Ziua nunții- prima parte

645 21 2
                                    

!ANUNȚ POSTAT PE PROFILUL MEU DE WATTPAD!

Personaje: Rareș și Luana

POV: Luana

Trântesc ușa din spatele meu bucuroasă că am reușit să obțin o mică pauză de la toată agitația de afară. Sunt la nunta surorii mele și deși vreau să îi fiu alături în permanență în această zi minunată, nu îmi plac adunările cu prea multă lume. Plus că la această petrecere este Rareș, cel mai bun prieten al soțului ei. E cu câțiva ani mai mare decât mine, și el mi-a provocat cea mai mare suferință din viața asta. Când eram mai mică am decis să îi mărturisesc sentimentele mele de copilă, așteptându-mă ca cea mai nasoală reacție posibilă să fie un refuz. Însă după acea declarație toți prietenii lui făceau mișto de mine, făcându-mă să mă simt penibil. În mai puțin de o săptămână toată școala știa despre asta și am primit și mai multe răutăți. Nu am mai avut de atunci curajul să îmi exprim sentimentele față de altcineva și ca să fiu sinceră nu a mai existat altcineva. Nesimțitul s-a făcut tot mai frumos și eu eram conștientă că eu devin exact opusul a ceea ce vrea. Sunt smulsă din gânduri când intră cineva în cameră.

-Petrecerea se ține jos nu aici, spune Rareș intrând în cameră.

-Nu cred că e problema ta

-Uu, cineva s-a trezit cu fața la cearșaf, spune el vizibil amuzat de atitudinea mea.

POV: Rareș

Probabil m-ar pocnit dacă ar putea dar nu vrea asta. Eu sunt un bou pentru că pun paie pe foc, dar e al naibi de sexy când este nervoasă. Și chiar în ultimul timp mi se pare excitant tot ce face. Știu de ce este atât de rece și tăioasă cu mine, probabil acum aș gestiona problema altfel. Dar atunci eram un puști care voia să facă pe plac tuturor. Iar Luana era tipa serioasă, care nu atrăgea interesul băieților din cauza asta.

-Nu crezi că ar trebui să facem pace? o întreb începând să pășesc înspre ea.

-Vorbești de parcă eu am vrut să mă port răutăcios cu tine.

Sesizează că mă apropii și se dă în spate, dar degeaba. Suntem într-un fel de baie de serviciu extrem de mică, astfel imediat ajunge cu spatele lipit de perete. Mă apropii până micșorez tot spațiul dintre noi și o cuprind de talie lipind-o de corpul meu.

-Ce mama naibii faci? întreabă agitată dorind să mă împingă dar degeaba.

-Știu că am fost un dobitoc și vreau să îți arăt că regret ce am făcut.

-Și te gândești că dacă mă fuți vom fi chit? Ești un mare nesimțit!

Îi ridic bărbia și mă apropii de urechea ei.

-Sunt conștient de asta, la fel de bine cum știu că ești extrem de excitată.

Îngână ușor dar știu că minte. Îi cuprind fața în palme și îmi unesc buzele cu ale ei. Are niște buze, Doamne. Nu sunt un bărbat superficial însă nu pot să gândesc limpede când o am în brațele mele. Are forme care ar înnebuni pe oricine. Dar de asta sunt eu aici, să mă asigur că nu va exista altcineva care se va bucura de această priveliște.

Trag repede în jos rochia ei și când îi cade la picioare îmi scapă un mârâit printre buze. E goală, fără pic de lenjerie. Mă repezesc asupra sfârcurilor ei întărite, dorind să o înnebunesc de plăcere. Și chiar asta fac, pentru că modul în care se unduiește în brațele mele mă face să mă întăresc.

-Te vreau, îi spun ridicându-mi privirea spre ea.

Ca și răspuns mă trage în sus, sărutându-mă. Curajul ei nu se oprește aici, iar mâinile ei încearcă și chiar reușesc să mă scape de pantaloni și de lenjerie. Sare în brațele mele, încolăcindu-și picioarele în jurul bazinului meu. Nu am nevoie de nicio confirmare în plus, iar când începe să îmi poziționeze penisul la intrare înăuntrul ei, o pătrund fără ezitare.

Pe măsură ce momentul devine tot mai intens o simt cum mă strânge înăuntrul ei și gemetele ei devin tot mai sonore. Tresar puțin când aud un ciocănit în ușă.

-Ocupat, răspund fără a reduce ritmul, astupându-i gura.

-Rareș ești aici, am crezut că ai plecat, răspunde mirele din spatele ușii.

-Vin imediat, răspund în speranța că va pleca.

Nu mai aud nimic și nici nu mai am ce pentru că o simt cum își dă drumul, ceea ce mă face și pe mine să mă eliberez. O ajută să revină în poziție verticală și chiar o ajut cu rochia. Mă ajută și ea cu pantalonii.

-Sunt iertat?

-Chiar crezi că o partidă de sex va șterge totul? Nu sunt ipocrită să spun că nu mă atragi, dar acum sunt o femeie și nu am de gând să mai permit să fiu rănită. Cu un orgasm nu se face primăvară.

-Mă provoci iubito, și e foarte posibil să accept.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum