Locul din spate

2.9K 31 2
                                    

Personaje: Eliza și Adrian

-Pe Dumbravei vă rog.

-Știți că e în afara orașului, nu?

-Da da, nicio problemă.

Adrian porni mașina, însă din cauza orei de vârf nu putea conduce repede.

-Acolo locuiți? întrebase el uitânu-se la ea în oglina.

-Da, am fost la o petrecere și acum e nevoie să merg acasă.

Eliza își mușcă subtil buza de jos pentru că taximetristul o atrăgea, iar alcoolul îi dădea curaj.

-Hmm, ce cald e, spuse ea începând să se foiască și să se joacce cu tricoul.

-Pot porni clima dacă doriți, spuse el total neatent la gesturile ei.

-Nu e nevoie, mă descurs, spuse ea trăgându-și tricoul peste cap.

-Domnișoară ce faceți? întrebase el retoric, total surprins de gestul ei.

-Îți plac? întrebase ea ignorând complet ce spusese el, începând să își maseze sânii.

-Domni...

-Eliza, gemuse ea în timp ce își ciupea un sfârc.

-Eliza dacă nu încetezi te dau jos din mașină.

-Sau poți să mă acompaniezi.

-Gata, spuse revoltat și trase mașina pe dreapta.

Coborâse din mașină și îi deschisese ușa din spate.

-Te rog să cobori din mașină.

-Bine, spuse ea dorind să coboare.

-Stai ce faci? spuse el împingând-o în mașină. Puneți tricoul, vei răci.

-Pune-mi-l tu.

Adrian înjură printre dinți și luase tricoul pentru a îl pune înapoi pe ea. Însă când ajunsese cu mâinile în zona sânilor, Eliza îi prinsese mâinile și le dusese pe sâni.

-Mmmmmm, gemuse ea, deoarece avea mâinile reci.

Când simțise textura moale a pielii ei, lăsase garda jos și începuse să îi maseze sânii cu pasiune.

-Sunt atât de mari, remarcase el înainte de a își unii buzele cu un sfârc.

Avea sânii foarte receptivi, așa că sfârcurile ii se întăriseră aproape instantaneu.

-Întinde-te, spuse el împingând-o ușor, până spatele ei făcuse contact cu bancheta rece.

Fusta ei cloș se ridicase, iar acum el îi mângâia coapsele dezgolite. Avea o piele fină și fierbinte. Doar ca să o excite și mai multă, amână momentul de a îi atinge zona intimă, până când simți că pantalonii lui explodează. Îi trase de pe ea lenjeria intimă și începu să se joace cu feminitatea ei. O vedea cum își dă capul pe spate și cum își ridică abdomenul, dar nu o lăsase să își dea drumul.

Își coborâse pantaloni pe șolduri împreună cu lenjeria și intrase ușor în ea. Erau doi străini care făceau sex pe marginea unui drum, în pustiu.

-Ah, mai repede, țipă ea printre gemete, iar el îi îndeplinise dorința.

Nici unul dintre ei nu mai făcuse sex cu un necunoscut până în momentul de față.

-Vreau să îmi dau drumul pe fața ta.

Atunci ea se retrăsese și coborâse din mașină. Jeturi calzi și puternice ajunsese pe fața ei.

-Cât de bine arăți, spuse el trăgând-o de păr pentru a face contact vizual.

Se ridicase și își luaseră hainele pe ei.

-Te așteaptă părinții, nu? întrebase el după ce își reluase locul pe scaunul șoferului

-Nu chiar, ei sunt plecați în vacanță.

-Perfect, spuse el pornind motorul și întorcând mașina. Mergem la mine.

Se întorsese înspre ea și îi trase cu ochiul, iar ea îi oferise un zâmbet seducător.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum