09

15.1K 1K 0
                                    


Sınıfın kapısının kolunu tutmamla derin bir nefes aldım. Tam kapıyı açacaktım ki telefonuma gelen mesajla telefonuma baktım.

Demir: İyi şanslar.

Okuduğum mesajla gülümsedim. Telefonu tekrar cebime koyduktan sonra. Son kez derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. İçeriye girmemle hafif gürültü kesildi. Yavaşça masaya doğru yürüdüm ve elindeki defteri masaya bıraktım. Sınıfa döndüğümde hepsinin bana baktığını gördüm.

Sınıf 20 kişi falandı hepsi de pürdikkat bana bakıyordu. Sanırım demin bastırdığım heyecan geri gelmişti. Sınıfa şöyle bir göz attığımda Cesuru gördüm bir de Akif abinin kızı Sedefte buradaydı.

Sınıfın ortasına doğru yürüdüm. Her adımımı takip ediyorlardı.

"Merhaba çocuklar adım Ali. İstanbul'dan geldim buraya. Bu yıl dersleri beraber işleyeceğiz"

Konuşmamla derin bir nefes aldım. Ne diyeceğimi unutmuş durumdayım. Nasıl davranmalıyım onu bile unuttum.

Derin bir nefes aldım.

"Şimdi şöyle yapalım sırayla sizde kendinizi tanıtın bugün tanışma günü olsun"

Hepsi sırayla kendini tanıtmaya başladı. Bazıları sevdiği şeyleri söyledi bazıları olmak istediği şeyi. Hepsi fazla tatlıydı.

Okulun ilk günü olduğu için yarım gün işlenecekti. Öğrencilere kitaplarını verdikten sonra evlerine yolladık. Okulun kapısından giden çocuklara bakarken gülerek onları izledim. Yıllarca bu anı beklemiştim. Ve bugün ilk dersime girmiştim.

"Güzel geçmiş sanırım"

Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm. Ahmet bana bakıp gülüyordu.

"Evet güzel geçti. Hepsi sessiz sakin kişilerdi"

Dediklerimle güldü.

"Cesur ve Hakan içinde aynı şeyi düşünüyor musun?"

Dedikleriyle bu sefer ben gülümsedim. Gerçekten Cesur ve Hakan'da yaramaz çocuk enerjisi alıyorum ve bu derste de bunu anladım. Sınıfı kaynatmakta üstlerine yoktu.

"İstisna olabilirler sanırım"

Bunu dememle gülümsedi.

_______

"Komutanım ben burada ineyim"

Efe Akif komutana doğru konuşmuştu.

"Nereye gidiyorsun Trabzonlu"

Efe duyduğu sert sesle gülerek Demir komutana döndü. Ali'nin yanına gidip gitmediğini merak ettiği için sorduğu çok belliydi. Efe sinir etmek için Ali demek istese de sonucu kötü bittiği için söylemedi.

"Doktora gidicem komutanım"

Konuştuktan sonra hızla arabadan indi. Zaten sağlık ocağına 5 dakika falan vardı. Hızlı hızlı sağlık ocağına doğru yürüdü. İçeriye girmesiyle danışman yerinde oturan Aslı'ya doğru yürüdü.

"Aslı"

Aslı başını kaldırıp ona seslenen kişiye baktı bu kişinin Efe olduğunu görünce gülümsedi.

"Ooo Trabzonlu hoş geldin. Sen buraların yerini bilir miydin"

Efe güldü.

"Yanlışlıkla geldim"

Gülerek konuştu.

"Benimki nerede odasında mı?"

Aslı başını evet anlamında salladı. Efe görüşürüz dedikten sonra hızla Samet'in odasına doğru gitti. Kapıya yaklaşırken duyduğu sesle adımları yavaşladı.

Bir Doğu Aşkı  | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin