??? Szemszöge
November 25
Ezzel végeztem - gondoltam én , de ez nem így volt. Ez a sz*rházi szépen keresztbe tett a szabadidőmnek. Olyan táskák vannak a szemem alatt hogy még Luis Wuttyon is megirigyelné. Most hagyjuk a viccelődést, még egy kávét kéne innom , hogy fent marad... jaj ,de olyan....
-Főnök kérem ne aludjon! Százados kérem még nyomozunk a gyilkos után!
-Jól van. Hozzon egy kávét meg egy kekszet.-alig bírom nyitva tartani a szemem. Alig van nyomunk , de bent kell maradnunk.A gyanúsított rejtélyes, valószínűleg férfi, az adatok ismeretlenek ,a nők darabokban. Semmink sincs. Találjuk ki, ugye?
Agysorvadást fogok kapni.
Sandy szemszöge
Újra meg akartam nézni beraktam , de valami nem volt rendben a videó visszafele ment a suttogás érthetővé vált gyorsan elővettem egy papírt meg tollat és leírtam.
"Kíváncsi egy teremtés vagy meg kell hagyni. Imádom ezt a típust. El szeretnélek hívni egy randira , ha a következő kis fejtörő sikerül, megkapod a helyet ,csak ügyesen, szurkolok. Remélem mihamarabb látlak!"
Aztán egy géphang folytatta:
A fejtörő: Műsor folyik itt nap mint nap, mégsem színház , a vevők kiöntik a lelküket mégsem pszichiátria "
Végül a férfi: Sok sikert Sandy!
-Hmm- az első alapján mozira szavaztam volna , de a második elgondolkodtatott. Egy bár! -ez lesz az ,de melyik?
A kazetta kijött a lejátszóból , most vettem csak észre mennyire intelligens lehet aki ezt csinálta.
Hova kéne mennem? Újra meg kell néznem. Normálisan visszaraktam a kazettát és valamit megláttam amit eddig nem.
Amanda szemszöge
A bár már üres , be kéne zárnom ma én vagyok a felelős. Bezártam , de le kell ellenőriznem megint.
Egy árnyék állt ott az ablakon túl , mikor észrevette , hogy figyelem elfutott ,érdekesek az emberek. Tőlem ilyedt volna meg?
Megfordultam és megértettem ,nem tőlem hanem tőle. Teljesen lefagytam . Ennyi volt az életem? Itt halok meg?
Sandy szemszöge
Csak az a férfi járt az eszemben, akivel táncoltam. A jelenet olyan élénk volt, észre se vettem hogy csengetnek.
-Megyek- a legjobbkor szakítanak félbe.
Senki, pedig minden bizonnyal hallottam .Egy csomag volt az ajtóm elött , aki hozta nem járhat messze. Bevittem és rájöttem, hogy ez csak a ruha amit rendeltem. Kicsit paranoiás lettem. Arra még minding nem jöttem rá, hogy pontosan melyik bárról is van szó.
Csak egy érdekes számsort találtam a háttérben véletlen ráültem a távirányítójára és zoomolás közben 7718 volt a képernyőn. Semmire se jó. Azért kitűzöm a falamra hátha valamire mégis jó lehet.
-Gombóc eressz! Adok enni nyugodj le! -elővettem a tálját és hozzá szokatlan módon kirángatta a kezemből, így minden kutyakaja a földön landolt a papírral együtt.
Lenyúltam a papírért és rájöttem...
Százados szemszöge
Két egész hete bent vagyok és semmi. Annyival előrébb lettünk hogy 7 adóvevős telefont elloptak.
Igen7-et. Ezek a fajankók! Semmire se képesek figyelni. Ma sem történik semmi. Egy nő futott be az irodámba lihegve.
-Kérem segítsenek neki.... ő a legjobb barátnőm nem lehet, hogy megtalálja.... NEM LEHET!
-Kérem nyugodjon le. - próbálta nyugtatni a kollégám .
-Nem, nem lehet ...nem is tudja hogy itt vagyok csak segítsenek, ....én nem
..., nem,... nem lehet.... értik nem lehet!- tiszta bolond , de legalább történik valami.
-Elmagyarázná kérem , mi nem lehet?
-Nem szabad beszélnem róla, ...azt mondta... nem ...és a nem ,az nem!... Vagy megöli.
-Ki öl meg kicsodát?- ez egyre zavarosabb.
-Nem! -azzal elájult, pulzusa még volt, ezért hívtuk a mentőket, hogy nézzék megy. Szerintük a nagy izgalom tette. Ennél érdekesebb már nem lehet a nap. A nő szavai jártak a fejemben.(550 szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...