Amanda szemszöge

-Kérem ne féljen nem bántom.-egyre csak közeledett és az ösztöneim üvöltöttek , hogy FUTÁS! De nem tettem a hangja furcsán lenyugtatott.
-Csak egy szívességet kérnék.. kérem kiengedne?- nem láttam volna mikor csuktam?
-I-igen egy pillanat-dadogtam, hogy lehet ennyire ilyesztő és , hogy lehet ilyen isteni hangja ?
-Köszönöm Amanda- csókolta meg a kezem. Milyen úriember.
-Honnan tudja a nevem "sötét lovag"?
-A névtáblája -el is indult.

Marasztaltam volna, de nekem is haza kellett mennem .

Sandy szemszöge

A papírt néztem a kutyakaja a felét belepte, de megláttam amit megkellett "BILL", hogy én erre miért nem gondoltam?

-A Bill's, hmm régen jártam már ott, előkelő hely, csak a felső ezer juthat be. Nem kell félnem vannak ott is kapcsolataim. Szóval gazdagok vagyunk , mi? - a találkozó pontos ideje nincsen, de attól elmegyek, addig is jól érzem magam. Holnap meg be kéne mennem az irodába takarítani.

Persey szemszöge

-Szia Persey! - hajnali 4kor a főnököm és munkatársam hívására kelni felettébb nyomasztó.
-Tudod te hogy hány óra van? - ripakodtam rá a kelleténél durvábban
-Úgy fél 5?
-Kérdezed vagy mondod?
-Mondom.
-Mi a halálért hívtál hajnalok, hajnalán?
-Hát az úgy volt, hogy...- már kezdi a meséjét
-A lényeget!
-Megint megtörtént !- mit ért ez alatt?
-Gyere át hozzám és elmondom. Telefonon lehallgatnak- és azzal letette, most már biztos nem alszom vissza.

Margarett olyan édesen aludt . Legszívesebben itthon maradtam volna és csak nézném. Minden nap egyre jobban szeretem.

De most a hüly- akarom mondani munkatársammal kell találkozzak.

Lehettem volna autószerelő, üzletember, de nem a kis Persey nyomozó akart lenni.

Sandy szemszöge

-Tudom ,hogy korán van és 1 hónapja nem hívtalak , de fontos fejlemények vannak .
-Figyelek- mindenbe beavattam. Egy percig némán gondolkozott és utána így szólt:
- Ted elkísér? - ő volt a régi gimnáziumi osztálytársunk. Üzletember és még mindig jóban vagyunk . Az üzlete száguld , ahogy a nők is mellőle .
-Igen, már beszéltünk , ma megyünk . Veletek mi a helyzet?
-Semmi különös még , de szerintem megyek mert még be is kéne vásárolni.
-Akkor szia !
-Szia!
Még egy pár órám van addig kitakarítom az irodát.

(332 szó)

Ki vagy igazán?Where stories live. Discover now