Personaje: Ada și Toma
-Hai să repetăm tot înafară de ultima parte, spusese Ana întinzându-i foaia cu replicile lui Toma.
Toma zâmbise și aprobase din cap. Erau într-un mic bar, într-o zonă retrasă de ceilalți, nici nu erau prea mulți oameni ceea ce le permitea să poată repeta replicile pentru sceneta de mâine seară. Ultima parte era o scenă cu sărut, iar pentru ei era cam ciudat să facă asta fiind prieteni foarte buni. Așa că au căzut de comun acord să facă scena fără nicio repetiție. Un sărut scurt, strict profesional.
Dar deși niciunul nu recunoștea, amândoi și-ar fi dorit ceva mai mult între ei. Fiind însă convinși că celălalt nu dorește, niciunul nu spunea nimic.
-Ok, spuse Toma după ce repetase două ore. Cred că e cazul să plecăm. Merg întâi până la toaletă.
-Și eu vin.
Toaleta era la subsol și era pustiu. Ca să ajungi acolo trebuia să iei liftul, care era extrem de minuscul. Ăsta fusese un moment oportun pentru Toma să se lipească cu dosul palmei de șoldul ei. Avea un corp cu forme, fiind plinuță, ceea ce era pe gustul lui. Se vedea că ea nu prea petrece timp la sală, în timp ce el avea ca hobby sala. Ada nu păruse deloc deranjată de gestul lui, ba chiar sr mișcase stânga dreapta ajungâng mai aproape de el. Se oprise la următorul etaj și trei doamne urcase lângă ei. Stăteau extrem de înghesuiți.
Toma se uitase să nu fie cineva atent și cu mult tupeu palma lui îi cuprinsese fundul, strângându-l. Ada îi aruncase o privire peste umăr pentru a se opri, însă el îi întoarse capul din nou în față. Avea o fustă evazată sub care el își strecurase lejer mâna. Îl excitase faptul că chiloții ei se udaseră și începuse să îi frece zona intimă peste ei. Apăsa ușor peste bumbul umflat. Dorind mai mult să o simtă îi trase chilotul într-o parte, pe o fesă, și își lăsă degetele să alunece prin despicătura ei. Cu fiecare atingere se umezea și mai tare. Mâna îi se încleștase pe brațul lui, ăsta fiind singurul mod prin care îi putea arăta cât e îmbătată de plăcere. Nu putea scoate niciun sunet pentru că toți și-ar fi mutat atenția spre ei, așa că se rezuma doar a îi strânge brațul.
Devenea tot mai grăbit în mișcări și corpul Adei explodase pe degetele sale. Și le înmuiase de câteva ori în acel lichid și după le scoase de sub fusta ei. Ea îți dusese discret mâna la spate pentru a își aranja lenjeria însă fusese oprită de mâna lui. Se aplecase spre urechea ei și îi spuse că imediat ajung.
Liftul ajunsese la subsol și cei doi o luase înspre toalete. Le lăsase pe celelalte doamne să intre primele, iar el rămăsese la ușă pretinzând că o așteaptă. Când femeile intraseră, Toma intrase și el în toaleta femeilor și o trăsese pe Ada înspre un WC liber. Încuiase ușa și o întoarse cu spatele la el. Repede își lăsă pantalonii în jos și scoțese din portofel un prezervativ. Îl rulase pe penisul său și intrase repede în vaginul ei cald și umed. Dar intrase doar cu vârful, nedorind să o rănească, ori să îi creeze un discomfort cât de mic.
Se oprise pentru un moment când o bătaie în ușă se auzise. Ada spuse că e ocupat și că mai durează. Apoi se întrosese sper el și îi spuse să se miște mai repede. Așa că începuse să o pătrundă dur, însă încet. Îi acoperise gura cu palma și foarte curând Ada se strânse în jurul lui. Mai intrase de câteva ori și o urmă și el pe culmile plăcerii. Scăpase repede de prezervativ, își aranjase hainele reciproc. Ea deschisese puțin ușa doar pentru a se asigura că nu e nimeni și îi făcuse semn să iasă.