03

20.5K 1.3K 262
                                    

Kapının alacaklı gibi çalmasıyla uyuduğum uykumdan uyandım. Yataktan doğruldum pencereye bakmamla havanın kararmaya başladığını gördüm. Tekrar çalan kapıyla hızla kapıya doğru gittim. Geç kalmıştım geç kalmakla kalmamış bir de beni almaya gelen kişiyi bekletmiştim.

Kapıyı açmamla kendini kapının yanına yaslamış eli zilde olan benim yaşlarımda bir adamı gördüm. Beni görmesiyle kaşları havalandı sonra da kaşlarını çattı.

"Sonunda beee! Üç saattir kapıyı açmanı bekliyorum öğretmen bey"

Dedikleriyle yüzüm düştü. Yüzümün aldığı hali görmüş olacak ki güldü.

"Şaka yaptım zaten ben de yeni gelmiştim"

Düşen yüzümü düzleştim ve gülümsemeye çalıştım.

"Kusura bakmayın"

Eliyle omzuma vurdu iki üç kez yavaş bir şekilde.

"Şaka yaptım yeni gelmiştim zaten"

Kapının önünde dikildiğimizi anladığım için yana geçtim.

"Sen içeriye geç bende hazırlandıktan sonra çıkarız"

Dediklerime başını tamam anlamında salladı ve ayakkabılarını çıkardıktan sonra hızla içeriye girdi. Onun koltuğa oturmasıyla hızla yukarıya çıktım ve üstünü değiştirdim. Montumu da almamla tam odadan çıkacaktım ki masanın üzerine koyduğum atkıyı gördüm. Alıp almamak arasında kalsam da üşüdüğüm için aldım.

Hem yarın yıkar veririm.

Aşağıya inmemle beraber evden çıktım. Yol boyunca Samet'le konuşa konuşa gittik. Samet Hacer teyze ve Kasım amcanın büyük oğluymuş. Sağlık ocağında doktormuş.

Evin bahçe kapısından içeriye girmemizle merakla etrafı inceledim. Büyük bir ev ve büyük bir bahçesi vardı. Ve bahçesi çok güzeldi büyük ağaçlar ve küçük bir alanda sebze ekilmişti.

Kapının önüne gelmemizle Hacer teyze bize kapıyı açtı.

"Hoş geldin Ali oğlum"

"Hoş buldum Hacer teyze"

Montlarımızı almasıyla içeriye doğru gittik. İçeriye girmemizle Kasım amcanın yanına gidip onunla selamlaştım. Mindere oturmamla içeriye çekingen adımlarla bir kız çocuğu girdi. 8 yaşında falandı ama fazla tatlıydı. Beni görmesiyle hemen Kasım amcanın arkasına saklandı.

"Gülüm misafire hoş geldin desene"

Kasım amcanın konuşmasıyla Kasım amcanın arkasından kafasını çıkardı ve bana baktı. Ona gülümseyen beni görünce tekrar kafasını içeriye gömdü. Bu hareketine odadaki herkes güldü.

"Eee Ali oğlum evi beğendin mi?"

Başımı evet anlamında salladım.

"Evet Kasım amca ev çok güzel"

Başını memnun olmuş derecesinde salladı.

"Bir şey olursa hemen bana gel oğlum. Yapamadığım anlayamadığın bir şey oldu mu ben buradayım"

Gülümsedim

"Teşekkürler"

Biraz daha konuştuktan sonra sofrayı kurdukları için yemeğe başladık. Tabii önce gördüğüm sofrayla küçük çaplı bir şok yaşadım. Çünkü hayatımda hiç bu kadar zengin bu kadar fazla türden yemeği bir arada görmemiştim. Hacer teyze ben geliyorum diye Hakkari'ye özgü yemekler yapmıştı. Ve bütün yemekler çok güzeldi.

Bir Doğu Aşkı  | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin