⚠️📝⚠️

3 0 0
                                    

Amanda

Ennyi lett volna a randi? Azt hiszi hogy mivel ő a férfi egyből ő irányít, na persze! Igaz kicsit túl sokat ittam. Nem hagytatom hogy megtudja.

-Nincs kedved feljönni hozzám? Ne gondolj semmi rosszra..
-Dehogy gondolok, szívesen felmegyek.- semmi rosszra ne gondoljak ez most komoly? Ki mond ilyet miután felhív egy lányt a lakásába?

Elöl ment mint egy úriember hogy nyissa az ajtót. Miután becsukta , a derekamnál fogva a falhoz szegezett.

Szóval ez a "semmi rossz".

Kibújtam a karjai közül , visszanéztem és a szemében csak kavarogtak a gondolatok. Össze volt zavarodva.

Gyönyörű.

-Ne csináld már.. gyere ide
-Gyere te ide- el is indult ez az este jó lesz.

A tarkójánál fogva magamhoz rántottam és eleinte érzékien kezdtem csókolni , majd kezdett éhesebb lenni és már kívánta a nyelvem, megadtam neki, hiszen szótfogadott.

A csók közben felkapott és az ágyra hajított mint egy állat. Majdnem bevertem a fejem. Aztán rám mászott .

Na- na itt már gondok vannak! A vállánál fogva átlendítettem és felülkerekedtem rajta [ő lett felül]

Megint meglepődött , szóval egy vanília ...be kell akkor tanítani , sok meló lesz vele de megéri .

⚠️Spicy moments⚠️ Tényleg saját felelőségre!

A csók után lejjebb merészkedtem , úgy látszik a nyaka a gyengéje.

-Ott! - eltaláltam . Hogy bosszantsam beleszívtam otthagyva egy kis nyomot amire felszisszent.

Kezdtem egyre lejjebb vándorolni csak az a fránya ing minding az útba volt.

-Levennéd az inged? - olyan meglepetten nézett rám mint aki messiást lát .

Elismételtem megint és akkor elkezdett vetkőzni. Ebben a férfiben nem lehet csalódni. Az izmai...,mintha a magazinból vágták volna ki. Indult a felfedező utam lefelé.

A bőrének isteni az íze és az illata is ,ennyire sosem éheztem egy férfi után. Mivel még kezdő ebben az egészben , így lassan haladok. Eszembe jutott amit akartam: jég. Azzal ügyes vagyok és annak nyoma se marad.

-Hova mész? - nézett kiskutya szemekkel ,félig felülve az Adonisz
-Jégért - a fején látszott hogy nem érti minek kell majd eszébe jutott
-Én többet nem iszok mert kidobom a taccsot. -
- Megnyugodhatsz nem iszunk
-Akkor mi másnak kell a jég?
-Megmutatom .-hoztam egy tálban a fagyos csodákat.

Egyet a nyakához nyomtam mire válaszul felszisszent. Egyre lejjebb hűtöttem a testét amíg elértem a hasa aljáig .

Felnéztem kérdező szemekkel amire bólogatott , a gyümölcsösbe beléphetek.

Ilyen nincs , ekkora?! Ezt hogy ? Miből van ez ? Azt hittem kiugrik a szemem amíg a fejembe cikázó kérdéseket akartam megfejteni. Lenéztem magamra . Ez hogy fog belém férni?
-Mi a baj? -ő is észrevette ,hogy lefagytam.
-Ez valami óriási!

Elpirult és eltakarta az arcát. Közelebbhajoltam hozzá és megcsókoltam a kezeit majd a fülébe súgtam

-Imádni való vagy így frusztráltan.
A csípőmmel éreztem hogy még nem elég izgatott.

Akkor kezdjünk neki...
A teste teljesen kihült a jeges műsorom után ezért most kicsit fel kell forrósítani a hangulatot.

Most újabb érzékeny pontokat fedeztem fel. A hasa aljához értem mikor sokadjára felnyögött.

-Ngh le...jjebb- szóval már izgatottak vagyunk ?

Legyen ,ma jó kedvemben vagyok. Lehúztam most már teljesen a nadrágját hogy kényelmesen hozzáférhessek a királyi ékszerhez.

Szép, nagyon szép. Amint megnyaltam megint nyögött , egyre nehezebben vette a levegőt. Már nem bírtam magammal és körbenyaltam , majd ritmusosan mozgatni kezdtem a fejem.

A légzése egyre szaporább lett és a száját eltakarva próbálta elrejteni a nyögéseit.

Már majdnem a csúcspontnál volt, a combjai megremegtek, és akkor abbahagytam . A szeme még félig csukva volt és igy olyan erotikusan néz ki. Felnézett kérdőn és nem értette az egészet.


-Ha kibírod ameddig le vetkőzök lesz folytatás, de ha nem soha többet nem látsz.-olyan erotikus feje van én is alig bírom , de be kell tanítani
-Siess kérlek

Na most jön a műsor. Lassanként lehúztam a ruhám cipzárját... szinte már... idegtépően lassan. A cipőt csiga gyorsasággal vettem le. Aztán jöhetett a harisnya az is hasonló sebességgel hámoztam le magamról. Jöhetett a csúcspont az alsónemük. Na ezek már kicsit gyorsabban jöttek le látván a gyönyörű férfi szenvedését.

-Kibírtad ,ezért jutalom jár - szinte balerinás léptekkel jutottam el az ágyig ,ahol egy éhező oroszlán módjára maga alá tepert.

Most az egyszer elnézem.

Eleinte lassan érzékien próbálta törni magának az utat, aztán egyre gyorsabb ritmusba váltott. Úgy forogtunk és faltuk egymást mint két hiéna. Az agyam felmodta a szolgálatot, csak a mély nyögéseire és a parfümének illatára tudtam koncentrálni.

Semmilyen normális emberi hang nem hallatszott. Lassan már a csúcsnál jártam, nem sok hiányzott , erre kihúzza . Na nem kisapám ez nem így működik. Csak nézem hogy mit csinál.

Leül. Mi?

-Most... te fog...sz vár...ni drágám .- mondja nagy levegővételek közepette

Gyorsan tanulsz ,r0hadj meg. Nem sok hiányzik csak egy kicsit ha rásegítek.

Most keres valamit ,mi a halált keresel? Egy nyakkendő? Azzal meg mi a fészkes fenét akarsz?

Közeledik ... megfogja a kezem ... és összeköti? Mi?

-Nyugi drága még egy fél perc és szabad vagy- olyan szívesen megütöttem volna ,de a fene egye meg olyan sz3xi.

-És le is telt - közelebb jött és megsimította az arcom.
-Jó kislány- összefogta az összekötött kezeim és a fejem felé emelte és eldöntött ,mint egy fát.

Aztán felém tornyosult azzal a sunyi mosollyal az arcán és megcsókolt. A csók közben lassanként újra megtalálta magának az útját egy új óvszerrel persze (fő a tisztaság).

A tempó észrevehetetlenül gyorsult amíg mind ketten el értük a csúcsot és az utolsó nyögések is elhagyták a torkunkat egymásra borultunk és csak lihegtünk.

Aznap aludtam évek óta a legjobban..

Ki vagy igazán?Where stories live. Discover now