Personaje: Ania și Marc
Ania se trezi cu buchetul în mână și o mulțime de râsete stârnise întreaga situație. Se pusese lângă celelalte domnișoare la tachinarea familiei ei. Și uite că ea a prins buchetul.
Momentul era total jenant pentru ea, mai ales că prima privire pe care o întâlnise era a lui Marc, fratele miresei. Ania era una dintre prietenele bune ale miresei și avusese de multe ori ocazia să îl întâlnească pe Marc. Și mereu a fost atrasă de el. Simțea că și el are această slăbiciune vizavi de ea. Dar niciodată nu au îndrăznit să aibă apropieri, din simplu fapt că nu voiau să îi facă viața grea miresei.
De când s-au întâlnit de dimineață, ea simțise cum Marc o devora și o incomoda faptul că nu mai făcea asta pe ascuns. Nu știa cum interpretează ceilalți aceste priviri, însă ea se scurgea de fiecare dată când îi întâlnea ochii negrii.
Evitase cu grație momentul stânjenitor și se retrăsese în casă pentru a se aranja. Baia de la parter era ocupată, așa că se dusese în toaleta din dormitorul matrimonial al noilor însurăței. Era casa în care locuise și înainte mireasa, iar pentru Ania nu era nicio problemă să circule, deoarece ușile camerelor erau larg deschise, ca invitații să nu se piardă. Mai ales că ea cunoștea în amănunt locuința.
Se aranjase preț de 2-3 minute, iar când dorise să părăsească camera intrase Marc.
-Încă e ocupată baia de jos, spuse acesta intuind întrebarea ei.
-Liniștit, eu am terminat.
Dorise să treacă pe lângă acesta, însă fusese smucită și aruncată pe patul matrimonial de după ușa larg deschisă. Imediat îi acoperise corpul cu al lui și ochii lor se regăsise în cel mai erotic mod posibil.
-Marc, ridică-te. Dacă...
-Nu intră nimeni, răspunsese apropiindu-și buzele de gâtul ei.
Nu o săruta, deși ambii ar fi dorit asta. Doar o tachina. Tot acest joc erotic o făcea să cedeze controlul în fața lui.
-Nu te voi atinge decât dacă mă rogi asta.
Coborâse cu respirația în decolteul ei și oftase, abținându-se să nu îi chinuie plăcut sânii. Însă ea nu scotea niciun cuvânt, iar el coborâse de-a lungul trupului ei, până ajunsese deasupra locului magic. Își ridicase privirea sper ea, privirile li se regăsiseră și ea scăpase un geamăt, arcuindu-și corpul.
-Spune-o Ania, o implora el.
-Marc?
-Da, spune.
Însă Ania nu dorea să scoată niciun cuvânt. Ca răspuns în schimb îi împinsese capul înspre feminitatea ei. Nici Marc nu mai avea nevoie de acest joc stupid și își ascunsese imediat fața sub rochia ei, îndepărtând lenjeria dantelată. Începuse să o guste ușor, excitând-o tot mai tare. Își dusese picioarele pe umerii lui, astfel capul lui era captiv între coapsele ei. Ania începuse să își miște șoldurile în întâmpinarea gurii lui, trezind în el o dorință animalică de a o face să țipe.
Își poziționase mâinile pe gleznele ei și îi ridică picioarele sus. Crease astfel acces total la feminitate și fundul ei. Își coborâse din nou capul, dar modul în care o lingea era mai sălbatic. Ania era ca o păpușă, care doar stătea lăsând păpușarul să își facă jocul. Marc își retrăsese o mână de pe piciorul ei, ducând lin la gaura fundului, masând. Nu era prima experiență de genul pentru niciunul, însă ea niciodată nu se simțise mai aprinsă ca în acest moment. Marc continua jocul nebun de senzații. Corpul ei trimitea tot mai multe spasme, semn că urma să își dea drumul. El dorea să o guste în întregime, așa că adâncise puțin limba în ea, cu degetul mare stimulând-i clitorisul. Simți cu tot corpul ei se contractă, iar gustul divin al Aniei îi invadase gura. Obținu-se ce dorise, ea țipând-și plăcerea.
O mai tachinase puțin cu limba până ii se liniștise corpul, iar apoi se ridicase, ajutând-o și pe ea.
-Coborâm?
-Aș ar trebui, spuse ea fără tragere de inimă.
Voia să îl devoreze, să îl termine. Iar el dorea să o simtă.