Oaspetele

2.7K 35 0
                                    


Personaje: Flavia și Dragoș

Deși nu stăteau în același bloc, Flavia se intersecta cu Dragoș mai des decât o făcea cu toți vecinii ei. Aveau geamurile vis a vis și de fiecare dată ieșeau în același timp să ude florile. Prima dată își dădeau ambii ochii peste cap, în semn de „nu tu iar", apoi începeau să ude florile. Înainte să închida geamul Dragoș, care era cu douăzeci de ani mai mare decât Flavia, el având treizeci și opt și ea optsprezece ani, îi făcea un comentariu cu privire la cât de neîngrijite sunt florile ei, iar ea îi aducea argumente în contradictoriu. Dragoș era perceput ca acel locatar mereu dispus la ceartă, căruia nu îi convenea nimic. Se lua de toți pe care îi vedea. Deși când te uitai la el vedeai un bărbat care face sport des, atrăgător, comportamentul lui mai degrabă îndepărta oameni.

Iar Flavia chiar nu avea motive să fie pusă la zid de fiecare dată de el. Era în primul an studentă la medicină, stătea într-un apartament mic, iar pe ea cei din jur o percepeau ca fata inocentă. Numai că și la ea aparențele înșeală. Era o fire foarte puternică, care spunea exact ce gândea.

Dimineața fusese una liniștită, iar ca de fiecare dată ieșise să își ude florile. Bineînțeles că Dragoș era și el la geam.

-Săracele flori, a spus Dragoș, în ritmul în care le îngrijești vor muri curând.

-Crede-mă, știu să îmi îngrijesc lucrurile.

-Dacă zici tu, spuse el concentrat asupra florilor. Pun pariu că și înăuntru e dezastru.

-Cu siguranță la dumneavoastră este, spuse ea, doar ce așteptări să ai de la un bărbat să păstreze ordinea.

-Scumpa, zise el ridicându-și ochii spre ea, pregătit să închidă geamul. Te înșeli amarnic.

-Pe bune? întrebase ea luându-l peste picior.

-Deseară vine un prieten cu iubita lui la mine. Te aștept la ora 8, ca să vezi cum trebuie să arate o casă și cum se comportă o adevărată gazdă.

Inchisese geamul, iar ea își continuă treaba cu florile. Timpul trecu repede iar ea se pregătea pentru cina din casa lui Dragoș. Luase o șampanie, pentru că dorea să îi arate ce oaspete bun poate fi. Într-o rochie cu corset în partea de sus și largă, până la genunchi, tocuri, cu părul drept și un machiaj discret, ajunsese în cinci minute în fața apartamentului. După prima bătaie în ușă, Dragoș deschisese și o poftise înăuntru. La început când se mutase în zonă și îl văzuse pentru prima dată putea jura că nu a văzut un bărbat mai frumos în toată viața ei. Când a aflat de diferența de vârstă dintre ei s-a mai liniștit, iar când au intervenit întepăturile între ei, era doar un vecin arțăgos. Însă acum se simțea o tensiune sexuală imensă, de care nu știa cum să scape. Era îmbrăcat la costum, cu cravată, doar că nu avea sacou și mânecile cămășii erau suflecate până la coate.

Îi oferise cadoul, iar apoi auziră un ciocănit în ușă.

-Ia-ți notițe, adăugase el mergând pentru a deschide ușa invitaților.

Cei doi o salutase politicos pe Flavia, iar pe tot parcursul cinei fusese o atmosferă plăcută. Însă nu durase mult, iar cei doi părăsiseră apartamentul.

-Sper că ai observat cum trebuie să se comporte o adevărată gazdă. Poate o să pui și tu în practică asta. Acum dă-mi voie, spuse el trecând pe lângă ea, trebuie să bag platourile în frigider.

-Lasă-mă să te ajut, spuse ea îndreptându-se spre masă, spăl eu vasele.

Deși era conștientă că lenjeria minusculă de pe ea era complet udă, nu putea renunțe la orgoliul ei. Fără a spune nimic cei doi începuseră să facă ordine. Flavia freca farfuriile când simțise cum două brațe puternice o înconjoară. Dragoș își pusese mâna peste a ei.

-Mișcările circulare rezolvă problema cel mai bine, spuse el mult prea aproape de urechea ei, iar ea se gândise la cu totul alte mișcări circulare.

Îi respira aer cald în ceafă, iar asta nu o ajuta deloc. Își linsese buzele și le mușca și continuă să spele vasele ca și când nu era afectată. El își luase mâinile de pe burete și se retrăsese. Flavia pusese ultimul vas la uscat și brusc simțise cum ceva tare, gros și lung se freacă de rochia ei. Își întorsese privirea, iar el era complet dezbrăcat, lipit de spatele ei.

-Ce fac...i? întrebase ea lăsându-și capul pe spate.

-Să știi că, spuse el prinzându-i părul cu mâna într-o coadă, ai făcut o mică greșeală.

O trase aproape de el, obținând un geamăt de la ea și îi trase o palmă peste fund, obținând un mic strigăt.

-Nu este suficient să aduci un cadou pentru toți cei prezenți, mai este nevoie de încă unul pentru gazdă.

Îi băgase mâna sub rochie și descoperise cât de excitată era.

-Iar cum tu nu mi-ai adus nimic, o să îmi iau singur cadoul. Pe tine.

O penetrase cu un deget, iar ea începuse șă scoată sunete tot mai puternici. Știa exact cum să o atingă și ritmul în care să o stimuleze.

-Să nu îți dai drumul, spuse el începând să îi deschidă șiretul corsetului de la spate.

Îl aruncase pe jos și îi ferise chiloții într-o parte pentru a o putea pătrunde. Iar când intrase se aplecase înspre ea și îi mușcase lobul urechii. Cu o mână îi masa sânii, iar cealaltă era pe șoldul ei. Erau ambii mult prea excitați așa că își dăduse drumul repede.

-Trebuie să plec, spuse ea după ce el ieșise din ea.

-Nu crezi că ar trebui să vorbim?

-Îmi pare rău, dar nu pot.

Plecase direct la ea și abia când ajunsese realizase că șiretul de la corset rămăsese la el. Dar nu mai dorea să meargă după el, deoarece simțea că dacă îl va vedea se va excita din nou. Un ciocănit în ușă o făcuse să iasă din gândurile ei

-Ți-ai uitat ăsta, spuse ee stând în bustul gol cu șiretul în mână.

-Doamne ce, spuse ea trăgându-l în casă. Ești nebun? Te putea vedea oricine.

-Păi am venit să îți aduc ăsta, dar se pare că nu mai pot pleca, pare că o să plouă.

Pe cer erau doar stele, iar ea își dăduse seama că Dragoș dorea să continue partida de sex.

-Ce cald s-a făcut, spuse ea aruncându-și rochia într-o parte și scăpând de lenjerie.

Dragoș își mușcă buza de jos și o lipise de ușă, de perete, o urcase pe mobilă, o devora în orice loc și în orice moment.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum