Fostul soț

2K 31 0
                                    


Personaje: Larisa și Răzvan

Răzvan stătea sprijinit de tocul ușii urmârindu-și fosta soție, Larisa, cum își adună lucrurile. În urmă cu șase luni, cei doi alesese să pună capăt căsniciei dintre ei. Ambii se adânciseră tot mai mult în muncă și nu mai aveau timp de petrecut împreună. Așa apăruse certuri între ei, iar la ultima ceartă serioasă și-au pierdut cumpătul. Au urlat, spart pahare, iar când s-au calmat au hotărât că e cel mai bine să pună stop.

Până acum, Larisa fusese la Milano, pentru o călătorie de afaceri. Așa că abia acum își putea aduna lucrurile, deoarece casa era a lui Răzvan. Însă stând în tocul ușii și urmărind mișcările suave ale ei, plus trupul mic care se plimba prin cameră, în el zvâcnise ceva. O dorea încă, și chiar foarte mult.

Se apropiase de ea și îi luă obiectele din mână aruncându-le la picioarele ei. Își ridicase privirea înspre el și scosese un oftat, de parcă o scăpase de toate grijile. Deși dorea să îi invadeze gura, o trase puternic înspre el și o ținea străns la pieptul lui. Ea își încolăci mâiniile după mijlocul lui. Rămăsese așa câteva minute, până își ridicase capul înspre el. Se priviră câteva clipe în ochi, până ce buzele lor se regăsiseră după mult prea mult timp.

-Mi-a fost atât de dor de tine, spuse el întinzând-o pe pat.

-Atunci arată-mi asta, îl provocase ea trăgându-l într-un alt sărut.

Buzele lor se degustau cu multă dorință, puteai să îți dai seama că nu se mai văzuseră de mult timp. Prima care preluase inițiativa fusese Larisa, care în câteva secunde era deasupra lui, frecându-se de umflătura prominentă. Era dotat cu un monstru și asta o făcea să se umezească și mai tare. Era mare și gros și intra tot în ea.

Răzvan o scăpase de hainele de pe ea, lăsând-o doar în perechea tanga de chiloți.

-Ridică-te puțin, spuse el desfăcându-și repede pantalonii. Ea se ridicase puțin și ferise lenjeria într-o parte. Se lăsase ușor pe toată lungimea lui, până era tot în ea. Începuse să sară, iar el o strângea de sâni, ocazional pălmuindu-i fundul. Ambii simțeau plăcerea la maxim și nu durase mult până ea își dăduse drumul.

-Sunt aproape, spuse el abia gâfâind. Ridică-te.

O făceau fără prezervativ și nu dorea să se termine în ea, deoarece Larisa era împotriva anticoncepționalelor, din cauză că o distrugeau hormonal. Însă nu se ferise, ci începuse să facă opturi și mișcări tot mai nebune, până când vaginul ei fusese umplut de jeturile lui calzi.

Se aruncase lângă el, punându-se cu capul pe pieptul lui. Așteptase până respirațiile lor se liniștiseră și apoi o sărutase pe frunte. Era un moment prea intim pentru a spune ceva și doreau să rămână așa toată viața.

Povești eroticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum