Május 8
Már semmiről se tudom hogy valós-e vagy sem. Most álmodom vagy ébren vagyok? Mindegy . Miss Flora egyre többet kérdez és közölte velem, hogy poszttraumás stresszben(PTSD) szenvedek ,őszintén érzem a szenvedést.
Ted pedig elég szemét dolgokat mond aztán letagadja és arra fogja, hogy a PTSD összezavarja az agyam, vagy hogy az egészet csak álmodtam. Pár napja tudtommal nem tudtam elaludni. A bordáim mintha ki akarták volna szorítani az összes levegőt a tüdőmből. Ma is már háromszor lefürödtem, ettem és Miss Flora is meglátogatott. Meditációs gyakorlatokat javasolt.
Elővettem a jóga matracot az ágyam alól. Bekapcsoltam egy irányított meditációs videót.
-Egy réten vagy, a nap kellemesen melegíti a bőrödet...-szólalt meg egy irtó gyönyörű női hang. Milyen szép lehet ha a hangja is ilyen meseszép. Teljesen ellazultam. Majdnem olyan mint a bebasz4s csak ettől nem leszek másnapos, milyen jó már!
Harminc perc után jelzett a videó, hogy vége. De nagy kár , pedig még hallgattam volna...
Hogy micsoda? Ezt még egyszer? A plázában van a meditációs tanfolyama? Mennyi lehet? Ez nem is sok, szinte túl kevés... Egy próbát megér nemde? A legközelebbi időpont 13-ára volt. Jelentkeztem.
Nincs mit csinálnom. Főzök egy kávét a jó öreg kotyogóssal. Felraktam a gázra és vártam... Sípol végzett. Ne, ajh a bordám, ne most! Éppen mikor nyúltam a kotyogósért belémszúrt a fájdalom, levertem. Szerencsére a lábam kis részét öntöttem le. Ez elmúlik. Elzártam a gázt és hoztam a felmosót, amivel feltöröltem a drága vizem. Ma már negyedjére is elmentem fürdeni. Őszintén nem akarom meglátni a vízszámlát.
Most azt hiszem ébren vagyok. A kulcsszó azt HISZEM. Mi van ha még se? Alig tudok már bármit is.
Csörög a telefonom. Margarett az. Felőlük is jó régen hallottam.
-Sandy drágám! Mi újság?
-Alig alszom, de megvagyok, veletek mi a helyzet?
-Már kezdjük megszokni a fiúk alvásigényét meg a sírásaik jelentését.-kuncogott
-Gombócék hogy viselkednek?
-Gombóc oda meg vissza van Hermes-től , el sem hagyják egymást. Pamacs meg Luke kedvence lett . Együtt rendetlenkednek. Kis csibész csapat. Ted is ott van?
-Nemrég ment el, valami munka ügy miatt- Beállt a kínos csend. Aztán az egyik gyerek elkezdett sírni ,Margarett bocsánatot kért és lerakta.Lepihentem és szerintem a héten először tudatosan aludtam. Az már más téma, hogy egy órát, de szerintem ez kifelyezetten nagy fejlődés. A semminél már ez is jobb.
Arra keltem, hogy a vérnyomásom az egekbe van. Próbáltam meditálni , de a hangja nélkül nem megy. Bekapcsoltam a gépet és egyből be is kapcsoltam a videót, A hangja öt perc után lenyugtatott. Te vagy az új drogom. Függővé teszel a hangoddal, Rashmi...
(405szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...