Meditații

2.9K 33 0
                                    

Personaje: Clara și Denis

Domnul profesor, Denis, venise exact la ora la care ajungea de fiecare dată. Punctualitatea era principala regulă la care ținea. Ea începuse să ia meditații de câteva luni la engleză, deoarece plănuia după ce termină studiile universitare să se mute în Londra. Tatăl ei s-a mutat acolo, după ce se despărțise de mama Clarei, dânsa urmând să se mute în Grecia cu noul ei iubit, dar Clara alesese să rămână în România pentru a își termina studiile.

Dar limba engleză nu o stăpânea prea bine. O verișoară îi propusese să facă meditații și îl recomandase pe Denis. Prima dată când îl văzuse avuse impresia că îl vede pe Poseidon. Frumos de pică, dar emana o atitudine dură. Începând să fie meditată de el, observase că era foarte exigent și această latură nu o prea încânta.

-Ți-ai făcut tema? întrebase Denis după ce luase loc la masă, pe scaunul de lângă ea.

-Da, răspunsese ea împingându-i foaia cu eseul în față.

Începuse să îl citească și la nici câteva secunde după începuse să îi însemneze foaia. Clara îi urmărea pixul și se încruntase văzând că pe măsură ce citea, foaia devenea tot mai roșie. Denis observase asta și își întorsese chipul înspre ea. Însă ea rămăsese cu frivirea fixată și continuă să urmărească mișcăriile mânii lui. Fiind nedumerită, își mușcase buza de jos, iar o sclipire apăruse în privirea lui.

Avea o altă regulă clară: fără sex cu elevii. Dar Clara îl tenta prea tare. Îl tentase de când o văzuse, era exact pe gustul lui. Înaltă, cu fundul mare, sâni potriviți, păr roșcat natural.

Lăsase pixul jos și atunci ea își ridicase ochii, neînțelegând gestul lui. O cuprinsese cu o mână de ceafă și foarte ușor o trase înspre buzele sale. Ea nu se opusese, nici nu ar fi vrut. Se sărutau lent, degustându-se unul pe altul. El se întorsese cu tot corpul înspre ea și o trase în poala lui. Intimitățiile lor se atinseseră ușor, producând fiori în corpul fiecăruia.

-Nu e bine, spuse ea dezlipindu-și buzele de ale lui.

-Taci, spuse el unindu-și din nou buzele cu ale ei.

De data aceasta era un sărut mai puternic. O mușcase de buza de jos, făcând-o să își deschidă buzele, gest suficient pentru el cât să își bage limba în gura ei. Mâinile lui se strecurase pe sub fusta ei evazată și începuse să îi maseze fundul. Mai avea un body pe ea, fără lenjerie intimă. Își trecuse vârful degetelor peste zona ei intimă și desfăcuse capsele body-ului. Îi atinsese ușor clitorisul făcând-o să tresară. Era atât de pregătită pentru el și Denis abia aștepta să o facă a lui.

Clara își dăduse capul pe spate, permițându-i să îi devoreze gâtul. Două degete se strecurase în interiorul ei, făcând-o să îi strângă părul în pumni.

O ridicase și o întorsese cu spatele la el. Apoi îi șoptise să se așeze pe scaun, cu picioarele desfăcute, tot cu spatele la el. Se lăsase în genunchi până era în dreptul despicăturii ei și începuse să se joace cu zona ei intimă. Clara rămăsese cu fundul în aer, ceea ce îi oferea lui posibilitatea să o guste în toate modurile posibile.

Când hotărâse că este suficient de pregătită îi șoptise să se pună capră pe scaun. Își coborâse pantaloni și rulase un prezervativ. O pătrunsese încet și se aplecase să depună un sărut pe gâtul ei. Nu grăbea mișcările, deoarece era destul de mare și nu dorea să îi creeze sub nicio formă un dicomfort. Însă când gemetele ei se amplificaseră schimbase ritmul. Clara își sprijinea capul de spătarul scaunului deoarece simțea nevoie de stabilitate. Corpul ei era mai moale ca oricând și capul ei era îmbătat în plăcere. O excita simplul gând că el, a dorit-o în secret, la fel cum îl dorea și ea. Asta o aruncă îi brațele orgasmului, strigându-și plăcerea.

Urmând-o la scurt timp o trase până spatele îi se lipise de piepul lui. Cu o mână o ținea de gât și alta era înfiptă în șoldul ei, în timp ce își scoase penisul. Se îndepărtase de ea, aruncând la gunoi prezervativul, aranjându-și hainele. Se apropiase de ea și îngenunchiase. Înainte să îi închidă body-ul mai depusese câteva sărutări pe femeinitatea ei și după își reluase locul la masă.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum