Excursie cu școala

2.5K 37 1
                                    


Personaje: Carina și Victor

Autocarul oprise în fața pensiunii unde cele două clase urmau să fie cazate pentru următoarele cinci zile. Carina coborâse ultima, deoarece ceilalți o împingeau. Era considerată tocilara școlii. Pentru că mereu avea notele cele mai mari și nu lipsea niciodată. Nu avea prieteni, însă de câteva zile, de când primise un proiect pe echipe începuse să vorbească cu Victor, cel mai popular băiat din școală. Dar toate discuțiile aveau legătură cu proiectul, așa că încă era fără prieteni.

-Ce zici? spuse Victor apropiindu-se de ea. Deseară în timpul recitalului nu ai chef să ne vedem pentru a termina proiectul? Nu de alta dar eu săptămâna viitoare plec în vacanță și nu mai apucă să ne vedem până trebuie prezentat.

-Da sigur, oricum nu cred că va fi ceva interesant pe acolo.

El îi aruncase un zâmbet scurt și se retrăsese la grupul său. Iar ea rămăsese în spatele tuturor deoarece nimeni nu o băga în seamă. Înainte cu câteva ore de a se vedea, stabilise să lucreze în camera lui, deoarece era la ultimul etaj și era mai multă liniște. La ora stabilită, Carina ciocănise la ușa camerei lui, iar el după câteve secunde îi deschise, întâmpinând-o cu un zâmbet.

Se așezase pe micul covor din fața patului și începuse să lucreze. Era un proiect ce presupunea deschiderea unei firme. Ea se ocupa de partea grafică, schițe cu logo-ul, clădirea firmei, etc. și el de restul.

-Uite, spuse el lipindu-și piciorul stâng de coapsa ei. Asta am până acum.

Însă ea nu se putea concentra de subiectul proiectului, căci acea atingere inocentă o resimțise în tot corpul. Îl dorea enorm de mult, dar cum să îi arate sau să îi spună asta?

-E bun, spuse ea revenind la schițele ei.

-Nu crezi că mai trebuie ceva schimbat? întrebase el, în timp ce cu mult curaj mâna lui ajunsese pe coapsa ei.

Tresărise și dădu-se din cap în semn de nu. Spera ca asta să îl facă să își retragă mână, însă el o strânsese ușor și o mișcă de sus în jos. Ajunsese foarte aproape de zona ei intimă și o întrebase din priviri dacă o poate atinge. Ea înțelesese întrebarea și pentru câteva momente alesese doar să îl privească. Văzând că nu îi răspunde dorise să își tragă mâna, însă ea își depărtă foarte puțin picioarele, ceea ce era evident acceptul ei. Era deja udă și el putea simți asta prin materialul pantalonilor.

O întinsese pe covor și îi dădu-se jos pantalonii. Se pusese deasupra ei și începuse să se joace cu buzele ei. Se pare că lui îi plăcea de Carina și la o adică, chiar avea ce să îi placă. Pe lângă faptul că era foarte deșteaptă, era superbă. Sau cel puțin el o considera așa.

-Ești virgină? întrebase el coborând cu sărutările pe gât

-Da, șoptise ea nefiind capabilă să vorbească mai tare.

-Ți-a mai făcut cineva până acum oral?

-Nu.

Buzele lui coborâră până întâlnise mici chiloței negri. Se jucase puțin cu limba deasupra lor, dar la naiba nu mai avea răbdare. Trebuia să o guste, iar mișcăriile ei din bazin îl îndemnau tot mai tare la asta. Îi ferise lenjeria într-o parte și începuse să îi devoreze feminitatea.

-Ești divină, spuse el ridicând privirea spre ea în timp ce introduse două degete în interiorul ei.

Văzuse cum își îndoaie spatele și asta era priveliștea lui preferată. Celaltă mână liberă o băgase pe sub tricoul ei, până îi găsise sfârcurile. Începuse să se joace cu ele și să îi strângă sânii îi palmă. În timp ce făcea toate astea își lăsă capul în jos, încă privind-o, începând să îi lingă clitorisul.

-Victor, gemuse ea fiind pregătită să își dea drumul.

-Uită-te la mine, spuse el și privirile lor se întâlniseră.

La scurt timp, gura lui fusese invadată de orgasmul ei.

-Ți-a plăcut? întrebase el venind din nou înspre fața ei.

Nu fusese capabilă să articuleze cuvinte, așa că doar dăduse din cap.

-Vino, spuse el ridicându-se și ajutând-o să se ridice.

O condusese până în baie și îi dăduse rând pe rând hainele jos. Se dezbrăcase și el și îi făcuse semn să intre în cabina de duș. Pornise apa și luase gelul de duș și începuse să îi maseze corpul. Încercase să nu o mai atingă indecent. Nu știa ce să îi spună, pentru că toate discuțiile lor erau strict colegiale. Însă acum o avea în față de fata căreia i-a produs primul orgasm și asta îl excita.

La un moment dat, se întorsese cu fața înspre el și se aplecase după gelul de duș. Își turnase o cantitate considerabilă în mâini și începuse să îi maseze corpul. De la umeri, coborâse pe brațe, apoi pe abdomen. Înainte să îi atingă penisul își ridicase privirea înspre el, apropiindu-se de buzele lui. Nu le atinsese, dar mâinile ei îi cuprinsese penisul, începând să îl maseze.

-Mhhhmm, gemuse el dându-și capul pe spate.

Apoi cu viteza luminii își zdrobise gura de a ei și începuse să îi sugă buzele. Mâna lui își făcuse din nou drum între coapsele ei. Era din nou la fel de udă. Continuau să se masturbeze reciproc, în timp ce buzele lor se devorau.

-Vreau să mai ai un orgasm, spuse el simțind cum e aproape de ejaculare.

-Și eu vreau unul de-al tău.

Vocea ei suavă îl făcuse să își dea drumul pe abdomenul ei.

-Rândul tău, spuse el începând să o penetreze cu un deget.

Se mutase mai în spate, până își lipise spatele de geamul cabinei. Ritmul fenetic în care o penetra o făcuse să atingă apogeul. Însă de data asta fusese mai mult, pentru că ejaculase.

Când îi se liniști corpul, o cuprinsese în brațe, ajutând-o să se sprijine de el. -Rămâi aici, spuse el ridicându-i privirea înspre el.

-Dacă vine colegul tău?

-Îi spun să doarmă în altă cameră. Chiar nu vreau să pleci.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum