Április 16

Százados

Megint találkozunk. Idegesebb vagyok mint egy gyerek. Lehet túlöltöztem?
Már  kipakoltam a szekrényem tartalmát , hátha találok valamit amit felvehetek egy sétára a parkban.

A kék mintás ingre és a szövetnadrágra esett a választásom. A hajamat frissen megmostam.

Idő van. Nincs visszaút. Felkaptam a kocsikulcsom, bezártam az ajtóm, beültem a kocsiba és indultam a megbeszélt parkba.

Ott ül. De gyönyörű. Egész nap elnézném.

Mögé lopózok és megijesztem.

-A szív infarktust hozod rám! Nem vagyok már fiatal!
-Virágot a virágnak. - nyújtottam át a csokrot.
-Ez lenne a bocsánatkérés?
- Dehogy is, ez csak egy ajándék a drága idejéért cserébe. Az ijesztést meg sajnálom, de kihagyhatatlan volt.
-Ilyet!-rázta a fejét és beleszagolt a csokorba.-Isteni az illatuk.
-Tudja maga mellett megfiatalodom.
-Ennek a szívem nem igazán örül- nevetett. Másodjára nevetettem meg. Minden nap hallgatnám.

Sétálgattunk és beszéltünk. Az idő elrepült. Sajnos sietnie kellett Violettnek a gyereke miatt, így hazavittem lovagi udvariassággal.

Nagyon jól éreztem magam. Régen volt már ilyen ... túl régen.

Sandy

Reggel egy viszonylag kényelmes helyzetben keltem fel. A bokámat lekezelték. A véres dolgok meg a mosógépben zakatoltak még.

A kisasztalon a konyha helységben még gőzölgött a zabkása. Mellette egy cetli.

" Ne haragudjon rám, kérem
- Szeretettel"

Már megint mit akar? Mi van itt mindenkivel?

-Szeretettel meg a jó francokat! Húzz a pokolba ahonnan előjöttél!- mi van velem? Úgy viselkedek mint egy megcsalt szerető... Nem is szeretem. Azt se tudom ki vagy mi? És méghozzá egy gyilkos is!  Megbolondultam. Biztos hogy bolond vagyok?!

Csörög a telefon. Amanda az. Régen beszéltem vele is.

-Sandy! Olyan régen beszéltünk mesélj mi történt veled?
-Beköltöztem a lakórészre és most itt tengetem a napjaim.
-Szegényem. Hallottam Ted meglátogatott! Na?
-Elmentünk sétálni
-És?
-Hazakísért
- Aztán?
-Hazament
-Unalmas. Egyébként képzeld Ireney kihívott  magához Oroszba.
-Gratu. Milyen ott az idő
-Megfagyok. Mindig hideg van. Ő meg egy szál ingbe sétikál!
- Neki ez a normális
-Áh hideg van! Ne nyisd ki az ablakot, így is megfagyok! Mi az hogy meleged van? Akkor menj ki!
-Mint egy házaspár!-nevettem
-Na jólvan mennem kell megfegyelmezni ezt a nagyságos cárt.
-Sok sikert!

Csöngetnek. Mi a franc van itt?

-Jónapot a BILLdUp cégtől jöttünk egy fürdőszoba felújításra.
-Biztos jó helyen vannak?
-Ez a Mac& Sweet iroda ?
-Ez az.

Megcsörrent a telefonom. Mi van már megint?
-"Sandy, Ted elmondta a fürdőszobát. Odaküldtem egy jó csapatot. Vedd ezt ajándéknak. Puszi!"

Megköszöntem.

Felmérték a helyzetet és megállapították hogy 2 nap alatt megvannak a csempézéssel és a fugázással. Azon kívül minden klappolt.

Még szülinapom sincs és ilyen ajándékot kapok... meg sem érdemlem.

(372 szó)

Ki vagy igazán?Where stories live. Discover now