Március 22

Sandy

Már harmadik napja hogy itt élek. Kimozdulni alig van energiám és naponta kapok ajándékokat , de mindent kidobok. Kell a halálnak . Miért haragszom rá? Hiszen ő egy pszichopata gyilkos! Elment volna az eszem? Több mint valószínű.

Délután óta vodka narancsot szürcsölök , már kezd nagyon is beütni. Már alig érzem magamat. Mintha kiszálltam volna a testemből. Ez olyan jó érzés. Repülni a tested súlya nélkül. A feketeség gyorsan körbevett még jó hogy az ágyban voltam. Az állatok kint még haloványan hallom a játszásukat.

Üresség. A nagy semmi. Mindig ilyen tompa szeretnék lenni. Olyan könnyű lenne így az élet.

Amanda

Olyan jó hozzám. Szinte túlontúl. Egy nagy "simp". Ha tehetné istenítene.

Egy ilyen álom férfi csak filmekben létezik, de az én életembe is találtam. Ritka ez. Holnap megint átjön. Olyan jó vele lenni ,még ha csak csendben ülünk egymás mellett is. Olyan nyugodt vagyok mellette , hogy el tudok aludni. Általában nehezen megy az alvás.

Már várom a holnapot.

Kapitány

A lábon lőtt emberről kiderült ,hogy nagyjából 7 országban körözik, szóval még pénzt is kaptam belőle. Amiből persze a főnököm meghívatta magát egy sörözéses ünneplésre.

A gyilkosról még mindig hangyaherényit sem tudunk. Most komolyan szőjünk mesét ? Vagy varázsoljunk bizonyítékot? Vagy netán sétáljunk az utcán hátha szembejön és feladja magát? Mekkora ötlet !

Heh csak pazaroljuk az időnket.

Március 23

Sandy

Büdös van. Kibaszott büdös. Fáj a fejem és forog a világ. Vizet ... vizet.

Víz. Valaki itat. Finom hideg víz. Nem merem kinyitni a szemem. Túl világos van. Fáradt vagyok, de elötte mosdóba kéne mennem.

Fürdő, itt vagyok. Nem akarom felkapcsolni a lámpát. Jön utánam ,csak nem nézi ahogy wc-zem? Tudja a frász. Most nem is érdekel. Én vagyok ilyen büdös? Megszagolom a karom. Igen, borzasztómód szagom van.

-Sandy minden rendbe?- ismerős a hang de annyira szédülök hogy nem tudok rá koncentrálni.

-mhm.-ennyit kipréselek magamból. Leveszem a pizsamám és elbotorkálnák a zuhanyzóig , de az odafele úton egy papucsba felborulok. Valaki berohant. Nem oltotta fel a lámpát ,hála az égnek.

-Nem nézel ki igazán jól. Segíthetek?- őszintén szarok bele ki az vagy mi az , ilyen állapotba maximum 2percig tudok állni. Már így is meztelen vagyok. Én se látom őt , ő se engem.

-Segíts- olyan erőtlen a hangom.
-Sajnálom ,de fel kell oltanom.-menj a faszba meg vakulok!
-Sssz-szisszentem fel, ez a szar éget.

Segít beleültetni a kádba és el kezdi rám engedni a meleg vizet. Ez valami isteni érzés.

Soha az életembe nem gondoltam volna hogy valaki vigyázna rám , megfürdetne ,ágyba vinne , betakarna és mind ezt sötétben, csak mert zavar a fény.

Amint letett az ágyra , tisztán , finom illatúan azonnal elaludtam.

(422 szó)

Ki vagy igazán?Where stories live. Discover now