Persey
Március 4. a születésnapom , de idén most elmarad. Most a feleségem ,meg a porontyok fontosabbak.
A bevásárlás egy pokol.... annyi a hülye ember ,hogy az már fájdalmas. Drága feleségem meg kivánós ,olyan kajákat eszik amit én életemben nem hallottam párosítva ,mint epret sóval . Amiket meg mertem kóstolni nem is voltak borzasztóak......
A hangulatingadozásokról meg ne is beszéljünk. Szegény szívem aludni is alig bír már a hetedik hónapban jár és majd most kezd el nőni a hasa jobban. Akárhányszor voltunk ultrahangon ,mindig egyezséges kis mozgó nyunyókákról számoltak be.
Azt a nyomorult szentségit már neki miért nem megy ez a sor?
-Miért áll a sor? -kérdeztem az elöttem álló mamuskát. Aki előre mutatott.
-Az a hölgy még mindig panaszkodik pedig már az áfát is elengedték neki. Telhetetlen egy "Karen". - és tényleg egy Karen panaszkodott a társadalmunk legalja az ilyen, telhetetlen kis zsugori.Körülbelül még 10perces műsor után elszállították a Karent. Azzal meg is indult a sor .
Otthon a drága feleségem várt ,már kissé idegesen .
-Értem én hogy ketten vannak ,de nem kéne focizniuk a szerveimmel.
-Gyere - közelebb jött én meg lehajoltam a hasához.
-Srácok vigyázzatok ott bent anyára.- aztán csak nevettünk .Elkészítettem a Margarett kedvenc hamburgerét ,extra mindennel
Százados
Mint kiderült a nő csak egy pszichiátriáról szökött bolond volt. Szergény pára.
-Főnök jöjjön már egy pillanatra!
A franc essen már belétek fél perc pihenőm sincsen.
-Még 3 telefont elloptak emellett 5 totál károsult kocsink van. Mit tegyünk főnök?.- ó hogy a varjú citerázzon a torkotokon ti félkegyelműek.
-Először is nyomozzátok le a telefonokat , a kocsikat bontóba , és az igazgatónak is mondjátok el! Ennyi!Idióták. Esküszöm az óvodás kis pisisek is értelmesebbek. Felkötöm magam ,fáj már a hülyeségük.
Sandy
Újabb nap amikor felkelek a kutya ugatására. Rendbe teszem az almot , kirakom az istenien bűzös tápjukat és elő készítem a kávém.
Csak kotyog ... és kotyog ... még mindig kotyog... lefőtt. Két cukor és egy leheletnyi tej. Egy kis tejet még kiteszek Pamacsnak is. Bekapcsolom a tévét és lehuppanok a kanapéra. Éppen egy focimeccs megy ,de őszintén szerencsétlen mind két csapat , így tovább kapcsolom....és még tovább amíg meg nem találom a Dr.House-t.
Gombóc nem bír magával. Kényelmesen magamra veszek egy elfogadhatóbb szettet. Rárakom a nyakörvet és vele együtt Pamacsot is kiengedem. Szétválaszthatatlan haverok lettek.
Hazafelé összefutottam Teddel és meghívott egy kávéra , igent mondtam úgysincs jobb dolgom. Beültünk a Moment's -be és egy cappuchinot rendeltem . Ted egy dupla espessot.
-Mi a helyzet nyomozó ? -semmi bevezetés.
-Persyék babákat várnak , Amanda megtalálta az Adoniszét, én meg két lépéssel a gyilkos után járok.
-Először is gratulálok a munkatársadénak , és Amandának . Te pedig csak azt hiszed hogy mögötte haladsz.-olyan könnyedén mondja.
-Ted-fújtam ki a levegőt- Csak ezen a héten 3 gyilkossága volt és még semmit sem tudunk. Emellett majmolói és rajongói is lettek. Tizen éves lányok ezüst tálon kínálják magukat neki! Én meg nem tettem semmit ,nem tudok ...semmit...-ez a meglepett arc megfizethetetlen . Azt hiszi attól hogy a felső ezerben van attól mindent tudni fog.-Annyit már biztosan tudsz ;
Egy ő ismer és tudja hol laksz-mutatta az úján
-Kettő zavarja ha másokkal vagy azaz féltékeny ... ami azt jelenti.... -unszolt hogy én válaszoljam meg, de nem akartam
-....Én?.. ezt nem hiszem el ,de akkor miért gyilkol nőket többségben?
-Ki tudja - vonta meg a vállát.- Egyébként hogy állsz pasik terén?
-Sherlock, egy gyilkos zaklat mégis hogy a halálba vigyek fel magamhoz bárkit is !?- üvöltöttem értetlenül , amire minden szem ránk szegeződött.Ted hazakísért és felajánlotta hogy lakhatunk nála amíg lemegy ez az ügy, de nem akartam veszélybe sodorni.
Az ajtó elött még egy csomag . Nem rendeltem semmit. Megfogtam és belehajítottam a kukába. Becsuktam az ajtót, Pamacsékat letettem a helyükre. Végre elaludtak.Előre ittam a medve bőrére. Az a kurva telefon. Ki a franciakulcs hív 10 órakor. Ennyit a nyugodt estéről.
-Jóestét Drága. - ismerem ezt a hangot , bár inkább ne tenném.
-Mond! -sürgettem türelmetlenül.
-Na, szépen beszéljünk. Egyébként nem volt szép dolog hogy kidobtad az ajándékomat.- ezt meg honnan a francból tudja? Gyorsan odarohanok az ajtóhoz..
-Nyugodj meg már bezártad. Ma nincs kedvem be menni csak szép álmokat akartam kívánni- mi az hogy a házamban járkálás kedv kérdése?
-Látom nem kívánod vissza nekem , ez elszomorít , na mindegy az ajándékom majd nézd meg. Aludj jól!- azzal lerakta .Még jó ,hogy felvettem szallagra a beszélgetést. Visszahallgatva észrevettem hogy több mint valószínű hogy a kapumnál állt. Ehhez már nincs kedvem elteszem magam holnapra.
(716 szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...