Take your time & Liebster Awards / rozdział 16

262 22 0
                                    

Położyłam swoją torbę na brzegu łóżka, zgarniajac z biurka ostatnie rzeczy, które mogą przydać mi się podczas podróży. W pomieszczeniu rozległ się dźwięk uderzeń zegara, utwierdzający mnie w przekonaniu, że za chwilę zacznie się kolejna wspaniała, jak i znacząca przygoda. Rzuciłam okiem raz jeszcze na cały pokój, upewniając się, że nie zostawiłam nic co mogłoby mi się przydać. Równo za trzy godziny powinniśmy lecieć do Oslo - stolicy, a za razem największego miasta w Norwegii.
Gdy znalazłam się na dole ponagliłam rodziców, przypominając im, że inni już są w drodze do umówionego miejsca.
Wrzuciłam walizkę do bagażnika, po czym szybko wsiadłam do samochodu i napisałam sms'a, świadczącego o tym, że już się zbieram  spod domu. Niebo stawało się coraz bardziej ponure, a słońce w oddali mieniło się różnymi odcieniami żółci, różu i pomarańczy. Mimo, że wszystko zdawało się być takie uspokajające, ekscytacja nie pozwalała mi choć na chwilę zmrużyć oczu. 
Po trzydziestu minutach dojechaliśmy na teren obszernego lotniska. Wyciągnęłam swoje bagaże z auta, i ruszyłam do środka budynku. W okolicy dużej hali, mogłam zauważyć Omara i Oggy'ego, którzy byli bardzo zajęci rozmową. Odwróciłam się do rodziców, i przytuliłam ich na pożegnanie. 
- No to do zobaczenia za tydzień. Odezwę się jak dolecimy - Mruknęłam cicho, po czym powędrowałam w stronę kolegów.
- Uważajcie na siebie - Pomachała do nas mama, i skierowała się wraz z tatą do wyjścia.
- Wycieczkę czas zacząć! - Zawołałam z entuzjazmem, sprawiając, że chłopcy się odwrócili.
- Alia! Dobrze, że jesteś. Felix i Oscar gdzieś tu właśnie się kręcili... o właściwie to są tam, ogarniają jakieś gazety - Molander wskazał ręką w kierunku mini-kiosku z prasą  - Problem w tym, że Kat się jeszcze nie pojawiła. Nie odpowiadała na wiadomości, a dodzwonić do niej też się nam nie udało - 
Zmarszczyłam brwi, zastanawiając się jaki jest powód spóźnienia się Katii. 
- Może ona jest [...] - 
Poczułam nagle jak ktoś mnie objął w pasie, i wystarczyło tylko kilka sekund, abym rozpoznała tę osobę. 
- Cześć Sandy - Przytuliłam
 go, uśmiechając się pogodnie.
- Cześć śliczna -
Odpowiedział całując mój policzek - Wydaje mi się, że chyba skądś się znamy - 
- Popracuj nad podrywem, alvaro  -
Przewróciłam oczami, rozbawiając tym Oscara, który również znalazł się obok nas. 
- Dla ciebie kochanie, to mogę być i Casanova -
Felix mrugnął do mnie, siląc się na atrakcyjną minę. 
I przyznam szczerze, nie musiał się zbytnio trudzić, aby wyglądać naprawdę wspaniale. 
Stan zamyślenia przerwała mi Katia,  która żwawym krokiem zbliżała się do naszej grupki.
- Jak. Ja. Nie. Znoszę. Komunikacji. Miejskiej.... I telefonów, zwłaszcza tych które się rozładowują. Mam nadzieję, że zdążyłam w porę? -  Mosally przeczesała ręką swoje ciemne, bujne włosy. 
- Jakoś... - Ogge spojrzał  przed siebie ze zrezygnowaniem - Próbowaliśmy się z tobą skontaktować od około dwudziestu minut
- Wybacz, ale to nie moja wina. Młodzieńcze - Katia zmierzyła go obojętnym spojrzeniem.
- Dobra, ważne, że wszyscy jesteśmy razem. Przed nami zabiegany tydzień, jeszcze będzie szansa się pozłościć na coś innego - Omar wtrącił się do rozmowy.
- Tylko nie wykracz - Zasugerowałam dyskretnie, zauważając Oscara który właśnie obejrzał się za jakąś dziewczyną - Znacie się?
Enestad udał, że nie usłyszał pytania, i niespodziewanie zmienił temat
- Chyba powinniśmy iść nadać walizki. Już zrobiła się duża kolejka, więc nawet sam pójdę i ją zajmę -


