Bucătarul- prima parte

5.9K 43 0
                                    

Personaje: Adelina și Victor

O nouă zi, o nouă șansă pentru Adelina să îl spioneze pe Victor, bucătarul din casă. Părinții ei divorțase când avea 5 ani, iar de atunci stabilise ca vacanțele să le petreacă alături de tatăl ei și noua familie a acestuia. Deși își făcuse prieteni, de când Victor apăruse în casă prefera să îl privească pe furiș.

Diferența de vârstă dintrei ei era de cinci ani, ea având nouăsprezece ani iar Victor douăzeci și patru. Niciodată nu primise avansuri din partea lui, ci de fiecare dată când se intersectau îi se adresa cu respect. Același lucru făcea și ea, însă când prindea ocazia îi analiza corpul după care saliva. Până acum nu observase nimeni și așa trebuia să rămână.

Adelina coborî în bucătărie pentru a își lua un fruct, dar spre dezamăgirea ei nu era nimeni acolo, așa că ieșise din încăpere. Oricum fructul era doar un pretext pentru a îl vedea pe el. Însă nu fusese nevoie să se gândească de două ori căci ușa de la intrare se deschise și Victor își făcuse apariția.

-Bună dimineața domnișoară, spusese acesta intrând cu plasele încărcate în bucătărie.

-Bună dimineața, răspunsese ea deja pierdută, urmându-l.

-Ce doriți la micul dejun?

-Hmm... nu ar strica niște clătite.

-Imediat.

Până pregătise clătitele Adelina alesese să îi țină companie în bucătărie, deși niciunul nu făcea exces de vorbe.

-Bună dimineața, spusese tatăl Adelinei.

-Bună dimineața domnule, îl salutase Victor respectuos iar Adelina îl luă în brațe.

-I-ai spus? întrebase tatăl ei întorcându-și privirea spre Victor.

-Urma. Mâine e ultima mea zi în această casă.

-Ooo...nu îți mai place aici? întrebase ea în timp ce încerca să aibă o față neutră.

-Nu doamne, sunteți o familie minunată, mă bucur că v-am cunoscut și o să păstrăm legătura. Însă am găsit un loc unde vreau să îmi deschid propriul meu restaurant.

-Păi îți doresc succes, adăugase ea luându-l în brațe.

Restul zilei și-l petrecuse la ea în cameră, foarte tristă că Victor va pleca. Realizând că asta e ultima zi dorea să se întâmple toate lucrurile pe care și le imaginase, așă că așteptă să adoarmă toți din casă.

Coborâse în grabă scările și se îndreaptă spre camera lui. Voia să bată la ușa, însă aceasta era deschisă, iar dinăuntru auzea gemete. Nu rezistă tentației și deschise puțin mai mult ușa pentru a își vârî capul. Victor era întins pe pat și se masturba. Adelina își mușcă buza inferioară, imaginea din fața ei excitând-o teribil. Auzise un scârțăit de ușă, așa că speriată să nu o prindă cineva fugise înapoi în cameră. Își trecuse mâna prin păr ușurată cu nu s-a întâlnit cu nimeni. Cu greu reușise să adoarmă deoarece singura imagine din capul ei ceea ce se întâmplase mai devreme.

În jurul ori trei Adelinei îi se făcuse foame, așa că coborâse la bucătărie decisă să își facă cartofi prăjiți. Când intrase dăduse cu ochii de Victor, care stătea sprijinit de blat cu un pahar de apă în mână.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum