"Doktor derdime bul bi' çare"
Duyduğum sesle dosyalardan başımı kaldırdım. Efe gülerek bana bakıyordu. Kapıdan içeriye doğru yürüdü
"Sana doyamıyorum yaz bi' reçete"
Eli kalbine gitti.
"Sabah öğle akşamdan önce"
Masaya kendini yasladı.
"Sonra ve her anımda yanımda istiyorum~"
Söylediği şarkıyla gülümsedim.
Eli tekrar kalbine gitti.
"Ahhh be doktor! Yaktın beni bee!"
İsyankâr sesiyle daha da çok gülümsedim.
"Ben burada yandım bittim diyeyim sen gül"
Masaya doğru yaslandım.
"Ne yapmamı istersiniz asker bey"
Gözlerini kıstı ve kısa bir süre öyle bekledi. Sonra yüzünde bir gülümseme oluştu. Ne isteyeceğini anladığım için yerimden kalktım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Sonra masadaki dosyayı aldım ve dolaba doğru yürüdüm.
"Öpücük doğru da tam böyle bir öpücük değildi"
Dolabın kapağını açtım ve dosyayı yerine yerleştirdim. Birden belime dolanan kollarla afallasam da tekrar kendime geldim.
Başımı ona doğru çevirmemle burun buruna geldik. Bu yakınlığımızla gülümsedi.
"Bence şu an tam zamanı doktor"
Dedikleriyle gülümsedim ve dudağına küçük bir buse kondurdum. Sonra da kollarından kurtuldum.
"Ama böyle olmuyor yaa"
İsyankâr sesi odada yankılandı. Önlüğümü çıkardım ve astım , montumu da giydikten sonra Efe'ye doğru döndüm.
"Hadi sevgilim"
Sevgilim lafını duymasıyla gülümsedi.
"Gidelim artık Ali bizi bekliyordur"
Yanıma doğru adımladı ve elimi tuttu. Beraber odadan çıktık. Çıkış saati olduğu için kimse yoktu. Dış kapıya kadar beraber yürüdük. Ondan sonra elimi bıraktı ve yan yana yürümeye başladık.
Ali'nin kardeşi gideceği için bugün beraber yemek yiyecektik.
Eve doğru hızlı adımlarla yürüdük çünkü hava buz gibiydi ne kadar hızlı o kadar az donma.
Evin önüne geldiğimizde kapıyı iki kez tıklattık kısa süre sonra Aslı bize kapıyı açtı. Bizi görmesiyle kocaman gülümsedi.
"Hoş geldiniz"
"Hoş bulduk"
Ayakkabılarımızı çıkardık ve içeriye girdik. İçeriye gitmememizle Tarçın Efe'ye doğru geldi. Demir kediyi buraya getirmeden önce karargah da baktıkları için Efe'ye baya alışmıştı. Ne zaman onlara gelsek kedi hemencecik Efe'nin yanına geliyor.
Montumuzu da astıktan sonra içeriye doğru yürüdük. Yüzüme vuran sıcaklıkla gülümsedim. İçerisi sıcacıktı.
"Hoş geldiniz"
Ali elini havluyla silerken konuşmuştu.
"Hoş bulduk"
Hepimiz koltuklara doğru yürüdük. Kısa bir konuşmadan sonra yemek yemek için masaya doğru gittik. Ali ve Aslı her şeyi hazırlamışlardı. Efe gördüğü çorbayla hızla masaya oturdu ve çorbanın kokusunu içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doğu Aşkı | Gay
General FictionYüzbaşı Demir ve Öğretmen Ali "Sakin ol öğretmen ben buradayken kimse sana hiçbir şey yapamaz" Ama ben kendim için değil onun için korkmuştum o gün Efe komutan ve Doktor Samet Bu aşk imkansızdı önlerinde bir sürü engel vardı en büyük engel ise Efe...