//
Rozdział krótki, ponieważ łączony z drugą częścią czyli:
________________________

Liebster Awards: 
________________________

Serdecznie (wręcz z całego serca) dziękuję za nominację od: @ordigeenettie  <-

1. Ulubiona piosenka na ten moment? 
Ciągle w głowie siedzi mi: "Mockingbird" 

2. Czy jesteś zadowolona ze swojego ff?
Nie specjalnie, z grubsza wątpię bym kiedykolwiek była stuprocentowo dumna z tego co napisałam. Tak to już jest, po prostu wiem, że nie daję z siebie wszystkiego. 

3. W jakich fandomach jesteś?
Mogłabym powiedzieć, że jak na razie nie przynależę do żadnego fandomu. Pewnie dlatego, że w roku szkolnym mam niesamowicie mało czasu, a nie chciałabym zaniedbywać "fandomowej rodziny"

4. Gdyby kręcono w Hollywood film o twoim życiu, która z gwiazd najlepiej sprawdziłaby się jako ty?
Poprosiłabym jakąś Adrianę Limę / Emilie Clarke / Barbarę Palvin lub kogokolwiek urokliwego, bo pewnie film o moim życiu by się dobrze nie sprzedał, a urokliwa "główna rola" by przynajmniej widzów do oglądania zachęciła. 

5. Kto jest twoim celebrity crush?
Celebrity crush nie mam, jednak gdy widzę jakiegoś wspaniałego jegomościa w mediach to odruchowo mam podświadome stadium podziwiania, lub coś w ten deseń.

6. Najlepsza książka jaką przeczytałaś?
"Chłopi"  , "Zemsta" , "Krzyżacy" 
*** Nie mogłam zdecydować, ogólnie przepadam za większością lektur szkolnych. 

7. Z czym związane są twoje marzenia?
Trochę się zastanowiłam nad tym pytaniem... Myślę, że moje marzenia są głównie związane z zadowoleniem z życia, stabilizacją materialną (bo inaczej nawet cukierków na pocieszenie nie kupię XD) i możliwością posiadania cudownych wspomnień. Oh, i oczywiście przydałby się porządny metabolizm. 

8. Ktoś w twoim otoczeniu wie, że piszesz fanfiction?
Nie, mam wrażenie, że długo nikt się o tym nie dowie.

9. Ile zajmuje Ci mniej więcej pisanie rozdziału? 
Jeżeli się na tym skupię i poświęcę trochę czasu, to już z górki idzie - bardzo szybko potrafię go napisać. 
Gorzej jak ciągle się czymś rozpraszam, albo nie mam przysłowiowej "godzinki" do poświęcenia. Wtedy muszę "rozkładać" rozdział na kilka dni w których znajduję okazję do tworzenia.

10. Możesz panować nad jednym żywiołem, który to będzie? 
Rozważałam opcję wody albo powietrza. Chyba jednak wybieram wodę, bo nawet jeśli padałby deszcz, to mogłabym nad tym zapanować (jak też uchronić swoje ubrania, telefon i włosy od zmoknięcia haha) 


***(mam w sobie odrobinę poczucia humoru, szczerze to ciężko zdecydować mi się nad ulubioną książką)


W ramach rewanżu

Nominuję: Wszystkie osoby (nie chcę nikogo ominąć, a co XD) które nie zostały jeszcze nominowane, a chciałyby odpowiedzieć na pytanka. Grunt to popularyzować zamiłowanie do czytania i pisania ;) 

Pytania:
1. Bardziej ufasz ludziom z którymi znasz się przez internet, czy z życia codziennego (np. ze szkoły)? 
2. Uważasz, że lepiej żyć chwilą, czy może jednak prowadzić spokojne, ustatkowane życie, bez różnych "niespodzianek" ?
3. Jak rozumiesz słowo "Szczęście" ?
4. Co jest dla Ciebie źródłem inspiracji?
5. Jesteś osobą wrażliwą?
6. Cytat który skłonił Cię do refleksji?
7. Co byś zmienił/a w społeczeństwie?
8.
Wolisz pisać, czy czytać?
9.
Z jaką popularną osobistością chciałabyś, bądź chciałbyś się spotkać?
10.
Jak planujesz spędzić najbliższy dzień? 

Do zobaczenia w następnym rozdziale :D


Initium SpeiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz