İncinin anlatımı
2 hafta sonra...
Denizi görmeden geçirdiğim ikici haftanın sonuydu. Takip edilmemek için Denizin yanına gitmiyordum. Telefonla doktorundan sadece bilgi alıyordum. Ufakta olsa bir ilerleme vardı. Deniz iki gündür uyandığı ya da sakinleştiricinin etkisi geçtiği an saldırganlaşmıyordu. Bu bir gelişmeydi.
Kendisinde olduğu süre zarfında boş boş duvara bakıp annesini sayıklıyordu. Arada bir Haşimi sayıklayıp krize giriyordu tekrar. Ama bu bile bir ilerlemeydi. Sakinleştiricinin dozunu bir tık da olsa azaltılmıştı. Bu gelişme içimde ki tüm olumsuz durumları nötürlemişti.
Ufacık olan bu gelişme benim için kocamandı. Denizin yanında kalan korumayı her akşam Yavuz görüntülü arayarak Denizi görüyordum. Uyuyordu. Uykusunda ağlıyordu sürekli. Çetede şuan sorun yoktu. Bütün Denizin ilgilendiği işlerle evde ben ilgileniyordum.
"Yenge?"
Yavuzun seslenmesiyle önümde dalmış olduğum plandan gözlerimi çekip Yavuza baktım.
"İyi misin? Beni dinlemiyorsun."
"Denizi düşünüyordum. Tekrar baştan alalım."
Şuan akrebin sevkiyatına yapacağımız baskını planlıyorduk. Doğrusu Yavuz planlıyordu bende fikir söylüyordum. Akrep o toplantıda sinirimi bozduğu için bende onun sinirlerini daha çok bozacaktım.
Şuan ise yapacağı silah sevkiyatını bozacaktım. Polise ihbar ederek hemde. Bu planı ve sevkiyatı öğrenmem zor olmuştu. Bir köstebek bulmak planı alması bir hafta sürmüştü. Şimdi ise önümde duran planla bu işi bozacaktım. Akrebe büyük vurgun yapacaktım.
"Kullanacakları yol dört yönlü bir yol. Polis çevirmesine en uzak ve olası bir durumda şaşırtmak için kullanacakları bir yol. Olası polis çevirmesindende kaçmak için iyi bir yol."
Başımı sallayarak gösterdiği yola baktım. Yan tarafta yolun her açısından çekilen fotoğrafları elime aldım. Kafa karıştırmak için çok iyi bir sevkiyat yolu seçmişti.
"Sevkiyatın yapılacağı gün yolda hep akrebin arabaları olacak bu şaşırtma yapması için gerekli bir detay. O gün yolda geçen tüm araçların plakaları bir birine benzer tüm araçlar siyah ve gri olacak"
Bu durum kaşlarımı çatmama neden oldu. O zaman nasıl ayırt edecektik sevkiyatın yapılacağı araçları. Tır veya kamyon kullanmayacaktı göze batmamak için.
"Hangi araçta silah olduğunu nasıl bileceğiz Yavuz"
"Bu durumu düşünerek araçların plakasını aldım. Tüm plakalar resmen aynı sadece ya bir harf ya da bir rakam değişik olacak. Sevkiyatı yapan araç plakaları bunlar"
Uzattığı kağıdı alarak plakaları incelediğimde hepsi aynıydı sadece son rakamları değişiyordu. Sırasıyla 1,2,3,4,5 diye değişmişti.
"Sağ ol Yavuz. İyi araştırmışsın. Sayende akrebi kudurtacağız ve akrep bu zarar sorunuyla uğraşırken bizim üstümüzde olan gözünü çekecek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Kadını
ChickLitAşk Yalan Sırlar İç savaş Doğru bildiğimiz gerçekler ya yalan çıkarsa. Kocaman yalan, acı dünyadan sağ çıkabilecek miydi. Her şeyin hayal olmasını isterdi. Acıların hüzünlerin umutların hep hayal olmasını isterdi.