November 10

Reggel egy borzasztó ,ám ismerős szagra keltem

VÉR-

üvöltötte a belső hangom. Merről jöhet? A konyhába volt a legerősebb a szag.

Semmi nem mutat vérre . Reggeli gyanánt a hűtőt vettem célba.

Kinyitottam és nem hittem a szememnek , egy mellkas bőre

... Ezt hogy? Hogyan? Tudná a címem?- ezzel persze a gyilkosra gondoltam. Nem volt semmi más csak a szignója , a mellkas közepéből vágott szív alak. Ez virított a hűtőm közepén. Alatta pár cseppnyi vér nem sok, de annál intenzívebb szagú.

Ha rendőrséget hívnék ,azt gondolnák én vagyok a gyilkos. Minden nyomot felém irányítanának és mehetnék ártatlanul a cellába . Még belegondolni is rossz.

El kellene tüntetnem , de rakjunk bele egy csavart! Mi lenne , ha a rendőrség ajtaja elé raknám, így két legyet ütnék egy csapásra, ahogy a mondás is tartja. Adok egy csalit a rendőrségnek és a gyilkosnak is bezavarok. Megnéztem a fiókokat és még volt 2 pár gumikesztyűm , még tavajról maradtak meg a főzőstanfolyamból. Ez körbelül annyiból állt, hogy főzőműsorokat utánoztam és általában mindig megvágtam a kezem ami után kesztyűt vettem. Felvettem a kesztyűket és egy nejlonba tettem a "meglepetést". Csak estefelé bírom ezt véghez vinni ,de már 5-kor is elég sötét van.

A nap további része mondhatni átlagosan vagyis unalmasan telt. Mintha visszaküldtek volna az iskolába egy lehetetlen matekpéldát megoldani. Persey beteget jelentett ,így még beszélni se tudtam kivel . A telefon is megszólalt de csak a napi híreket közölte , semmi fontosat. Már előre várom a meglepetés átadását, esküszöm egy gimis kislány első randián nem ilyen izgatott mint én .

Már elég késő van a bőrcafatot , is elhelyeztem , de őszintén nem akarom részletezni , hogy hogyan. Bár adnék pár tippet, nem akarom jobban megnehezíteni a rendőrök dolgát. A telefon újra megszólalt. Megtalálták az ajándékot.

-Egy szív alakú bőrkivágást találtunk az ablaknál. Vége
-Hozzák be a laborba. Vége

Nem sokatmondók, de így is sokat lehet megtudni. Ha minden igaz ezt a gyilkosunk is tudni fogja, hogy bekavartak neki. Most hogy "kiválasztott" lettem és magamra haragítottam duplán vigyáznom kell magamra. Nem izgulok, volt már ilyen. Bekapcsolom a tv-t és elmerülök a gondolataimba. Megint felhívtam magamra a gyilkos figyelmét , pedig lassan itt a hétvége és diszkózni akartam volna.

(362 szó)

Ki vagy igazán?Where stories live. Discover now