-Nu, ripostase ea, iar el o strânsese și mai tare de gât, obținând de la ea un geamăt.
-Acum, spuse el la fel de autoritar, iar ea îl ascultase de data aceasta.
Era cu mult mai înalt de cât ea. Se proptise în spatele ei și îi cuprinsese lobul urechii între buze, obținând un alt geamăt.
-Ești excitată Simoma. Nu trebuie să îmi recunoști asta, simt asta.
Îi întorsese capul într-o parte și își apropiase buzele de ale ei.
-Nu te voi săruta, spuse el respirând peste buzele ei. Trebuie să îmi ceri asta.
-Ce? întrebase ea revoltată. Nu o să fac asta niciodată.
Reușise să scape din strânsoare, iar acum stăteau față în față. Era al naibii de exicată, dar nu voia să îi se ofere atât de ușor, nu după tot ce a simțit pentru el. Sau mai bine zis, după tot ce simte.
-Bine. spuse el calm, atunci o să mă alătur celorlați. Îți recomand să nu mai stai mult, posibil să răcești.
Dăduse se se întoarcă, însă ea sesizând că urmează să plece, aproape urlase:
-Sărută-mă.
Octavian executase la comandă oridinul ei și o lipiseră cu totul de el, în timp ce buzele lui îi devorau gura. Era un sărut plin de dorință și amândoi erau excitați peste măsură.
-Întinde-te pe masa, spuse el, iar de data aceasta execută la comandă.
Începuse de la tocuri să o mângăie, ajunsese la coapse, îi atinsese șoldurile, urcase pe abdomen, iar când ajunsese la sâni le oferi mai multă atenție. Începuse să îi maseze și să îi ciupească sfârcurile, iar când considerase că erau destul de tari îi scoase prin decolteul rochiei. Rochia fiind strâmtă îi făcea să stea lipiți unul de altul, ceea ce era deliciu vizual pentru Octavian. Nu reuși să se abține și începuse să îi pleznească, lucru care o surprinse pe Simona și o excitase și mai tare.
Sătul de acest preludiu, cu un penis întărit la maxim, îi ridicase rochia pe șolduri, iar ceea ce văzu îl întărise și mai tare.
-Simona, șoptise răgușit, ce e asta ?
-Nu îmi place să port lenjerie întimă, adăugase cu un zâmbet jucăuș pe chip.
Își scoase membrul prin deschizătura de la fermoar, iar zâmbetul ei se mărise, fiind mulțumită de dimensiune lui. Își duse mâna spre mugurașul ei, frecând-o de sus în jos și circular pentru a îi simti umezeala. Își pusese repede un prezervativ și o pătrunse ușor și lent, lucru care o enerva și excita în aceeași măsură. Îl voia pe tot, dorea să fie brutal și să o domine.
-Mai tare, spuse ea, iar el părea foarte mulțumit de dorința ei.
Drept răspuns ieșise din ea și intrase până la capăt, făcând-o să își îndoaie spatele. Urmase mișcări dure și adânci, care îi făceau pe amândoi să ajungă la orgasm.
-O să îmi dau drumul, spuse el continuând ritmul.
-Și eu, spuse ridicându-se în coate. Octavian?
-Da.
-Dă-ți drumul în mine.
Când auzise asta mai intrase o singură dată, iar amândoi ajunseseră la extaz. Își lipiseră frunțiile, fiind cuprinși de spasmele plăcerii. Când li se potoliseră respirațiile, o ajută să coboare de pe masă și îi aranjă rochia. Simona dorea să îl întrebe ce se va întâmpla, dar îi era frică de încă un refuz, așa că îl urmă tăcută înăuntru. Nimeni nu părea să dea mare importanță faptului că erau plecați de ceva timp. În drum ce mergeau înspre masă, Raul venea în întâmpinarea lor.
-Simona, spuse Raul întinzându-i mâna, dorești să dansezi cu mine?
-Îmi pare rău, intervenise Octavian, dar eu și iubita mea vom pleca.
Ochii ei se făcuse cât cepele din cauza apelativului folosit de el.
-Ăăă, nu știam că...
-E ok Raul, spuse Octavian. Uite haina scumpo, spuse întinzându-i paltonul și îndrumând-o înspre ieșire.
-Ce a fost asta? întrebase Simona în timp ce se îmbrăca.
-Nimic, doar că nu îmi place ca alt bărbat să îmi atingă iubita.
-Octavian unde mergem? spuse ea în timp ce merge lângă el. Și mi-ai spus iubită?
-Da, ești iubita mea, dacă vrei și tu asta, spuse el ajungând lângă o mașină neagră. Iar legat de unde mergem, mai sunt încă două locuri unde penisul meu nu a ajuns, trebuie să reparăm situația.
Ocupase locul șoferului, iar Simona pe cel a pasageriului, accepând fără obiecții tot ce a spus el.