12

13.9K 926 126
                                    

"Öğretmenim iyi akşamlar"

Defterden başımı kaldırdım ve öğrencime baktım.

"İyi akşamlar Hakan"

Hakan'ın da çıkmasıyla sınıftaki herkes çıktı. Önümdeki deftere yazacaklarını yazdıktan sonra sınıftan çıkmak için ayaklandım. Sandalyenin üzerindeki montumu alıp giymeye başladım.

"Öğretmenim"

Cesurun sesiyle ona döndüm. Elindeki poşeti bana uzatıyordu.

"Annem sizin için ördü"

Poşeti açtığımda içinden siyah bir atkı çıktı. Gülümseyerek ona döndüm.

"Artık üşümezsiniz"

Önünde eğildim ve iki yanağına da bir öpücük kondurdum.

"Çok teşekkür ederim. Atkıda çok güzelmiş. Annenin ellerine sağlık. Ona teşekkürlerimi ilet olur mu?"

Gülümseyerek başını evet anlamında salladı ve hızla sınıfı terk etti. Niye birden gitti ki ,utandı mı acaba?

Ben de eşyalarımı ve poşetimi alıp çıktım. Poşete gülerek bakıyordum. Öğretmenlik hayatımda ilk hediyem.

Okulun kapısından çıkmamla çıkış kapısında bekleyen Hakan'ı gördüm.

"Hakan"

Ona seslenmele bana döndü.

"Öğretmenim"

Yanına gittim.

"Sen niye eve gitmedin"

Ellerini montunun cebine koydu.

"Abimi bekliyorum. O gelip beni alacak"

Üşüyor gibi duruyordu. Boynuma sardığım atkımı çıkardım ve onun boynuna doladım.

"Öğretmenim gerek yok siz üşümeyin"

Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Yok üşümüyorum ben"

Elim telefonuma gitti.

"Abinin numarasını biliyor musun? Arayıp nerede olduğunu öğrenelim"

Konuşmamla çantasını açtı ve içinden bir kâğıt çıkardı bana uzattığı kağıdı aldım.

Üzerinde Hamit abi yazıyordu aşağısında da bir numara.

Telefonuma numarayı girdim ve aramaya başladım. Birkaç saniye sonra telefon açıldı.

"Alo"

Duyduğum kalın sesle konuşmaya başladım.

"Merhaba ben ..... ilkokulundan öğretmen Ali."

"Merhaba Ali bey"

"Hamit bey Hakan okulun önünde sizi bekliyor da acaba kaç dakikaya burada olursunuz"

Bir Doğu Aşkı  | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin