Bucătarul- a doua parte

4.8K 50 0
                                    

-Bună, spusese acesta lăsând paharul.

-Bună, răspunsese ea.

-Doriți să vă pregătesc ceva?

-Nu, e ok. Mă voi rezuma la un măr, spuse ea sprijininduse de blatul din fața lui.

-Ați visat urât?

-Nu, ba chiar pot spune că am avut un vis frumos, spuse ea rememorând visul în care Victor era protagonistul.

-Și cumva visul avea legătură cu ce ai văzut când mă spionai?

La auzul acestor cuvinte Adelina se înecase cu o bucată de măr și luase pahar lui cu apă. Distanța dintre ei era foarte mică, iar după ce lasă paharul Victor o prinsese de talie și o trăsese înspre el, sânii ei ajungând să se preseze de pieptul lui.

-Nu am vrut să....deranjez, spuse ea lăsandu-și privirea în jos, fiind conștientă că dacă l-ar privi fix în ochi nu ar mai fi capabilă să spună nimic.

Îi ridicase capul și fără să se gândească de două ori își lipiră buzele de ale ei. Sărutul era unul grăbit dar pasional. Victor o ridică cu fundul pe blat și ea, temătoare la început, îi făcuse mai mult loc între picioarele ei

Își lasă pantalonii în jos și îi ridică furoul ușor în sus, zâmbind apreciativ la faptul că nu purta lenjerie. Scoase din buzunar un prezervativ și după ce și-l pusese o penetrase dintr-o singură mișcare, amândoi încremenind de plăcere. Începuse să se miște înăuntrul ei, iar pe măsură ce gemetele ei se întețeau creștea ritmul. Când realizase că aproape țipa îi acoperise gura, iar la scurt timp terminase amândoi.

O ajutase să se dea jos, iar el își așezase la loc pantalonii.

-Vino, spusese el luând-o de mâna îndreptându-se spre camera lui.

Adelina se așteaptase ca Victor să o devoreaze de îndată ce intră în cameră, însă el îi făcuse semn să se așeze pe pat, iar el intrase în baie.

-Preferi o baie în cadă sau un duș.

-Duș.

Spunând asta își trăsese furoul pe cap și intrase în duș sub privirea lui atentă. Cu privirea pe corpul ei scapă de pantaloni și îi se alătura. Se lasă direct în genunchi și îi ridică un picior pe umărul său. Începuse asaltul de sărutari asupra feminității ei și simțea cum se înmoaie tot mai mult.

-Ah, Victor, gemuse ea prinzându-i cu o mână părul făcându-l să o penetreze cu limba.

Aceasta fusese limita puterilor, explodând în o mie de bucățele. Se ridicase și îi acapară buzele, de data aceasta sărutul fiind unul lent.

După ce își mai recăpătase din puteri, Adelina îl lipi de perete și se lăsă în jos. Îi cuprinsese penisul cu mâna și începu să îl frece ușor, menținând contactul vizual. Nici când începuse să îi facă oral nu întrerupse contactul vizual, iar asta părea să îl excite și mai tare. Nu durase mult și simțise un lichid cald în gura ei, pe care îl savură până la ultima picătură.

Victor o prinsese de mână și o ridică mângâindu-i cu o mână chipul.

-Promite-mi că ne mai vedem, spuse ea lipindu-și frunte de a lui.

-În fiecare zi, crede-mă.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum