleri çıktı. Yatak odasına girip yatağa uzattığında örtüyü üzerime çektim.

"Bu ağrını dindirecek bir şey yapılıyor mu"

Denizin sorusuyla sımsıkı kapattığım gözlerimi açtım.

"Geçirecek bir şey yok ilaç içmiyorum"

Dediğimde Deniz yüzüme bakmaya devam ediyordu. Bakışlarını iyice küçülttüğüm vücudumda gezdirdi. Bir çözüm arıyormuş gibi vücuduma bakmaya devam etti. Ellerimle kasıklarıma baskı uygulamaya devam ettiğimde Deniz yanımdan ayrıldı.

Yatağın arkamda kalan kısmının çökmesiyle omzumdan arkaya baktım. Deniz yatağa oturmuştu. Eliyle üstümdeki örtüyü kavrayarak açıp yatağa uzandı. Şaşkınlıkla ne yaptığına bakmaya devam ettiğimde bana yaklaşarak ellerini kasıklarımın üzerine koydu.

Gözlerimi kocaman açarak Deniz'e baktığımda kasıklarımın üstünde olan elleriyle masaj yapmaya başladı.

"İyi gelir belki"

Liderin  KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin