فوت.. فضلا🖤
(بسم الله، نبدأ)... *******************************
"سنين عمري لم تعد تسمح لي بالعذاب والمعاناة بسبب الحب، لذلك ان رأيتني حزينة فاعلم ان ذلك بسبب قلة مالي وحيلتي.... وليس غير"اتصل فهد بسليم وانتظر الرد حتى اتاه صوت سليم المنهك وهو يقول: اسر في المستشفى وحاليا دخل في غيبوبة..!
جحظت عين فهد وهو يقول بصدمة: انت. انت بتقول اي....
اردف سليم بتعب: اسر اتصاب يافهد.. انت فين دلوقت..!!
اردف فهد بصدمة: احنا كلنا في الشقة عندك واعصار واسماء كمان هنا...
اغمض سليم عينيه بتعب فهو لا يعلم ماذا يفعل في ظل تلك الظروف القاسية فتحدث بألم: تمام.. تعالو على المستشفى بس سيبو البنات هناك متخلوش حد يجي...
اردف فهد بغضب: انتت اتجننت عاايزنا نسيبهم بعد اللي حصل دا تاااني...
"انا هرجعلهم انا وملك حالا.. متنساش معدش في علاقة تربطنا بيكم" قالها سليم بغضب مندفع...
اغلق فهد الخط بوجهه وهو يقول بصوت جهوري: قاسم.. عززز... اسر في المستشفى ودخل في غيبوبة...
"ايييييه" خرجت من الجميع بصدمة وشهقة حتى ان اعصار واسماء استنكروا كثيرا..!!
اردف فهد بحزن: للأسف مقدرتش افهم تفاصيل من سليم...
خرج قاسم وهو يقول بتعجل: لازم نرووح حااالا..
"ومدحت باشا هنقوله" هتف عز بتلك الكلمات وهو في صدمة مفعمة بالحزن..!!
قاطعه فهد وهو يقول: مستحيل يا عز انت عارف مستحيل يتحمل خبر زي دا.. كفاية انه ميعرفش ان احنا مش في القاهرة...!
تدخلت اعصار قائلة: خلاص اتفضلوا روحوا المستشفى واطمنوا وانا هفضل هنا...
" مستحيييل اسيبكوواا لوحدكم هناااا بعد اللي حصللل.. لازم تيجوا معاااناا" صرخ فهد بتلك الكلمات بجنون...
اردفت اعصار بصراخ مبادل: نيجييي معاااك بصفففة ايييي... احناااا يعتبررر ملناااش اي صلة ببعض...
امسكها فهد من زراعها بقسوة وهو يقول بفحيح: لاااا ليكووواا.. عششق هتبقى مرااااتيي...
تأوهت اعصار غافلة عن عز الذي تحولت عيونه للاسود القاتم الذذي يخيف كل من يراه مقسما انه الارعب على الاطلاق..!!
اقترب عز وهو يلكم فهد بقوة اطاحت به لبعيد جاعلة الدماء تتدفق بغزارة من انفه فأردف عز بصراخ: اقسمممم بالللله لووووو قربتللهااااا تاااااني هنساااا انككك صااااحبييي....
قاطعه فهد بصراخ وهو يقول: شفتتتت انتتتت مششش مستحمللل عليهاااا حاااجة.. اناااا كماااان بحببب عششق ومششش عااايز حد يقف فييي وششييييي...
أنت تقرأ
انتقام ملك (مريم طارق)
Randomقتل اباها بدون رحمة وهي صغيرة، كان سبب في دخولها ملجأ وتعرضها لحياة بائسة والان عادت لتنتقم فهل سيكمل انتقامها ام ستقع في عشقه الابدي هوا مغرور ومتعجرف قاسي لايعرف الرحمة بسبب ماضي مؤلم عاشه فهل ستأتي هيا من تضيف لحياته نكهة جديدة ولكنها دخلت عرين ا...