Önümdeki kağıtları topladım ve dosyaya koydum.
"Evet çocuklar dersimiz bu kadardı. Hepinize şimdiden iyi tatiller. Hafta sonu ödevlerinizi yapmayı unutmayın."
Hepsi aynı anda başını salladı.
"Şimdi toplanın İstiklal marşını içerde okuyacağız dışarda hava çok soğuk"
Hepsi toplanmaya başladı. Toplanmalarıyla sınıf kapısının önünde sıra oldular. İstiklal marşı okunduktan sonra hepsi aynı anda koşarak dışarıya çıkmaya başladı. Tabii ki kapıda izdiham oluştu. Kısa süre sonra herkesin çıkmasıyla biz de işlerimizi hallettik ve çıktık.
Eve varmamla kendimi koltuğa attım. O kadar yorgundum ki nefes almak bile beni yoruyordu şu an. Bu hafta çocukların sınav haftası olduğu için daha çok yorulmuştum.
Yavaş yavaş gözlerimin kapanmasına mâni olamadım ve uyudum.
_______
Tarçının miyavlamasıyla yavaş yavaş gözümü açtım. Etraf önce biraz bulanıktı. Yavaş yavaş düzelmeye başlayınca tavandaki bakışlarım odanın içinde dolanmaya başladı.
Masayı hazırlayan Demir'i görmemle yerimden kalkmaya çalıştım.
"Günaydın"
Demir'in sesiyle ona döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
Üstümdeki yorganı kaldırdım.
"Kusura bakma kapıyı çaldım ama sen açmayınca biraz endişelendim girdim içeri"
Önemli değil dercesine başımı salladım.
"Saçmalama ne kusuru"
Dediklerime gülümsedi. Oturduğum yerden ayağa kalktım.
"Ben üstümü değiştireyim"
Sonra yorgana gözüm takıldı.
"Ya da önce şunları katlayayım"
Yorganı almamla yanıma geldi ve elimden aldı.
"Sen üstünü değiştir ben katlarım"
Konuştuktan sonra katlamaya başladı bile. Ben de banyoya doğru gittim. Aynadan kendime bakmamla gözlerim kocaman oldu. Saçım başım dağılmış yüzüm birbirine girmişti resmen. Ben bu tiple bir de Demir'in yanındaydım.
Elimi yüzümü yıkamaktan vazgeçip banyo yaptım.
Salona geldiğimde Demir'i Tarçınla oynarken buldum. Kucağına almış oynuyordu. İçeri girmemle bana döndü.
Beni bir baştan aşağıya süzmesiyle utanmadım değil. Biraz baktıktan sonra kaşları çatıldı.
"Orada durma saçların ıslak hasta olursun. Gel sobanın yanında dur"
Dedikleriyle sobaya doğru gittim ve yerdeki mindere oturdum.
"Hemen geliyorum"
Ayağa kalktı ve odadan çıktı. Kısa süre sonra elinde havluyla geldi. Gelip yanıma oturdu.
"En iyisi hemen kurutalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doğu Aşkı | Gay
General FictionYüzbaşı Demir ve Öğretmen Ali "Sakin ol öğretmen ben buradayken kimse sana hiçbir şey yapamaz" Ama ben kendim için değil onun için korkmuştum o gün Efe komutan ve Doktor Samet Bu aşk imkansızdı önlerinde bir sürü engel vardı en büyük engel ise Efe...