Secretara

3.3K 42 4
                                    

Personaje: Cosmina și Sorin

-Rezervare pentru Sorin Burcea.

-Desigur. O cameră la ultimul etaj.

-Ăăăă, spuse el întorcându-se spre Cosmina, secretara lui, care se aproprie de tejghea. De fapt am rezervat două camere.

-Ne pare rău, spuse recepționerul după ce verificase toată lista cu rezervări. Apăreți doar cu o cameră, iar restul sunt rezevate.

-Ești de acord cu asta Cosmina? întrebase Sorin.

-Presupun că da, nu e ca și cum avem mai multe variante.

-Uitați cheia, spune recepționerul dându-i cheia lui.

Era un apartament cu un singur dormitor, dar la intrare era un mic salon unde era o canapea extensibilă.

-E chiar drăguț, spuse Cosmina în timp ce atingea mobilierul.

-Chiar da. Deci, fac un duș și după ne ocupăm de prezentare.

-Desigur.

Sorin intrase în baia spațioasă, iar Cosmina scoțese toate actele necesare care îi ajutau pentru finalizare prezentării.

Destul de repede, Sorin părăsise baia cu un prosop înfășurat în jurul șoldurilor, priveliște care nu o surprinse pe Cosmina. Lucrau de trei ani împreună, timp în care ea îl vizitase destul de des acasă, de cele mai multe ori surprinzându-l după partide de sex. Niciodată nu fusese nimic între ei din două motive. Primul, faptul că în contractul de muncă a firmei lui Sorin scria foarte clar că nu este voie ca între membrii firmei să existe relații sexuale. Și pe lângă asta, Cosmina nu era deloc genul de femeie pe care ar dori-o Sorin. El se întâlnea cu femei de tip Barbie, care doreau să fie întreținute. Cosmina avea cu totul alt gen de copr, având sânii mici și șolduri mari, dar acoperite de fuste largi și bluze lungi, obținând un efect pătrățos. Ba chiar, Cosmina ajunsese să fie și prietena lui Sorin, el povestindu-i ocazional aventurile lui.

Se așezase pe covor, întinzând pe jos acte și caiete cu tot felul de schițe și notițe. Din cauză că începuse o furtună, se produse o pană de curent.

-Rahat, spuse Sorin deoarece laptopurile lor rezistau datorită curentului care le alimenta.

Pe pipăit Sorin reușise să adune într-o parte toate lucrurile de pe jos, timp în care Cosmina închisese ușa balnonului, deoarece furtuna se intensifica.

-Pauză de vin? întrebase el.

-Nu mulțumesc, spuse ea.

Începuse tot felul de discuții între cei doi, de la lucruri legate de firmă, până la cea mai recentă aventură a lui.

-Crezi că mai vrea să ne vedem? întrebase la finalul poveștii.

-Posibil, spuse ea vizibil plictisită de povestea lui.

-Cosmina? Tu cum crezi că vei reacționa când vei avea primul orgasm?

-Păi l-am avut deja acum doi ani.

-Serios? întrebase el întorcându-se cu corpul înspre ea

-Da, am avut un iubit.

-Și ți-a plăcut?

-Nu.

-Nu? Vorbești serios?

-Da și cu siguranță nu mai vreau să repet experineța.

Pe fața ei se vedea că era deranjată de subiect, iar Sorin înțelesese acest lucru, drept pentru care încetase discuția.

-Nu cred că vom mai reuși să rezolvăm ceva in seara asta, spuse el ridicându-se în picioare, așa că hai la somn.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum