Demir elindeki dürbünle ilerdeki eve baktı. Bir buçuk haftadır dağdaydılar. Bugün operasyonlarının son günüydü. İlerdeki evde tutulan sivilleri çıkardıklarında operasyonları bitecekti. Demir dürbünle eve baktıktan sonra Savaşa uzattı. Savaşta eve bakınca Demir time döndü.
"Kapının önünde 3 kişi evin etrafında beş kişi var. İçeridekilerin durumunu bilmiyoruz. Herkes görev yerinde beklesin ben işaret verdiğim zaman başlayacağız"
Askerler baş selamı verdi ve hepsi yerine geçti.
Demir telsizine dokundu.
"Kartal durumun ne?"
Kartal timin keskin nişancısıydı.
"Yerimi aldım komutanım emrinizi bekliyorum"
Demir silahın dürbünüyle eve baktı ve sonra tekrar telsize dokundu.
"Kartal başla"
Kartal'ın adamlarda birini kafasından vurmasıyla çatışma başladı. Evin önündeki adamlar hızla bir yerlere saklanmaya başladı. Kısa süre sonra ateş sesleri kesildi. Savaş yerinden kalktı.
"Beni koruyun"
Savaş yavaş ve tedirgin adımlarla etrafa bakarak evin olduğu tarafa doğru yürümeye başladı. Yerdeki adamlara baktıktan sonra telsizine dokundu.
"Temiz"
Tim aldığı bilgiyle eve doğru geldi. Eve doğru gelmeleriyle tekrar silah sesleri duyuldu.
"Dikkat edin!"
Savaş bağırmıştı. Herkes kendini koruyabileceği bir yere doğru saklandı.
Efe silahın dürbünüyle etrafa bakmaya başladı. Mermilerin nereden geldiğini bulmaları gerekiyordu. İlerde ağacın oraya saklanmış adamları görmesiyle telsizle konuştu.
"Evin doğrusundalar komutanım. Büyük ağacın orada saklanmışlar"
Timin silahları o tarafa doğru döndü. Ordaki adamları da etkisiz halle getirmeleriyle herkes temkinli bir şekilde ayağa kalktı.
"İyi misiniz?"
"İyiyiz komutanım"
Savaş eve doğru gitti. Kapıyı açmasıyla içerde birbirine sarılmış çocukları ve onları sarmalamış kadınları gördü. Birkaç tane adamda şehit edilmişti.
Onlara doğru yaklaşmasıyla çocuklar iyice annelerine sokuldu.
"Biz askeriz sizi kurtarmaya geldik"
Kadın çocuğunu başını okşadı.
"Onlar kahraman bizim için geldiler"
Kız çocuğu başını kaldırdı ve gülümsedi. Savaş bu gülüşle o da gülümsedi. Fazla masumlardı hiçbir suçları yokken bu savaşın içinde kendilerini bulmuşlardı.
Geri kalan askerlerde içeriye girdi. Sularını ve yiyeceklerini sivillere verdiler. Demir albayla konuşmasını bitirince odadaki kişilere baktı.
"Birazdan buradan çıkacağız ve biraz yürüyeceğiz sonra helikopter bizi alacak"
Odadaki kişiler ayaklandı. Her sivillerden birini yanına alarak evden ayrıldı.
"Şu tarafa doğru yürüteceğiz"
Herkes o tarafa doğru yürümeye başladı. Duydukları helikopter sesiyle bakışları yukarıya doğru kalktı. İki tane helikopter vardı ve ilerdeki buluşma yerine doğru gittiler.
"K-komutanım"
Demir Efe'nin sesini duymasıyla arkasına doğru döndü. Eli karnında bir şekilde ona bakan Efe'yle karşılaştı. Gözü karnındaki ele gitti. Eli kan olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doğu Aşkı | Gay
General FictionYüzbaşı Demir ve Öğretmen Ali "Sakin ol öğretmen ben buradayken kimse sana hiçbir şey yapamaz" Ama ben kendim için değil onun için korkmuştum o gün Efe komutan ve Doktor Samet Bu aşk imkansızdı önlerinde bir sürü engel vardı en büyük engel ise Efe...