Deniz'in anlatımı
Arabada sessiz bir şekilde ilerlemeye devam ederken yanımda oturan çilli sessizliği bozdu.
"Daha gelmedik mi kaç saattir yoldayız"
Dediğinde bakışlarımı çilliye çevirdim.
"Az kaldı üç saat oldu"
Sorusunu cevapladığımda cama döndü tekrar. Camdan dışarıyı izlerken yüzünü buruşturduğunda dikkatli bir şekilde yüzüne baktım. Ellerini dudaklarına götürüp bastırdı.
"Arabayı durdurun"
Verdiği emirle Yavuz dikiz aynasından bana baktı. Yanımda emir verilmesini sevmezdim. Ellerini tekrar ağzına götürdüğünde midesi bulandığını anladım.
"Durdur arabayı"
Yavuz hızla arabayı durdurttu. Diğer araçların durmasıyla kapıyı açıp hızla çalılığa ilerlediğinde Yavuz'a dönüp
"Arabayı yavaş kullanın"
Dediğimde Yavuz kafasıyla onayladı beni sadece bir börekle duruyordu. Aptal kız arabadan su şişesini alıp indim. İnci'nin yanına yaklaşıp su şişesini uzattığımda alıp içmeye başladı.
"Sabah kahvaltı yapmazsan olacağı buydu"
Dedim. Sabah gizli bir şekilde yediği böreği söyleyip rencide etmeyecektim. Sonuçta inat edip bir daha bir şey yemezdi. Gözlerinden bakışlarımı çekip titreyen ellerine çevirdim. Kaşlarımı çatıp titreyen ellerine baktım. Niye titriyordu üşüyor muydu? Ellerini yumruk yaptığında bakışlarımı yüzüne geri çevirdim.
"Hadi geç arabaya az kaldı hadi"
Dediğimde etrafta ki korumalara baktı. Kaçmayı düşüyorsa büyük aptallık yapar. Benden kaçamazdı asla izin vermezdim. Planımı uygulamadan asla! Arabaya doğru ilerleyip bindiğinde arkasından bende bindim.
Eve vardığımızda arabadan indiğinde bende inip kolundan yönlendirmeye başladım. Eve girdiğimizde direkt solana geçtim. İnci ise evin her detayını inceliyordu. Korumalar evin dört bir yanını sardığında sıkıntılı bir nefes verdi.
"Yukarda bir işim var uslu dur"
Diyip merdivenlere ilerledim. Durmayacaktı emindim kaçma planları dönüyordu aklında. O zaman ona istediğini vermiş gibi yapıp elinde olan o kaçma umudunu kıracağım. Merdivenlerden çıkıp çalışma odasına girip telefonu çıkardım.
Deniz:Yavuz adamların hepsini topla ve evden uzaklaşın
Yavuz:Neden abi evin güvenliği ne olacak
Deniz:evin arkadında bekleyin ben size haber verene kadar orda durun arabalarla haber verdiğimde İnci'yi yakalayıp getireceksiniz
Yavuz:Nasıl yani abi ben bir şey anlamadım
Deniz:sen sadece dediğimi yap sonra anlatırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.