Tecavüzün çocuğu

1.6K 61 14
                                    

Sevgili okuyucularım kusura bakmayın bir sorun yüzünden bölüm saatinde gelemedi😿

Medya:Denizime armağan ettiğim şarkı

İncinin anlatımı

Nazlı gittikten sonra Deniz gelmişti. Sessiz bir akşam yemeğinden sonra yukarı odaya çıktım. Deniz ise rahatsız etmemişti beni. Terasta oturarak Nazlıya her şeyi anlatmıştım.

BİR SAAT ÖNCE...

"Karşımda gördüğüm Nazlıya şaşkınca baktım. Hızla kuzenime sıkıca sarıldım.

"Nazlı"

Dediğimde bir birimizden ayrıldık.

"Konuşalım mı iyi gelir sana"

Dediğinde başımı salladım içeri girdiğimizde kapıyı kapattım. Sorgulamıyordum neden burda olduğunu iyi ki burdaydı. İhtiyacım vardı ona mutfağa geçtiğimizde

"Sıcak çikolata yapayım terasta içeriz"

Dediğimde başını salladı. Sıcak çikolatayı yapıp terasa çıkıp koltuğa oturduk. Kupaları orta cama koyup Nazlının dizlerine uzandım. Saçlarımın okşanmasına ihtiyacım vardı.

Nazlı ne istediğimi anlamış hemen saçlarımı okşamaya başladı. İç çekerek gözlerimi kapattım.

"Anlatmak ister misin"

Sesi kulaklarıma dolduğunda boğazımı temizleyip konuştum.

"Dün kaçırılıyordum"

Dediğimde Nazlının eli durmuştu.

"Merak etme bir şey olmadı ki karşında duruyorum"

Dediğimde ellerini tekrar hareket ettirdi.

"Nasıl olur bu"

Dediğinde gözlerimi açıp gökyüzüne baktım.

"Alex denen birinin adamı kaçıracağı esnada kurtuldum. Deniz senin dediğin gibi gözlerinde korku vardı. Kaçırılığım esnada korkudan bir şey yapamamıştı."

Dediğimde Nazlı sessiz bir şekilde dinlemeye devam etti.

"Sonra adamdan kurtuldum. Deniz sıkıca sarıldı. Burnumun ucunu öptü felan eve geldik uyudum kabus gördükten sonra uyanıp aşağıya indim koltukta uyuduğum zaman elini tutmuştum."

Dedim. Nazlının tepkisini ölçmek için bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde anlayışla bana bakıyordu.

"Sonra sabah uyandığımda üstünde uyandım. Yanıma uzanmış konuşmadım onunla bana karşı duyguları var ama olmamalı."

Dediğimde Nazlı kaşlarını çattı.

"Neden olmasın"

Dediğinde iç çekerek oturur pozisyona geçtim.

"Çünkü bana yaptıklarını unutmadım bir eşyaymışım gibi davrandığını asla unutmadım."

Liderin  KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin