Sandy szemszöge
Eljött az idő. A sminkem egyedein csillog, mintha egy csillagzápor alatt haladtam volna el.
Az arany szín ilyen helyeken alap, kár hogy az aranyékszerekre érzékeny vagyok , de most már tényleg indulnom kéne.
A kamerákat bekapcsoltam , az ajtót becsuktam , szóval ha a kedves gyilkosunk meglátogatna lesz bizonyítékom. Ha minden igaz akkor meglátogat..
-Sandy, istenem de gyönyörű vagy!- köszöntött Ted
-Mit nem mondjak te is jól nézel ki- tetőtől talpig edzett még minding ugyan olyan az alakja mint gimiben.
-Bekísérhetem?- nyújtotta a kezét
-Mi ez a formalitás , uram? -Mosolyogtam rá és azzal mindkettőnkből kitört a nevetés.
Az este nem volt rossz, sokat beszéltünk Teddel és sokat nevettünk , sajnos a gyilkos pajtás nem keresett meg, mondjuk jogos sosem voltam egyedül.
Ted haza akart kísérni hogy le ellenőrizte hogy minden rendben van, de mondtam neki hogy egyedül szeretnék. Ezzel elköszöntünk.
Ted szemszöge
Ez most komoly?! Segítek neki , behozom egy ilyen helyre , hazakísérném és lekoptat .
ENGEM lekoptat?!
Aha na megnézzük ki segít neked . Szerencséd hogy ilyen szép arcod van. Legszívesebben úgy felpofoztalak volna... De nyugi úgyis az lesz amit én akarok....
Sandy szemszöge
Hazaérve nem igazán kellett csalódnom. Betörtek ,de nem látszódott semmi jel erőszakosságra.
Szép munka.
Feloltom a lámpát és a fotelra szegeződik a szemem . Az árnyéka egy emberé de nem lélegzik , egy marionett bábu .
Vicces mit ne mondjak, a mini szívinfarktus kihagyhatatlan volt és a kezében egy levél.
" Sajnálatos módon drága nem volt esélyem a közeledbe kerülni ,mert az a bohóc folyamatosan rajtad csüngött. Talán legközelebb ...
Addig is fogadd el az ajándékom.
Sok szeretettel"Semmit nem vittek el. Ez egyre érdekesebb lesz
A kamerák le lettek szedve , szép munkaAmanda szemszöge
December 2. A tegnapi randi isteni volt, hihetetlen ez a férfi olyan udvarias hogy megáll az ész. Egész életembe szerintem most aludtam a legjobban , ölelő karok között és még reggelit is csinált esküszöm 10/10-es. Ez gyanús túl jó hogy ember legyen , valami hibát kéne találnom, de nem egyszerű.
Muszáj lesz elmesélnem ezt SandynekSandy szemszöge
Amanda hívott.
-Na milyen Ireney ?
-Egy álom , olyan Adonisz teste van, és gyorsan tanul , meg reggel még reggelit is csinált
- Te tuti megütötted a főnyereményt
-Ugye ? Egyszerűen nem találok benne hibát
-Kiscsaj lehet hogy nincs is
-Akkor ő egy isten?!
-Ilyen testel szerintem biztos
-Nem is tudod hogy néz ki!
-De nálad az Adonisz tudom hogy néz ki, és az közel sem emberi mértékekben van!
-Jogos, na jó majd még mesélek ,mert most délelőttös vagyok.
-SziaSzóval jól ment neki. Szuper hogy talált egy ilyen csávót maga mellé.
Nekem is dolgozni kéne...
Pamacs nagyon megkedvelte a figurát , lehet olyan illata van mint drága gyilkosunknak, megszagoltam és valami mámorító illata volt. A mellkasánál csak most látom azt a hasadás kíváncsiságom létére belenyúltam és egy nem várt dolog fogadott(444 szó)
YOU ARE READING
Ki vagy igazán?
Mystery / ThrillerSandy egy nyomozó aki egy sorozatgyilkos után kutat akinek beteges szokása az áldozatainak mellkasába egy szívet vágni. Ki ez a beteg gyilkos? Túléli a nyomozgatást Sandy? Ha érdekel egy csavarokkal teli nyomozós , humoros sztori akkor jó helyre jö...