Amanda
Március 5
Egy újabb randi Ireneyel. Túlságosan álom pali.. szinte már hihetetlenül. Egy csokor százszorszépet hozott ami a kedvencem. Most pedig a kocsiban tartunk valamerre.
Egy könyvtár ... imádom a könyveket! Ez a pasi egy gondolat olvasó?
-Nézz körül, amit szeretnél meg csak add ide. -ő is elindult a romantikus irodalom felé.
-Egyfelé megyünk-jelentettem ki az egyértelműt.Megtaláltam ; Az Egy csók árát ez az a könyv amit már jó ideje keresek , de nem csak én néztem ki Ireneynek is megakadt a szeme rajta a kezemben.
-Te is ezt kerested?-cukkolom
-Ne nevess ,de imádom az ilyen könyveket.-motyogta mint egy kis óvodás, aki valami rosszat csinált.
-Nem nevetnék sohasem rajtad ... egyszerűen ...olyan tökéletes vagy
-Tökéletes? -hangosan mondtam ki?
- Mi? -úgy tettem mint aki ufót nézne
-Hallottam ! Azt mondtad tökéletes vagyok! Miért vagyok az ?-ezeket a szemeket nem tudom megvezetni , elveszek bennük..
-Na? -ha tovább bámulok elvesztem az eszem.
-Hogy is mondjam ...
-Szavakkal
-Csend! Szóval gyönyörűbb vagy mint az elképzelt görögisten szerű típusom , okos vagy , és mindig mosolyt csalsz az arcomra , szinte napokig tudnám nézni a szemed úgy hogy fel se tűnne . Egyszerűen túl jó vagy....túlságosan is...-nem mertem rá nézni olyan erősen kipirultam.Megragadta az állam és a fejemet maga felé fordította. A szemembe nézett, ebben a nézésben minden benne volt. A szenvedély , a félelem , a birtokvágy egyszerűen vonzott.
Közelebb hajolt és szájon csókolt , és viszonoztam. A kezeim elindultak az arcához , a tarkójához majd a hajába túrtam. Egyre mélyült a csók . A szám csak táncolt az övével. Egyre közelebb húzott , mintha félne ,hogy elszököm . Eszem ágába nem volt elszökni , örökre itt ebben a pillanatban akartam maradni...
Ted
Mi a kurva életért lök el magától. Hiszen egy arany fogás vagyok , jóképű, gazdag , fiatal ki ne akarna velem lenni, Sandy ő nem . Mi a fracért nem? Mi voltunk a legjobb pár gimiben , most meg letagadja , ő volt a kocka kis aranyos lány , én meg a modell focista akit mindenki imád .
Miattam maradhatott fent a Mac&Sweet , mert apuci tőlem kért kölcsön és erre ez a hála . A papus meghal a lánya meg letagad.
Egy senki vagyok neki ? ÉN EGY SENKI!?
Sandy
Egész este alig aludtam valamit. Csak a csomagon és a gyilkoson járt az eszem.
Reggel megint kitakarítottam az almot , kiraktam a tápot , felkaptam egy pulóvert és kimentem a szemeteshez.
Kivettem a dobozt . Bevittem , de nem nyitottam ki a másik kis doboz mellé ment amit még a bábuba találtam.Ki nyissam őket?
Ki nyitottam , a kíváncsiság győzött.
Egy gyönyörű ezüst nyaklánc smaragd szív alakú amulettel. Mellette egy cetli
Láttam nem volt rajtad arany ékszer , azért remélem a gyönyörű bőröd bírja az ezüstöt. A piros istenien áll Drágám!
-Szeretettel ŐÉszrevette.. ezt eddig senki se vette észre ... Most jöjjön a nagyobb doboz. Egy erős piros ruha. Erős "v" kivágás volt a hátán amit a gerincet alkotó szalagok csak még jobban díszített. Az eleje egy szív alakra emlékeztetett. Még egy cetli.
Ahogy már mondtam a piros rajtad istenien áll. Meghívnálak egy régies stílusú bálra a művészeti múzeumba.
Remélem ott találkozunk . Ne felejts el maszkot hozni!
-Szeretettel ŐŐrület ez az ember. Egye kavics, mikor van ez a bál ? Két hétre mostantól. Akkor teljesen ráérek.
Már vagy tíz perce csak zúg a telefonom ,de őszintén semmi kedvem megnézni. Csak meg kéne nézni ,lehet valami baj történt, de remélem nem.
Amanda az.☆Amy☆
-Hallod !
-itt vagy???
-SANDYY-Jo mind1 elmondom , képzeld elmondtam h bejövős nekem nagyon és megcsókolt (♡○♡)
-De várj
- Egy könyvesboltban voltunk és ugyanazt a könyvet néztük ki
-Utána meg mondta h én is tökéletes vagyok és h imád aaaAaAAaaa
Ez megkattant ...
-Gratu, hogy összejött!!
-Thx♡♡ El se hiszeeem!!!
-Pedig hidd el. Irigyellek te mázlista (*<*)
-Neked ott van a gyilkos nem? Lol
-Ssss !! De utállak!
-Én is szeretlek , na mennem kell . Puszaa!
A rózsaszín köd , az kéne nekem is. Jobb mint bármilyen szer , bármilyen drog. Mámorító , függővé tesz aztán beléd tapos ...de keményen, de te csak vágyod megint és megint...csak várod...hátha...
Persey
Március 7 már nemsokára 8. Hónap.
Feleségem szépen megnőtt a törpék már kezdenek kifordulni és egyre nyugodtabbak , így már mi is azok vagyunk.
Segítek ahol csak tudok egy jó férjhez elvárhatóan . Sandy nem zaklat ,szinte fáj kimondani ,de féltem azt a félkegyelműt. Mindig bajba keveredik aztán persze , hogy én oldom meg. Mindig csak én...
(699 szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...