Amanda szemszöge

December 1 már két és fél hónapja ismerem, Ireney-t és teljesen összebarátkoztunk. Ő az a férfi akit múltkor véletlen bezártam. Egy intelligens szeszkészítő. Egyszerűen rajongok érte ,mint anno a fiúbandákért. Nincs barátnője se felesége , tiszta jackpot!

Elhívott egy randira és persze hogy igent mondtam. Egy étterembe megyünk és most nem tudom mit vegyek fel .

-Sandy segíts !- hívtam a tündér keresztanyum
-Hmm?
-Nem tudom mit vegyek fel! Gyere és segíts.
-Megyek egy 10 perc.
-Siess! -

Soha nem izgultam ennyire, de ez most más . Nem akarom hogy ő is tudja ,most új lappal kezdhetek. A legjobbat kell adnom.

Sandy szemszöge

Amanda  randira megy ,de most először hívott hogy segítsek neki . Ritka ez mint a fehér holló. Sosem kérte ki a véleményem. Nagyon más lehet ez a srác.

Végül is segítettem és egy nem túl szexis ,de mégsem sznob szettet válogattam ki Amandának.

-Nagyon köszi ! Jövök neked egyel!
Azzal sietett a randijára. Fel kéne hívnom Ted-et hogy ma mehetek-e?
Kicseng ...
-Halló, itt Ted Ferop.
-Szia Ted, Sandy vagyok!
-Sandy! Drága ezer éve nem beszéltünk mi újság?
-Kellene a segítséged. Be tudsz juttatni a Bill's -be?
-Értem , segítek , de egy kikötésem van
-Mond
-A randimként jössz és, ha valami gáz van szólsz és beavatsz.

Ted mindig is aggódós fajta volt, azokkal akiket kedvelt.

-Áll az alku . Fél 5-kor ott vagyok.
-Várlak - rakta le a telefont.

Még szerencse hogy rendeltem ruhákat...

¡Ted szemszöge!
(Új szemszög(*^*))

Utálom ezeket a gazdagokat. Nem tudják mi a munka mert aranykanállal a seggükben  születtek. Isteni, itt fogok meghalni az unalomban.

A nagy "beszélgetést" a csengőhangom szakította félbe. Végre valami történik!

-Halló, itt Ted Ferop.
-Szia Ted, Sandy vagyok!- sandy istenem de hiányzott .
-Sandy! Drága ezer éve nem beszéltünk mi újság?
-Kellene a segítséged. Be tudsz juttatni a Bill's -be? -  egy ügyön dolgozik vagy csak szórakozni akar? Sosem lehet tudni. Addig is alakítsuk az én szórakoztatásomhoz.
-Értem , segítek , de egy kikötésem van
-Mond-még nem is hezitált. Hehe jó lesz vele szórakozni egy kicsit.
-A randimként jössz és, ha valami gáz van szólsz és beavatsz.- ez a kompromisszum  mind a kettőnknek jó lesz. Beleegyezik?
-Áll az alku . Fél 5-kor ott vagyok.- kicsit  most hezitált.
-Várlak - még sok idő van a találkáig...

Mit vegyek fel ? De a legfontosabb milyen parfümöt használjak?
A kérdések csak cikáznak a fejemben...

(364 szó)

Ki vagy igazán?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora