ليه تعدي من غير الفوت 😁🖤.
(بسم الله نبدأ)....
*******************************
"يلومونك لانك يجب ان تسأل عنهم دائما فهم يملكون مشاكل وانت تملك قاعة افراح وتعيش في ديزني لاند.!" (-:اردفت اسماء وهي تهمس له في اذنه: انا مش اي زبونة.. انا هديك الضعف على كل تذكرة..!!
عدل الرجل من وضعية جلبابه وهو يحمحم قائلا: احم..انتي عايزا نوع اي...!
اردفت اسماء بقوة: قولتلك عايزا اروح للمعلم..!
" اللهم طولك ياروح.. ".. قالها الرجل بغضب وهو يتأفف...
اردفت اسماء بتحدي: تمام.. اَعتِبر عرضي مرفوض...!!
اوقفها بتردد وهو يقول:استني هنا.. هدخل للمعلم الاول..!!
اومأت بثقة وابتسامة تزين ثغزها وهي تراه يدلف الى غرفة هذا الرجل وبعد دقائق خرج وهو يقول بتنبيه:ادخلي... بس دقيقتين وتخرجي المعلم عنده زبونة مهمة ومش عايز دوشة...
دلفت اسماء بثقة وهي تتخطاه ببرود ليتحطم كل ذلك بمجرد ان رأت "جمر" جالسة تسلم له مبلغ من المال مقابل شحنة جديدة وهي تقول بغضب: المرا الجاية مش هعرض نفسي للخطر واجيلك برجلي.. ابقى ابعت رجالتك.. دا انا جمر يامعلم وتيجي عندي وتعمل الف خط احمر..!!!!
اردف الرجل ذو الهيبة بتوتر: حاسبي على كلامك يا جمر هانم.. انتي عارفة صعوبة اني ابعت رجالة من عندي...
"تمام يا معلم..".. قالتها جمر بتحدي وهي تنهض متجهة للخارج ولكن تصنمت ما ان رأت اسماء واقفة لتقول بتحدي: الله الله الله... دا انت بقا عندك زباين تقال اهو يا معلم...
اردف بعدم فهم: تقصدي اي...
توترت اسماء وهي تقول: ازيك يا جمر هانم...
اردفت بثقة :بخير.. نحمد ونشكر فضله..
اردفت اسماء بسخرية: دا على اساس انك عارفة ربنا اوي...
اردفت جمر بثبات: احنا مش صالحين بس نتمنى ربنا يهدينا.. اكل العيش ملوش دعوة بحاجة..
اردفت اسماء بمقاطعة وهي تضحك: ايه.. انتي مسمية القرف دا اكل عيش...
تفحصتها بنظرات ثاقبة وهي ترمقها بقوة قائلة: القرف دا هوا اللي انتي مش هتقدري تعيشي من غيره..
ثم اشارت على الرجل وهي تقول: حتى اللي انتي جياله دا ماسك سبحة ومصحف باليمين وسجارة حشيش بالشمال.. ماهو اصل دي الدنيا يا سمسم...
"جرا اي يا جمر هانم.. ما تفهميني اي اللي بيحصل..".. قاطعهم الرجل بحديثه وهو يتفحص اسماء بنظره..!!
تخطتها اسماء بملل وبرود وهي تتجه نحو الرجل قائلة بقوة وتحدي وهي تنظر لجمر: اللي بيحصل اني زبونة جديدة.. ومستعدة ادفع الضعف مقابل انك تديني الجرعات اللي محتجاها في الوقت اللي اطلبه بدون شروط..!
أنت تقرأ
انتقام ملك (مريم طارق)
Randomقتل اباها بدون رحمة وهي صغيرة، كان سبب في دخولها ملجأ وتعرضها لحياة بائسة والان عادت لتنتقم فهل سيكمل انتقامها ام ستقع في عشقه الابدي هوا مغرور ومتعجرف قاسي لايعرف الرحمة بسبب ماضي مؤلم عاشه فهل ستأتي هيا من تضيف لحياته نكهة جديدة ولكنها دخلت عرين ا...