Május 20
Diosa<3
-Jó reggelt. Ma is jössz órára?
-Ki nem hagynám! Öt perc és ott vagyok.
Sokat beszélünk egyszerűen mindenhogy gyönyörű sőt, még az aurája is az. Megérkeztem a bejárathoz. Sacha egy öleléssel fogadott és bekisért az öltözőbe. Az ottaniakkal is mind meg volt a köszönés, ölelés és a kérdések "hogy van a férjed?, mi a helyzet a gyerekekkel?"
Egy nagy csapatként mentünk a terembe, ahol Rashmi már várt minket. Pár új jóga pózt próbáltunk. Sokat nevettünk. Mindenki szerencsétlenkedett egy kicsit. Ez csak még jobban összehozza a csapatot. Óra után elmentünk enni Rashmival.
-Hogy nem tudtad azt a pózt kitartani? valami fenomenálisat estél- nevetett.
-Én se tudom- nevettem vele. Olyan szép... nagyon szép. Elnéztem a messzeségbe, a felhőket néztem.-Az olyan mint egy kacsa- mutattam egy felhőre.
-Melyik?- mellém ült és közelebb hajolt. Az arca túl közel van. Teljesen elpirultam.
-Az ott!-
-És tényleg! Az meg ott olyan mint egy elefánt.- mutatott egy másik felhőre. Egész idő alatt a felhőket néztük. Jó érzés vele lenni...-Milyen érzés velem lenni?- esküszöm gondolatolvasó!
-Nyugtató, minden gondom csak úgy huss elillan.- gesztikuláltam a kezemmel a "husst" ,ami egy nevetést váltott ki.
-Ilyet se hallottam még, madu- Ez az istennő... nem is tudja milyen hatással van rám.-Mit jelent a madu?- mindig így hív, de nem bízok a google fordítóban így eddig nem írtam be.
- El jön majd az idő és megtudod.- tette a kezét a vállamra.
-És az mikor lesz?
-Nemsokára, de most rohannom kell. Majd még beszélünk madu!- és el is ment.Otthon a bizonytalan levegő fogadott. Az óra eltűnt ez is Ted műve... Már kezd egyre jobban és jobban idegesíteni. Ez már több a soknál. Még egy húzás és esküszöm kirakom!
Diosa<3
-Nélküled unalmas az óra, nincs aki annyira néz mint te ;p
-Ezt most vegyen bóknak?
-Igen :)
-Inkább figyelj az órára! ><
Ez a nő...
Ted hazaért , ma is csendes, tudja , hogy tudom, ébren vagyok. Ilyenkor megszólalni sem mer.
Ma is nyugodtan aludtam el.
Reggel csináltam reggelit és bevettem a gyógyszereket. Készítettem egy bögre teát és előkerestem az egyik könyvet amit félbehagytam. Pár óra alatt ki is olvastam. Túl nagy itt a csend...
Ebédre pizzát rendeltem amikor megzörrent a telefonom. Ki lehet?
Diosa<3
-Madu! Ma egy randi?-
Várjunk csak randi alatt ugyanarra gondolunk?
- Asszem?
-4kor gyere a plázához!
-Rendben ^^
Micsoda? Ez akkor egy randi randi? Olyan igazi? Neem biztos nem... vagy mégis?
3:40 már fél úton vagyok, a kedvenc szettemet vettem fel. Kényelmes és csinos. Vettem idefele ajándékot, illatgyertyát meg egy elefántos tartót hozzá. Rashmi kedvenc állata az elefánt, szerinte bölcsek , nagyok és elegánsak, meg viccesek.
4:00 kereken. A szívem mindjárt kiugrik a helyéről... Itt van. Odaadom neki az ajándékot, megköszöni és arcon puszil. Ha eddig nem, akkor most biztosan a pillangók repdesnek a gyomromban.
-Innen merre tovább?
-Elviszlek a kedvenc helyemre- megfogta a kezem. Istenem, köszönöm !Mikor odaértünk még mindig fogta a kezem. Egy hídnál vagyunk, nagyon szép a kilátás, de Rashmiról nem tudtam levenni a szemem. Ezt ő is észrevehette, mert az eddig nézett kilátás helyett engem nézett. Lassan, ráérősen az arcomhoz ért. Két keze közé fogott. Egyre közelebb volt az arcunk. Csak lassan közeledtem felé és ő is ezt tette. Már csak egy hajszálnyi választott el minket egymástól, én már nem bírtam és megcsókoltam. Az ajkai cseresznye ízűek és nagyon puhák... Tökéletesen fonódtak össze az ajkaink, mintha egymásnak lettek volna teremtve. Levegőért elengedtük egymást. Csak kapkodtam, ezt nem tudom elhinni. A számon még minding éreztem az övét.
-Büdös lezbik , mi van a mai világgal? Négy fal közt perverzkedjetek! pföj- jött el mellettünk egy középkorú pasas. Mellénk köpött. Mit tettem? Miattam fognak beszólni Rashminak... Csak azért, mert egy kicsit önző voltam. El kell tünnöm. Úgy nem bántják őt.
-Te meg hova?- fogta meg gyengéden a csuklóm. Kérlek engedj el...
- Nem foglak elengedni. Ezek után biztos nem.- gondolatolvasó
-De miattam...- Ezt be se fejezd, az a vén majom senkit sem érdekel. Engem te érdekelsz.- magához húzott és megölelt.
-Van kedved, hogy a barátnőm legyél?- ez komolyan egy kérdés?- Ezerszer is igen.- No lo puedo creer(el sem hiszem) egy ilyen istennő barátnője lehetek... ugye nem alszom? Könyörgöm, ne aludjak!
-Nem álmodsz, madu- homlokon puszilt. A gyomromba megőrültek a pillangók.-Még mindig nem mondod el, mit jelent a madu?
- Azt jelenti, hogy drágám.- ha eddig nem pirultam eléggé most ez teljesen elintézett.Hazakísértem, aztán én is hazamentem. Valahogy visszakerült az óra. Ted és a hülye játékai. Minden nap eltüntet vagy arrább rak valamit és azt gondolja nem veszem észre, vagy épp azt várja hogy észre vegyem? Már nem tudom...
Van egy barátnőm... Még mindig alig hiszem el. Elővettem egy könyvet és el kezdtem olvasni , de gyorsan bealudtam.
(455szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...